Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre som får Connection Error midt i en deathmatch? Også evt. at det står "You were kicked from the game". Har skjedd 3-4 ganger i dag, og har bare spilt 8-9 kamper. Gjør jo ikke noe teamkill eller noe så kan ikke være det. Har jo NAT Type 2 og andre spill som FIFA 10 går jo helt fint... kjent problem eller?

 

Etter at alle fikk tilgang på mp-demoen har matchmaking vært et mareritt i forhold til før. Tar jo plutselig mange minutter å finne folk å spille med og dette tok maks et minutt før.

 

Og man kunne oppleve at spille tok en pause hvor de byttet "host" hvis han som hostet spillet ga seg, men dette tok kanskje 5-10 sekunder. Opplevde aldri at et spill ble avbrutt før nå etter at alle fikk tilgang.

 

Så jeg håper ikke dette blir represantivt for MP etter release også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Har spilt litt multiplayer demo og blir jo drept med engang omtrent. Finnes det ikke noen auto-aim som nybegynnere kan bruke?

Vi har alle vært der, når man ikke er kjent med verken brettene, våpene eller kontrolleren. Da gjelder det bare å bli kjent med spillet, lære seg brettene, vite hvor fiendene kan komme fra og hvor våpene ligger. Kontrolleren kommer etterhvert. Det hjelper også på å spille singleplayer-kampanjen når spillet kommer ut neste uke. Har man erfaring fra andre multiplayerspill, tar det ikke mange rundene før det sitter, men vi har alle vært nybegynnere en eller annen gang.

 

Noen tips jeg kan gi er å bruke murene og veggene til å gjemme seg bak, å få først øye på en fiende er viktig i alle multiplayer-spill. Bruk L1 ofte, da det blir lettere å sikte. Ett annet tips i nærkamper er å skyte noen skudd først(blind fire), og så avslutte fienden med et slag.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Har spilt litt multiplayer demo og blir jo drept med engang omtrent. Finnes det ikke noen auto-aim som nybegynnere kan bruke?

 

Man blir drept fort de første rundene fordi man ikke er 100% kjent med kontrollen, men om man har spilt Uncharted før vet man at man må bruke omgivelsene, og være "på vakt" hele tiden. Dette hjelper godt om man bare prøver seg fram litt.

 

Selv har jeg ikke spilt så mange runder fordi FIFA 10 kom like etter jeg fikk tilgang til den åpne beta'n, men jeg klarer da noen ting for det. Bare prøvd deg frem og finn din spillestil :)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Man burde ikke være for aggressiv, og gjem deg som oftest bak noe. Da kan du enten skyte over uten å sikte så du ikke blir truffet så lett, eller du kan stikke fram og sikte. Når du sikter med L1 sikt på brystet og hodet, da dreper du lettest. Kommer det en grana imot deg er det bare å løpe unna og bruke O til å rulle. En lur ting å gjøre om du er i ferd med å dø, er å kaste en granat imot han som skyter på deg. Dreper du han da får du Afterlife award og 500$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...