Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

snus, føste gang

Gjest 16åringen

Anbefalte innlegg

Gjest 16åringen
Skrevet

jeg la sikkert denne på feil sted.. men uansett.. ;p

Er det vanlig å bli svimmel/vondt i hodet av å snuse første gangen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det vil eg nok seie, snus er eit rusmiddel. Folk har litt forskjellig toleranse for nikotin så at du blir litt svimmel er ikkje uventa. Snus inneholder forholdsvis mykje nikotin så det er ikkje akkurat ein mjuk tilvenning du tar føre deg her heller.

Skrevet

Det er en måte for å fylle opp tomrommet i kroppen.

Skrevet

hahaha.. Er faktisk jente ;) Men fikk bare lyst til å prøve det.. ;p Har ikke tenkt til å begynne å snuse ;)

Men dere som sier dere ble svimle osv av å snuse.. hvorfor forsatte dere da? ;p

Skrevet

Da trenger du sikkert en gutt som fyller tomrommet (huff, det kan tolkes feil... :|)

De liker følelsen! ;) Må ikke glemme at de er tøffe!

Btw, jenter som snuser er skikkelig turnoff spør du meg.. :/

Skrevet

dette måtte jo bli en diskusjon om hvor dumt/bra det er å snuse.

ser ikke det er noe værre en kaffe, øl eller annen alkohol. er jo ikke noe av det som smaker godt den første gangen alikevel, men blir godt etter en stund.

Skrevet

Det er helt normalt. Husker jeg rett så ble jeg svimmel og kastet opp de 2-3 første gangene jeg prøvde snus.

Senere ble jeg bare litt svimmel når jeg fikk snus hos kompiser. Til slutt merket jeg ingenting, bare en følelse av velbehag og avslappelse da jeg prøvde snus. I dag bruker jeg 1 boks med løs snus om dagen :roll:

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)
Er det vanlig å bli svimmel/vondt i hodet av å snuse første gangen ?

Helt normalt, det du reagerer på er nikotinet som kroppen din ikke har fått før.

Men anbefaler at du ikke begynner, det blir fort dyrt, og du blir veldig avhengig.

Edit: Fjernet en rar formulert setning.

Endret av Slettet+981287349
Skrevet

Folk kan jo bare la være å bry seg med hvorfor han gjør det han gjør å la han holde på.

Å som alle andre sier, det er normalt og alle opplever det, jeg gjør det nesten hver morgen, å jeg har holdt på i 4år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...