Gå til innhold

Oktoberfest 2009 | Fast brennvidde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Semantikk: er 4 bilder ukentlig fire bilder innenfor hver kalenderuke eller fire bilder innenfor hver 7-dagers periode? Jeg tolker det som det siste. Motsatt tolkning tilsier at kandidatnivå krever bilde hver dag frem til søndag.

Dette tror jeg trygt du kan tolke som du vil. Et annet alternativ er at dette er ei halv uke som da krever minst 2 bilder.

Lenke til kommentar

Det er vell fult mulig å poste bilder(tatt i forbindelse med okt.fest) i månedstråden når man har meldt seg på oktoberfest (hardcore)? Usikker på hvor strenge de reglene er.

 

Edit: Jeg regner med det går bra og poster noen bilder, som ikke ble valgt ut til okteoberfesttråden, i Bildetråden for oktober.

Endret av Ildhode
Lenke til kommentar
Dette er jo Toms fest... men Tom er ikke hjemme. (hva er dette da? en "ingen hjemme alene fest"?) Tom burde ha utpekt en NK. :fun:

 

(hvor er forumpolitiet når vi trenger det? :roll:)

Det ser da ut som om dere har klart dere fint. Alle har fått svar, og de har vært både gode og i tråd med festens intensjoner :thumbup:

 

Må si det var uvant med 100% offline uke. Nå blir det mye å hente inn.

 

Semantikk: er 4 bilder ukentlig fire bilder innenfor hver kalenderuke eller fire bilder innenfor hver 7-dagers periode? Jeg tolker det som det siste. Motsatt tolkning tilsier at kandidatnivå krever bilde hver dag frem til søndag.

Dette tror jeg trygt du kan tolke som du vil. Et annet alternativ er at dette er ei halv uke som da krever minst 2 bilder.

Det riktigste er å tenke 7 dagers uke. Men k.n.b-s forslag er også OK.

 

Det er vell fult mulig å poste bilder(tatt i forbindelse med okt.fest) i månedstråden når man har meldt seg på oktoberfest (hardcore)? Usikker på hvor strenge de reglene er.

 

Edit: Jeg regner med det går bra og poster noen bilder, som ikke ble valgt ut til okteoberfesttråden, i Bildetråden for oktober.

Vi har ingen problemer med at du poster bilder flere steder. Også som harcore.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg må desverre nedgradere ambisjons nivået til pingle, på grunn av at jeg fortsatt har problemer med fargestyring på maskinen. Dette tar alt fokus. Håper det er greit.

Det går greit - er ikke noe moro når utstyret ikke er på plass. Du får bare øke instatsen når du har kontroll på fargene.

 

Tom

Lenke til kommentar

Vi pleier ikke å oppgradere deltagernivå; da det er målet man setter seg før start. Altså det man tror man greier. Greier du mer, så er det bare bra. Så du kan godt melde deg på som pingle og fullføre hardcore.

 

Men det hender at folk degraderer seg selv under veis (jeg gjorde det i august). Det er vel å regnes som å kaste inn håndkleet litt.

 

Det dukker opp stadig spørsmål om man kan legge inn bilder i galleriet hvis man har degradert seg. Etter å ha tenkt litt over det; så tror jeg at svaret må bli nei. Man nådde ikke opp til sitt opprinnelige mål.

 

Hva mener dere andre ?

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg måtte selv degradere meg fra kandidat til pingle på grunn av problemer med fargestyring. Noe som tar frøktelig mye tid og energi å få løst. Jeg prøver likevel å fullføre som kandidat. Det betyr at jeg nok sikkert klarer å oppfylle mitt opprinnelige mål. Min mening er at jeg derfor bør få legge til mine bilder i galleriet. But its not my call..

Lenke til kommentar
Jeg måtte selv degradere meg fra kandidat til pingle på grunn av problemer med fargestyring. Noe som tar frøktelig mye tid og energi å få løst. Jeg prøver likevel å fullføre som kandidat. Det betyr at jeg nok sikkert klarer å oppfylle mitt opprinnelige mål. Min mening er at jeg derfor bør få legge til mine bilder i galleriet. But its not my call..

I såfall burde du ikke degradere deg,men melde om at bildene kommer senere i måneden, når du har fått kontroll på fargene dine. For det er jo der flaskehalsen er.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...