Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lotteriet har egentlig ikke startet, det ser bare slik ut på PTN. På forumet til gathering.org sier de at det er feil, og at de ikke vet når lotteriet begynner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på :p) så ja :p

Hurra, da får jeg noen å tafse på!

Skrevet
Tror jeg skal melde meg på her, ekke sikert enda men tror det blir til det ^^ Siden rekka jeg satt på ble fra venne rekke til random maste unger fra nettet rekke (ja, jeg kan være det jeg å, men jeg ønsker ikke å være den som blir mast på :p) så ja :p

Du vil ha rekka for deg selv ja? xD

Skrevet

Tøsa skal få tafse på meg :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Tøsa skal få tafse på meg :p

Slapp av, slapp av. Det er nok å ta av :wee:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, det var noe jeg lurte på... Det ser ut til at de jeg pleier å dra på TG med ikke blir med i år, så jeg lurte på om det var noen andre som er i samme situsjon (dvs, drar alene), som også skal sitte på HW-rekka? Da kunne vi jo eventuelt teame opp :)

Skrevet (endret)
Hei, det var noe jeg lurte på... Det ser ut til at de jeg pleier å dra på TG med ikke blir med i år, så jeg lurte på om det var noen andre som er i samme situsjon (dvs, drar alene), som også skal sitte på HW-rekka? Da kunne vi jo eventuelt teame opp :)

Jeg er litt usikker på hvem jeg drar med. Jeg er vel egentlig med på "Restavfallet's TG2010 hylle!" men i det siste har det sett ut som om det er usikkert om folk har bestemt seg for å dra eller ikke. I tillegg har jeg en del kompiser som skal dra, men jeg vet ikke om de har tenkt seg på HW-rekka, så det kan være jeg drar alene om jeg ikke får overtalt noen andre til å joine HW-rekka ;)

Endret av 2B'1
Skrevet
Best å vente så lenge som mulig, sånn at vi virkelig får testet kapasiteten til Iceman. :fun:

Min kapasitet er ekstrem, det samme er min særdeles undervurderte evne til å sutre...

Skrevet (endret)

Er nummer 682~545 i køen!

Pululf og Mikkel kan sikkert bli med oss tre (meg (19), bror(17) og hans kompis(17)). Vi trenger å utvide kretsen litt. Om ikke Iceman skrur ondskapen sin til 112% så vil vel jeg helst sitte ytterst på rekka som i fjor, veldig greit med maskinen på gulvet uten at den tar av noens plass.

Trenger dessut en tips til DDR3-minne til ny prosessor og HK (AMD PhII X4 965BE + MSI 790FX-GD70), har en tråd i maskinvare-delen av forumet. Tenker på å skaffe noe OCZ Platinum-saker på 1600MHz 7-7-7-24 som sier at den er spesielt for AM3.

EDIT: Hvordan var det med WiFi igjen? Skal ha med meg en lomme-PC for nyttighetens skyld.

Endret av S-r-ex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...