Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Porsche 944 ~1985 - Budsjett


Fjellhesten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville vurdert å spare litt mer. pass på at bilen ikke er ihjelskrudd, og vær skeptisk til hjemmemekkere. så lenge bilen er mest mulig orginal, så byr det ikke på så mange problemer vil jeg tro. en ting du bør være obs på er at disse porchene har et relè som blir ødelagt ganske ofte(tror det var bensinpumpe-relè, men er ikke sikker. husker ikke om dette var dyrt). ellers så er det ikke så mye du kan regne med, men det er alltid mulighet for at noe blir ødelagt, slik er det med alle biler.

Lenke til kommentar

Jeg tipper grunnen til at han vil ha en slik bil, er fordi HAN synes det er en fin bil og kanskje gir F i om du synes den er stygg? Dessuten er ikke bilen så forferdig lat, den går greit nok og mer enn greit nok for en 18 åring.

 

Til trådstarter:

Hvis du ser på Finn.no f.eks, så vil du se de fleste ligger et stykke over budsjettet ditt. Ser ut som om du kanskje må legge inn det dobbelte skal du få en modell med innvendig facelift (85->). Når det gjelder delepriser osv, så ville jeg ikke tenkt for mye på det. Snuser du litt rundt, så finner du deler til helt OK priser. Hvorfor ikke kombinere tysklandstur med delehandel? :)

 

Uansett; kudos for at du tenker litt annerledes. Begynner å bli veldig skjeldent å se slike biler på veien. Håper du får tjent opp nok peng til å realisere drømmen din. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
De er bare avskilta.. så det er ikke mer enn omreg + skilter som er kostnaden.

 

Da er det jo en annen sak, tenkte de kanskje var importert vet du ;) (Så ikke på linken en gang, bare tenkte høyt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...