Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmmm. lastet ned uncharted 2 betaen og prøvde det nå.

Spillet virker sinnsykt kult, men av en eller annen grunn detter jeg ut av hvert eneste game etter 4-5 minutter. står først connection error idet jeg detter ut, men i menyen igjen kommer det opp at jeg har blitt kicket.

 

Andre som sliter med det samme?

 

Har telenor internet hvis det er av noe betydning.

Lenke til kommentar
hmmmm. lastet ned uncharted 2 betaen og prøvde det nå.

Spillet virker sinnsykt kult, men av en eller annen grunn detter jeg ut av hvert eneste game etter 4-5 minutter. står først connection error idet jeg detter ut, men i menyen igjen kommer det opp at jeg har blitt kicket.

 

Andre som sliter med det samme?

 

Har telenor internet hvis det er av noe betydning.

 

Sliter med akkurat det samme, sjekket ut NAT-typen på nettet mitt, og det var NAT-type 2, er det noen måte å endre det på?

Lenke til kommentar
VG, Dagbladet og til og med IGN/Gamespot kan drite og dra.

Det som er sinnsykt er at eurogamer ga spillet 10/10

 

Kan spillet virkelig være så bra?

 

Har du spilt det første spillet?

 

Selvsagt :)

Har det i hylla ved siden av meg her.(Og ja, jeg likte det veldig godt)

 

Hvordan det?

 

Jeg har det også og forstår godt at 2'ern kan være så bra som de sier. Jeg gir 1'ern 5 på terningen, og da får nok 2'ern 6 ganske lett siden det (visstnok) er forbedret på flere punkt.

Lenke til kommentar
Jeg har det også og forstår godt at 2'ern kan være så bra som de sier. Jeg gir 1'ern 5 på terningen, og da får nok 2'ern 6 ganske lett siden det (visstnok) er forbedret på flere punkt.

 

Joda. Men jeg er av den oppfatning av spillkritikk ikke er matte. For meg holder det ikke at oppfølgeren til 5-er spill har blitt bedre, og derfor automatisk fortjener høyere karakter. Spillet må vurderes på egne premisser.

 

Når det er sagt, det skulle ikke forundre meg om 10-ern er berettiget. Spillet ser meget lovende ut.

 

EDIT: Til fyren over, du har fått med deg at flerspillerbetaen er relansert som demo? Trenger ingen betanøkkel da, vet du ;)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
hmmmm. lastet ned uncharted 2 betaen og prøvde det nå.

Spillet virker sinnsykt kult, men av en eller annen grunn detter jeg ut av hvert eneste game etter 4-5 minutter. står først connection error idet jeg detter ut, men i menyen igjen kommer det opp at jeg har blitt kicket.

 

Andre som sliter med det samme?

 

Har telenor internet hvis det er av noe betydning.

 

Sliter med akkurat det samme, sjekket ut NAT-typen på nettet mitt, og det var NAT-type 2, er det noen måte å endre det på?

 

NAT-type 2 skal fungere helt greit, så da er det nok noe annet ;)

 

Jeg ville faktisk gitt eneren terningkast 6(-), selv om den ikke hadde noen online-del. Spillet kan nesten ikke sammenlignes med noen andre spill jeg har spilt. Det er rett og slett suverent! Uncharted 2 kommer til å bli toppen av kransekaka :thumbup:

 

EDIT: Uncharted 2-demoen er bare en åpen BETA ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...