Gå til innhold

Prøv Forza 3 i september (X360)


Anbefalte innlegg

Det er hovedsaklige en ting som gjør at Forza Motorsport stort sett faller igjennom hos meg og det er mangelen på god ratt og pedaler mulighet, med Gran Turismo 5 kan jeg benyttet mitt Logitech G25 ved å koble det til PlayStation3, at Xbox360 ikke har støtte for noe slikt gjør ta bilspill aldri tar helt av hos meg til denne konsollen, uansett hvor gode bilspill som leveres.

 

Kan si hva mann vil om Forza Motorsport 3 vs Gran Turismo 5, men uten noen skikkelige ratt, pedaler og gir-løsning så vil alltid Gran Turismo og PlayStation3 / PC med støtte for Logitech G25 være det soleklare valget.

 

 

Nå har jeg uansett vært så stor fornøyd med Gran Turismo 5 Prologue at jeg tviler sterkt på at Forza Motorsport 3 vil toppe det uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er hovedsaklige en ting som gjør at Forza Motorsport stort sett faller igjennom hos meg og det er mangelen på god ratt og pedaler mulighet, med Gran Turismo 5 kan jeg benyttet mitt Logitech G25 ved å koble det til PlayStation3, at Xbox360 ikke har støtte for noe slikt gjør ta bilspill aldri tar helt av hos meg til denne konsollen, uansett hvor gode bilspill som leveres.

 

Kan si hva mann vil om Forza Motorsport 3 vs Gran Turismo 5, men uten noen skikkelige ratt, pedaler og gir-løsning så vil alltid Gran Turismo og PlayStation3 / PC med støtte for Logitech G25 være det soleklare valget.

 

 

Nå har jeg uansett vært så stor fornøyd med Gran Turismo 5 Prologue at jeg tviler sterkt på at Forza Motorsport 3 vil toppe det uansett :)

 

tviler ikke på at du har en grunn for at forza faller gjennom for deg nei.

 

noen fler nye NFS Shift anmeldelser.

 

Games Master UK 09/15/09 89 out of 100 89.00%

GameDaily 09/15/09 9 out of 10 90.00%

TeamXbox 09/15/09 9 out of 10 90.00%

IGN 09/10/09 9 out of 10 90.00%

Gaming Nexus 09/15/09 A 95.00%

GameSpy 09/15/09 5 out of 5 100.00%

 

får rimelig bra scores de fleste plasser... men som vanlig så virker det som de fleste heller vil vente på spill x enn å skaffe hva som faktisk er tilgjengelig nå.

 

jeg kan jo trøste meg med at nfs kommer til å selge mye bedre enn forza i alle fall siden nfs er et 10 ganger større navn.

 

før har det irritert meg at nfs spillene har solgt så godt fordi spillene har gjerne vært så som så men nå ser det ut til at de fortjener det faktisk.

Endret av Laskelurs
Lenke til kommentar
Laskelurs: At de får god score gjør det ikke mer realistisk, slik du har hintet til tidligere.

Og hvorfor denne kampanjen mot Forza? Jobber du for EA eller noe?

 

om det er mer realistisk eller ikke er jeg ikke særlig interessert i men at det er i samme divisjon som de andre er jeg ikke i tvil om.

 

jeg har ingenting mot forza men jeg har noe i mot folk som ofte avviser ting bare på grunn av "det spillet jeg venter på til MIN konsoll" blir best.

Lenke til kommentar
Eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=lOYZiBLjps0

Mye mer arcade. Mer i bane som GRID og Dirt 2 ;)

 

Dog enig i at de som avviser spill bare på grunn av at det finnes bedre spill.

Shift ser ut til å kunne levere noen timer med morro, men føler Forza 3 vil gi meg mer for pengene så da går jeg heller for det.

 

Hvorfor ikke bare like begge? :)

 

nå er det jo heller slik at folk avviser spill for spill som ikke kommer ut om flere måneder. her er jo gt folka verst, de har jo avvist alt som er i flere år pga gt5 som de fremdeles venter på...

 

videoen din er sikkert fra arcade modus forresten

 

Se filmen hos Youtube

 

Dette virker akkurat like realistisk som noe annet. Og mye mer intenst. For ikke snakke om mye bedre motor lyder og annet.

 

cockpit vinkelen er også mye mer "levende" enn i forza og gt hvor alt virker veldig stivt.

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Prøver du å si ved å bruke disse videoene som argument at Shift har mer realisme enn Forza? Forza og Gran Turismo er laget for å være simulatorer, selskapene bak spillene har avtaler med en rekke bilprodusenter for å få vite bilenes nøyaktige spesifikasjoner, hvordan de oppfører seg på veien, og hvilke oppgraderinger som er mulige å gjøre på bilene. De har gjort omfattende arbeid ved å ta med mest mulig detaljer på hvordan banene er bygget, hvilket underlag den har, og en rekke humper og ujevnheter.

 

Jeg vet, at i hvertfall Forza 2, så er det bedrifter som har laget seg en bil, og konfigurert den i spillet, og deretter laget den på ekte. (bil tilegnet drifting visstnok), jeg er usikker på om dette er mulig eller blir mulig i GT5.

 

Jeg er Forza-fan, som dere sikkert allerede har oppdaget, og det har vært mye diskusjon om hva som er best av Forza 2 og GT5 osv. Men dersom kjørefysikken blir den samme som den er i prologen, så er jeg redd Forza vinner over GT5 når det gjelder realisme. Kanskje ikke på grafikk, men i funksjonalitet. Disse shift-videoene jeg har sett, imponerer meg ikke når det gjelder kjørefysikk. Å dømme et spill etter score på en rekke sider over hvor mye realisme det har, er egentlig bare latterlig.

Lenke til kommentar
http://gamer.no/article.php?articleId=22668&page=2

 

9/10.

 

bare på et år så har slightly mad studios laget kanskje tidenes beste bilspill. hvis de får fortsette med nfs serien et par år til så kan nok dette bli så bra som helst.

Hvorfor det? Fordi den får mye 9/10? Mange andre bilspill som får det. Besides: har du noen gang prøvd spillet?

Og er det noe nfs-serien har vist er det at det ikke automatisk blir bedre med tiden ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...