# offline Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jepp, det er en skikkelig holk. Kom i prat med en kar der nede. Ishavsskipet/skuta? Bertine skal seile langs kysten og helt opp til Tromsø. De starter i april. Trur det var 120års jubeleum. Norges eldste... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jepp, det er en skikkelig holk. Kom i prat med en kar der nede. Ishavsskipet/skuta? Bertine skal seile langs kysten og helt opp til Tromsø. De starter i april. Trur det var 120års jubeleum. Norges eldste... "Bertine" kjenner jeg ikke til dessverre,men nyskjerrigheten min blei trigget der,tok du noen bilder gjerne med riggen ? Edit:med hjelp av google fant jeg ut av det,er faktisk jekta "Havnøy"som har fått tilbake fødenavnet. Edit II: begynner vel og bli litt offtopic her,men jeg gleder meg veldig til jekta "SJ Caroline af Sandnes" blir ferdig,har hatt en liten finger med i spillet der. Endret 2. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Den het Havnøy da jeg så den på 80-tallet i Hammerfest. Var ikke så gammel, gikk vell på barneskolen. Fatter'n hadde en kompis som jobbet på/med Havnøy da den lå til kais I H-fest. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Laze: fete bilder, særlig de to siste! Mer! :-) Et bilde fra forrige rull ut av nikkormaten min: f/2,8 - 50mm Dette objektivet kan ha slitsom bokeh... Jeg hater scanneren min, får rare striper og hvite flekker Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tok meg en tur i Nygårdsparken i Bergen. Altfor lenge siden jeg har vært der. Enkelt og nydelig. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg hater scanneren min, får rare striper og hvite flekker De hvite flekkene er nok støv og skitt på filmen. Har scanneren din en form for støvfjerning som ICE? Francis Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 De hvite flekkene er nok støv og skitt på filmen. Har scanneren din en form for støvfjerning som ICE? Francis Ja, jeg tror faktisk det! Skal forsøke det neste gang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Veldig mange bra bilder her! Vilke program bruker dere til og redigere bildene? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Vilke program bruker dere til og redigere bildene? Jeg bruker Photoshop CS3 Slenger med ett bilde også: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 OK, da. Du _kan_ å ta bilder av noe annet et blomster også... Fin kultivator forresten sverrelerre. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Veldig mange bra bilder her!Vilke program bruker dere til og redigere bildene? Adobe Lightroom 98% av tiden, siste 2% Photoshop. Er nok med Lightroom for meg siden jeg som regel bare sletter om bildene jeg tok ikke blir bra i det hele tatt, gidder ikke prøve å redde de med intens redigering Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Første gang jeg legger ut et bilde her på forumet, rimelig fersk i gamet Tok dette på vei opp til Knaben, høsten kommer tidlig der oppe. Leste igjennom reglene, men ikke helt sikker på hva EXIF info er, men bildet ble tatt med et Nikon D90, iso100, F16, 35mm, 1/20sec. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Et fra meg og: Syns det ble litt stiligt. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Det synes jeg også. Endret 3. oktober 2009 av sollie Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Første gang jeg legger ut et bilde her på forumet Du skulle begynt før, for dette var et knallbilde. Rett og slett. Skogslik: hva slags fyrstikker bruker man for å sette himmelen i brann på denne måten? Lenke til kommentar
sollie Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har lånt en sigma 10/20 noen uker. Her er et par av bildene jeg har tat med den. fjell: ShutterSpeedValue : 1/125Sec ApertureValue : F8,0 MaxApertureValue : F4,0 MeteringMode : Partial FocalLength : 10,00(mm) vegg: ShutterSpeedValue : 1/50Sec ApertureValue : F5,6 MaxApertureValue : F5,4 MeteringMode : Division FocalLength : 17,00(mm) Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen bilder fra dagens oktoberfest tur. Uvant å ta bilder i jpg og ikke redigere de i ettertid. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ildhode Er det Jeløya og Gullholmen man ser til venstre i bilde 2. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kjeder meg. Hva tar man bilde av når det er mørkt og regner...hele tiden? Nikon 12-24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå