Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er for meg ganske uforstålig. Uncharted er kanskje ett av de letteste skytespillene jeg har spilt på konsol. Og nei skytespill hører ikke hjemme på PC

Jeg har store problemer da jeg er så utrolig vandt til å spille med PC og mus. Sånn er det vel bare når man har spilt fps i over 10 år på datamaskin. Det blir vanskelig å omstille seg.

 

Jeg skal se om jeg finner noen grunker, så skal jeg kjøpe fullversjonen av spillet å se om jeg blir noe bedre med litt trening. :)

Lenke til kommentar
Det er for meg ganske uforstålig. Uncharted er kanskje ett av de letteste skytespillene jeg har spilt på konsol. Og nei skytespill hører ikke hjemme på PC

Jeg har store problemer da jeg er så utrolig vandt til å spille med PC og mus. Sånn er det vel bare når man har spilt fps i over 10 år på datamaskin. Det blir vanskelig å omstille seg.

 

Jeg skal se om jeg finner noen grunker, så skal jeg kjøpe fullversjonen av spillet å se om jeg blir noe bedre med litt trening. :)

 

Skaff deg en slik :thumbup:

 

For min del synes jeg Uncharted og Battlefield :Bad Company er veldig enkle å spille, selv om de er på konsoll. Bare spill et par dager så skjønner du sikekrt hva vi mener ;)

Lenke til kommentar
Noen fler som synes matchmakingen tok litt for lang tid? Jeg sliter med lang ventetid før jeg finner spillere, dersom jeg i det hele tatt finner noen...

 

Men ja, jeg vet; det er jo bare en demo og man må være litt tålmodig.

Jeg syntes dette virker helt random :s Noen ganger tar det 5 sekunder, andre ganger 5 minutter... Kjedelig å vente de gangene det tar tid hvertfall. Hadde vært kult om det gikk an å spille et minispill eller noe i mellomtiden :p
Lenke til kommentar
hmmmm. lastet ned uncharted 2 betaen og prøvde det nå.

Spillet virker sinnsykt kult, men av en eller annen grunn detter jeg ut av hvert eneste game etter 4-5 minutter. står først connection error idet jeg detter ut, men i menyen igjen kommer det opp at jeg har blitt kicket.

 

Andre som sliter med det samme?

 

Har telenor internet hvis det er av noe betydning.

 

Sliter med akkurat det samme, sjekket ut NAT-typen på nettet mitt, og det var NAT-type 2, er det noen måte å endre det på?

 

 

Sjekket NAT typen, det er type 2. prøvde å koble til en annen router istedet for den dumme telenor routeren jeg har, men da virket ikke internett i det hele tatt.

 

Et annet problem jeg har er at jeg ikke klarer invitere venner til COD5 games. klarer å spille helt fint med randoms, men med lokale venner så går det bare ikke.

 

Er dette routeren sin feil? Hvordan kan jeg fikse det?

Er det bare å kjøpe en ny router å håpe den ikke er en kresen hypokonder angst router som hyler og stenger porter så fort jeg prøver å bruke den til fornuftig spilling?

 

håper noen kan hjelpe meg for jeg nekter å gå glipp av uncharted2 online !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...