Gå til innhold

Akambrukernes bilder - oktober 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt photoshopping de siste dagene har ført til dette :S

En kortere versjon av Ford F-250, nemlig Ford F-50

post-26623-1255455161_thumb.jpg

og en liten versjon av Ford Mustang, denne heter Ford Mus-tang.

post-26623-1255455235_thumb.jpg

Skrevet
Hvis man kjører en sånn har man vel intet å kompensere for da... hehe

Hva med disse "bilene" :)

Det er seriøst det artigste jeg har sett på lenge xD Må vel nesten kjøpe meg en smart og montere et sånt body kit... :D

Skrevet
Et fra halv åtte-tida i morrest. Jobba med dokumentarfotoprosjekt i hele dag, sliiiten!
Veldig fint, men jeg skulle gjerne sett at du kom litt lavere, slik at du fikk en litt annen vinkel til fortøyningsfestet. Blir litt for mye ovenfra-og-ned på det for meg (skjønt det er egentlig en bagatell). Fargene er jo bare helt fantastiske!
Skrevet (endret)
Et fra halv åtte-tida i morrest. Jobba med dokumentarfotoprosjekt i hele dag, sliiiten!
Veldig fint, men jeg skulle gjerne sett at du kom litt lavere, slik at du fikk en litt annen vinkel til fortøyningsfestet. Blir litt for mye ovenfra-og-ned på det for meg (skjønt det er egentlig en bagatell). Fargene er jo bare helt fantastiske!

Takker! Er helt enig i at vinkelen ser litt merkelig ut. Der og da tenkte jeg mest på å utnytte lyset så fort som mulig, og reflekterte ikke stort mer over komposisjonen annet enn å plassere horisonten 2/3 opp i bildet og få rekkverket til å lede mot soloppgangen.

On-t: Et bilde til fra serien jeg posta tidligere :)

4010334705_250fa24b7f.jpg

Endret av Awesome!
Skrevet

I alle dager....

Tenkte å bestille sensorrens-utstyr på Amazon.com. Produktet koster i overkant av 100-lappen (norske), men frakta kommer på NOK 4-500...?! Skjedde begge gangene, med forskjellige selgere.

Skrevet (endret)

Ja, jeg skjønner jo det. Men det sto jo "Frakt $6" (edit: til Norge) ellerno... merkelig opplegg. Ikke finner jeg den jeg trenger på Ebay heller.

Endret av Ratleto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...