Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom deg på facebook, selv jeg er der nå.

 

Nei, nei. Det handler om prinsipper. Jeg er all about MySpace. Facebook er djevelen, og jeg vil faktisk ikke selge sjela mi bare for å se på noen bilder fra TG. Close, men ikke riktig så desperat.

Selge sjela ja. Det er bare å ha en profil uten innhold det, så er ingenting "solgt." :)

Lenke til kommentar

Selge sjela ja. Det er bare å ha en profil uten innhold det, så er ingenting "solgt." :)

 

Jo. Når det første man gjør når man får høre om Facebook er å bestemme seg for å disse hele greia ved hver minste lille mulighet, kan man ikke plutselig bestemme seg for å joine. Samme hvor lite info man legger ut om seg selv, så har man uansett tråkket over de prinsipelle grenser man har satt for seg selv. Så du skjønner sikkert at det er rett og slett umulig.

Lenke til kommentar

Selge sjela ja. Det er bare å ha en profil uten innhold det, så er ingenting "solgt." :)

 

Jo. Når det første man gjør når man får høre om Facebook er å bestemme seg for å disse hele greia ved hver minste lille mulighet, kan man ikke plutselig bestemme seg for å joine. Samme hvor lite info man legger ut om seg selv, så har man uansett tråkket over de prinsipelle grenser man har satt for seg selv. Så du skjønner sikkert at det er rett og slett umulig.

 

alt begynner ved det første klikke

Lenke til kommentar

@ TheMartine:

Ikke bli lurt inn på facebook! hele mailen din blir fult opp med "En random dude du ikke kjenner komenterte på et bilde DU var taget i" Noe som blir dritt kjett til slutt :thumbdown:

Du vet at du kan slå av varsler fra Facebook

 

Hilsen en som sjelden mottar noe fra Facebook pågrunn av akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...