Gå til innhold

MSI P55-CD53 - problemer med det integrerte lydkortet.


Kronkake

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har noen problemer med det integrerte lydkortet på mitt nyinnkjøpte MSI P55-CD53. Blant annet forsvinner lyden helt og holdent hvis jeg F.eks starter ventrilo og et eller annet spill samtidig. Jeg har nyeste drivere og alt. I tillegg virker ikke lyden helt klart, og jeg har problemer med å finne ut hvor lyder kommer fra på cs. Helt merkelige feil.

 

Jeg kjøpte nettopp inn Roccat Kavo med 5.1 surround for en som er vant med 5hv2, og koss er det jo himmelriket med bass, men i filmer hvor den skal dra nytte av 5.1 surround kommer lyden fra "folk som snakker" bare på ene øret. Når jeg går inn på egenskaper og skal teste "høytalerne" i headsetet merker jeg at det er MYE lavere lyd på det høyere øret, men når jeg kjører i standard stereo funker alt smertefritt i VLC eller andre lignende programmer. :X

 

En halvtime på google løst ingenting, så isteden for å rote med dette tenkte jeg å kjøpe inn et lydkort, jeg tenkte det kunne vært kjekt med f.eks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=365149 i og med at jeg da kunne dratt nytte av det nye headsetet på bærbaren, men jeg er litt usikker på hvor god lyd det gir.

 

Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...