Gå til innhold

De første veilederne er klare


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som tidligere annonsert starter vi med forumets egne veiledere. Nå er vi fortsatt ikke sikker på om det skal være tittelen de skal bære, men det får vi heller endre på etterhvert.

 

Nå er det enormt mange som ønsker å bidra på denne måten, som er utrolig flott. For at vi ikke skal miste helt kontrollen og for at vi skal få en mulighet til å evaluere hvordan det hele skal gå har vi bestemt oss for å først ta inn en gruppe på ca et dusin, så utvider vi med flere om noen uker såfremt alt går som det skal. Det er mange søknader og ønsker å gå gjennom, så jeg håper brukere kan smøre seg litt med tålmodighet. :)

 

Veilederteamet vi har fått nå i starten må jeg si er et knallsterkt et, med noen av forumets mest erfarne brukere. Teamet er som følger:

 

norbat

TEE

Hårek

Hernil

Mr.Anki

Nevnarion

Onyx

The Stig

Steffenz

r2d290

khaffner

 

I tillegg vil noen av dagens moderatorer gå over til å bli veiledere, men mer om det kommer senere :)

 

Vi regner med at de er gitt nødvendig verktøy og fått tittelen under nicket innen onsdag 7/10. Og med det ønskes de velkommen som forumets første i rekken!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ønske velkommen her óg :)

Det er et heidundrende sterkt team som har blitt plukket ut! Så dette tror jeg kommer til å gå i historiebøkene som en av de bedre tingene som har skjedd forumet.

 

Ellers ønsker vi å takke for interessen og engasjementet i veilederordningen. Det er utrolig gøy når brukerne engasjerer seg på denne måten! Det er bare å fortsette og sende inn søknader, de av dere som enda ikke har gjort det, men som kunne tenke seg veilederrollen. :)

Lenke til kommentar
Jeg får ønske velkommen her óg :)

Det er et heidundrende sterkt team som har blitt plukket ut! Så dette tror jeg kommer til å gå i historiebøkene som en av de bedre tingene som har skjedd forumet.

 

Ellers ønsker vi å takke for interessen og engasjementet i veilederordningen. Det er utrolig gøy når brukerne engasjerer seg på denne måten! Det er bare å fortsette og sende inn søknader, de av dere som enda ikke har gjort det, men som kunne tenke seg veilederrollen. :)

Har veldig lysst på veilder rolle, men når jeg ser på warn meteret mitt er vel jeg nederst på listen (dessverre for min del)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...