Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott link! :D

 

Prøvde å innstallere VLC jeg og (kjøpte PC'en i går), men får ikke innstallert noen programmer.

Could not retrieve mirrorlist [url="http://mirrors.fedoraproject.org/mirrorlist?repo=rawhide&arch=i386"]http://mirrors.fedoraproject.org/mirrorlis...e&arch=i386[/url] error was
[Errno 14] HTTP Error 503: Service Temporarily Unavailable
Error: Cannot retrieve repository metadata (repomd.xml) for repository: development. Please verify its path and try again

Hvordan får jeg fikset dette?

(Live Update fungerer..)

Endret av StudioARE
Lenke til kommentar
Hvorfor vente noen dager for å kjøpe dyrt på komplett, når de har den på lager for 2985,- på xd.no - Sjelden jeg handler på komplett lenger, de har blitt for dyre. Og jeg begriper ikke at noen kjøper den på Telebutikken for 4000,-

 

Det kan godt hende det er jeg som er litt evneveik nå, men jeg finner ikke Acer Aspire One i det hele tatt på xd.no jeg. Ikke at jeg har letet så mye, men regner med den burde befinne seg i kategorien "pc bærbar" og underkategori Acer.

Lenke til kommentar
Hvorfor vente noen dager for å kjøpe dyrt på komplett, når de har den på lager for 2985,- på xd.no - Sjelden jeg handler på komplett lenger, de har blitt for dyre. Og jeg begriper ikke at noen kjøper den på Telebutikken for 4000,-

 

Det kan godt hende det er jeg som er litt evneveik nå, men jeg finner ikke Acer Aspire One i det hele tatt på xd.no jeg. Ikke at jeg har letet så mye, men regner med den burde befinne seg i kategorien "pc bærbar" og underkategori Acer.

 

Skal være enig i at den er vanskelig å finne om du går rett til xd.no, men via prisguiden er det mye lettere, og der ser du hvem som har den på lager.

Lenke til kommentar

 

Merkelig..

 

Når jeg først trykte på linken din, fikk jeg opp de 4 aspire one maskinene, men det sto at de lå i kategorien "fujitsu siemens esprino" eller noe sånt. Når jeg går på Acer finner jeg bare 4 andre acer-maskiner, se screenshot.

241432.jpeg

 

Så når jeg trykker på lenken du gav her en gang til, får jeg de 4 AA1 maskinene.

241433.jpeg

 

 

Det er mest sannsynlig noe veldig rart med maskina jeg sitter på her, er en eldgammel maskin på jobben min, og har vel IE6. Er noen andre sider jeg og merker jeg har problemer med, sider som ikke blir oppdatert når jeg trykker oppdater osv.

 

 

Eller er det jeg som er idiot? Hvis så, vær snill å påpek hva jeg gjør feil, så jeg kan prøve å forbedre meg selv!

 

edit: når jeg søker etter f.eks a150 eller aspire one, får jeg ingen treff.

Endret av FrodeLono
Lenke til kommentar
Live Update:

 

Noen som har erfaring hvor lang tid maskinen bruker på Live Update?

Har ikke kjørt noen Live Update tidligere, så dette er første gangen.

 

Live update har fungert ok her, tar ikke spesielt lang tid. Det var et par dager den var veldig treg på et par komponenter, men ellers ikke opplevd ne spesielt. Har også vært helt ute et par ganger, dvs null kontakt.

Lenke til kommentar
Live Update:

 

Noen som har erfaring hvor lang tid maskinen bruker på Live Update?

Har ikke kjørt noen Live Update tidligere, så dette er første gangen.

 

Live update har fungert ok her, tar ikke spesielt lang tid. Det var et par dager den var veldig treg på et par komponenter, men ellers ikke opplevd ne spesielt. Har også vært helt ute et par ganger, dvs null kontakt.

Ok, jeg får etterhvert beskjed om "Downloading update list failed, do you want to retry?"

Lenke til kommentar
Live Update:

 

Noen som har erfaring hvor lang tid maskinen bruker på Live Update?

Har ikke kjørt noen Live Update tidligere, så dette er første gangen.

 

Live update har fungert ok her, tar ikke spesielt lang tid. Det var et par dager den var veldig treg på et par komponenter, men ellers ikke opplevd ne spesielt. Har også vært helt ute et par ganger, dvs null kontakt.

Ok, jeg får etterhvert beskjed om "Downloading update list failed, do you want to retry?"

 

Da er den nok nede litt igjen. Vent litt og prøv igjen......

Lenke til kommentar
Live Update:

 

Noen som har erfaring hvor lang tid maskinen bruker på Live Update?

Har ikke kjørt noen Live Update tidligere, så dette er første gangen.

 

Live update har fungert ok her, tar ikke spesielt lang tid. Det var et par dager den var veldig treg på et par komponenter, men ellers ikke opplevd ne spesielt. Har også vært helt ute et par ganger, dvs null kontakt.

Ok, jeg får etterhvert beskjed om "Downloading update list failed, do you want to retry?"

 

Da er den nok nede litt igjen. Vent litt og prøv igjen......

 

Takk. Noen tips vedr. citrix client? Googlet mye, men finner ikke noen guide e.l.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Har brukt recovery-cd`en x antall ganger nå, og formatert og innstallert på nytt nå, men får ikke laste ned oppdateringer. (Live update). Den står lenge og reciever fra server, så blir det ingen kontakt med server. Er selvsagt koblet på nett. Hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Heisann

 

Har brukt recovery-cd`en x antall ganger nå, og formatert og innstallert på nytt nå, men får ikke laste ned oppdateringer. (Live update). Den står lenge og reciever fra server, så blir det ingen kontakt med server. Er selvsagt koblet på nett. Hva kan være galt?

 

Les her så finner du svaret. Det er også skrevet om tidligere i denne tråden.

Lenke til kommentar
Heisann

 

Har brukt recovery-cd`en x antall ganger nå, og formatert og innstallert på nytt nå, men får ikke laste ned oppdateringer. (Live update). Den står lenge og reciever fra server, så blir det ingen kontakt med server. Er selvsagt koblet på nett. Hva kan være galt?

 

Les her så finner du svaret. Det er også skrevet om tidligere i denne tråden.

 

Det der kommer vel kun om man har brukt live update før. Svarer den ikke nå kan det vel være så enkelt at servern er nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...