Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dette en fortsettelse-følger fra enern? Eller kan jeg som ikke spilte enern kjøpe meg toern og kose meg?

 

Jeg tror nok du vil like det selv om du ikke har spilt eneren. Men uansett burde du skaffe deg eneren, den er koster jo ikke mye ;)

 

EDIT: Bykle, test nettverksforbinelsen så finner du nok ut av NAT-typen ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Er dette en fortsettelse-følger fra enern? Eller kan jeg som ikke spilte enern kjøpe meg toern og kose meg?

 

Som jeg nevnte i den andre Uncharted tråden så lønner det seg så absolutt å ha spilt i gjennom 1´ern men det er ikke noe must for å følge med på historien slik som MGS-serien. Historiene er separate og har ingen koblinger. Det er kun enkelte av karakterene som går igjen i begge spillene.

 

I tillegg får du en masse U2 dollars som du kan bruke til å kjøpe ting i spillet.

Tror at du får $20.000 for en saved-file av Uncharted 1 og hele $80.000 for å ha fullført spiillet.

(Legge merke til at det IKKE er snakk om ekte $!!! ;) )

Endret av praystation
Lenke til kommentar

 

Gamer.no tar jeg ikke seriøst lenger. De presterer å trekke ned spillet fordi at karaterene i Uncharted mangler sjel og presterer samtidig å gi Gears of War2 10/10... Det sier vel det meste

 

Om karakterene i Uncharted mangler sjel, er PC'n min bygd av paprika :ph34r:

 

EDIT: maxxi, "fila" i PS Store heter bare "Beta Trial (Beta)", det er ikke "Uncharted" i tittelen.

 

Hos meg ligger den som 4/67 under "Latest"

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke tar Gamer.no seriøst, tar ikke jeg deg seriøst. Gamer.no er jo norges mest seriøse spillside, spør du meg.

 

Hvorfor? De har faktisk litt innhold i artiklene, i forhold til andre nettsider.

 

Og hvorfor bitche Gamer.no? Det er jo for F bare anmelderens mening, ikke din.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke tar Gamer.no seriøst, tar ikke jeg deg seriøst. Gamer.no er jo norges mest seriøse spillside, spør du meg.

Hvorfor? De har faktisk litt innhold i artiklene, i forhold til andre nettsider.

Og hvorfor bitche Gamer.no? Det er jo for F bare anmelderens mening, ikke din.

 

Jeg tar i hvert fall ikke deg seriøst :)

Samme det, gidder ikke å starte noen ny omfattende diskusjon. Er ikke verdt å bruke noen flere kalorier. Brukte nok på deres anmeldelse av Killzone 2 som viste seg å være like bak mål, men det får være deres mening. Greit nok.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke tar Gamer.no seriøst, tar ikke jeg deg seriøst. Gamer.no er jo norges mest seriøse spillside, spør du meg.

 

Hvorfor? De har faktisk litt innhold i artiklene, i forhold til andre nettsider.

 

Og hvorfor bitche Gamer.no? Det er jo for F bare anmelderens mening, ikke din.

 

De tar strengt talt direkte feil da, og en anmelder skal ikke bedømme etter egen smak i så stor grad.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke tar Gamer.no seriøst, tar ikke jeg deg seriøst. Gamer.no er jo norges mest seriøse spillside, spør du meg.

 

Hvorfor? De har faktisk litt innhold i artiklene, i forhold til andre nettsider.

 

Og hvorfor bitche Gamer.no? Det er jo for F bare anmelderens mening, ikke din.

 

De tar strengt talt direkte feil da, og en anmelder skal ikke bedømme etter egen smak i så stor grad.

 

Det beste hadde egentlig vært om de baserte karakteren på en kombinasjon av metacritic og hvor mye hype spillet har. For det viktigste med anmeldelser er jo trossalt at de gir akkurat samme karakter som alle andre, og ikke skuffer forventningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...