Gå til innhold

Nybegynner i overklokking , treng hjelp


Anbefalte innlegg

Treng hjelp!

Se på dataen min , den står i signatur! :yes:

 

Prossesoren min er bare pc533! :(

 

Eg har lyst og klokke den veldig mykje , men eg er redd for å ødlegge den. :evil:

 

Siden eg har kjøpt Astek WaterChill og det skulle være veldig bra så tenker eg att eg kan klokke den 3.4 ghz , uten å være redd for å sprenge den. :-?

 

Og når eg overklokker den , kva må eg passe meg for? kva skal eg være forsiktig med?

 

Må eg kjøpe Kobber kjøling til RAM'en og då eller?

 

Eg veit att dette er sikkert mange dumme og idiotiske spm, men eg veit ikkje kva eg skal gjere og dette er den eineste måten og få svar :D

 

PS :

 

Sry for nynorsk[/url]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallois...

3.4 ghz trur eg er litt langt for ein waterchill.

Eg har ein P4 2533@3533 MHz på VapoChill, det går så vidt, men ikkje meir heller. Er endå litt i innkjøyringsfasen. (finne rett volt&fsb) men den går stabilt i spel etc.

 

Ram treng ikkje kjøling, i allefall ikkje din ram, for du kjem vel til og underklokke rammen din, så den vil ha det kjempefint. Du kan jo prøve og sette den på cl2 (eller var det det den var? (sigg viser ikkje når man skriver svar!))

 

Forsikting med og forsiktig med, klokk i veg, du kjenner når det lufter svidd. Altså, klokker du for langt, så vil ikkje maskina starte, så enkelt er det, da reseter du bios med jumpern, eller vis det er slik som på mitt asus hovedkort så slår du av maskina og prøver 1-2 ganger så finn den ut at du har prøvd og boote uten hell, og går inni bios med default instillinger. Med andre ord ikkje noke problem.

 

Du klarer ikkje og sprenge den! Klokk i veg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS :  

Sry for nynorsk

Ke i H3lvete? NYNORSK E TØFT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...