Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer nok til å ta to timer her, minst. Hvertfall bedre enn før da, for noen år siden tok det ca. tolv timer å laste ned en vanlig demo her, det er det man kaller råttent nett det! :p

 

Vi hadde "råttent" nett vi også for ikke alt for lenge siden :p For under 2 år siden hadde jeg bare mobilt bredbånd, så jeg fikke ikke brukt PS3'n på nett :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er kult å skille seg ut. For all del. Men da burde man ha en god grunn for å gjøre det også, ikke bare skille seg ut for å skille seg ut liksom. Det føler jeg anmeldelsen til Gamer.no var. Den hadde en del hull i begrunnelsene, og anmelderens egne meninger om ting kom veldig tydelig frem. Av alle de 8-9 anmeldelsene jeg har lest hittil er det den eneste som har vist middels begeistring. Sier sitt egentlig.

 

Gleder meg noe rått til dette spillet. Det virker sinnsykt bra, og det at flerspillerdelen skal være så awesome at den kunne vært et eget spill i seg selv legger ikke akkurat noen demper på begeistringen for å si det sånn :p

 

Må bare spille gjennom Uncharted først (innrømmer at jeg ikke har spilt det enda, ja =/).

Lenke til kommentar
Syntes forresten det går ganske glatt, uten lagg i det hele tatt, noe som overrasket meg litt.

 

Ikke sant! Og tenk at vi betaler for xbox Live for å få en bra opplevelse. PSN mangler bare muligheten til voice chat i egen party, uansett hva man spiller. Hater at man ikke har muligheten til det :(

Lenke til kommentar
Prøvde demoen i går. Virket som et solid spill. Skulle bare ønske at det var tilgjengelig på PC også, jeg klarer virkelig ikke å venne meg til FPS-spill på konsoll. Dette kommer nok til å være avgjørende til at jeg ikke kjøper spillet.

 

Øvelse gjør mester, vet du! Gjelder også her. Er jo heller ikke bare skyting i spillet men også puzzles og klatring.

Lenke til kommentar
Uncharted på PC ville vært katastrofalt, med tanke på kontrollene. Mye letter med TPS på konsoll, spesielt når man skal klatre, hoppe og slenge seg rundt. Bare spill litt LarsP så blir du vant med kontrollen etter et par dager. ;)

Jeg har prøvd dette på ps3 og det var helt jævlig å skyte. klarte ikke å treffe en dritt. skytespill tilhører pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...