Gå til innhold

Last ned Windows 7 Enterprise


Anbefalte innlegg

90 dager? hm...lurer på om det funker å formatere og legge inn på nytt for nye 90 dager...

 

 

Hva er vitsen med Enterprise til dette behovet.

Bruk heller Ultimate med 3 x rearm , da blir det 120 dager føre du må reformattere.

 

Enterprise og Ultimate har eksakt de samme features.

Forkjell er VL (MAK) og KMS på Enterprise mens Ultimate aktiviseres på den "normale" måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom over denne:

 

http://samfunn.myhken.com/?p=344

 

Få 4 Win7Pro lisenser for $19, har kjøpt selv ;)

 

Dette er fortsatt det beste tilbudet du kan få på Windows 7 og ja det er kanskje på kanten moralsk, men fullt lovlig, og du betaler jo for deg, til og med det er utrolig billig.

 

Jeg for min del har fått 8 x Windows 7 pro lisenser (som lett kan byttes til norsk) og 6 x Windows 2008 server enterprise/standard lisenser (du velger selv) og en del Windows 2003 server lisenser, og XP pro SP3 lisenser....og alt for 2 x 120 kroner.

 

MSDNAA er jo bare konge, og jeg kommer til å beholde min ene konto fremover også, for så billig MSDNAA tilgang skal man lete lenge etter om man da ikke er student på en IT linje... ;)

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
90 dager? hm...lurer på om det funker å formatere og legge inn på nytt for nye 90 dager...

 

 

Hva er vitsen med Enterprise til dette behovet.

Bruk heller Ultimate med 3 x rearm , da blir det 120 dager føre du må reformattere.

 

Enterprise og Ultimate har eksakt de samme features.

Forkjell er VL (MAK) og KMS på Enterprise mens Ultimate aktiviseres på den "normale" måten.

Skal dere holde på slik kan man like så godt laste ned piratversjon :p

Lenke til kommentar
Sweet med x8 Windows 7 lisenser, 4 32bit og 4 64bit. For 19 dollar må det ver den beste dealen siste 2009 årene.

 

Kan ikke skjønne at noen greier å finne et bedre tilbud enn dette nei.

Enda bedre er 4x Windows 2008 Enterprise server som også kan lastes ned. Markedsverdi er 80.000, og det får du for 120 kroner....

Men det er jo ulovlig å bruke den for firmaer da, så 20.000 per lisens er jo ikke mye aktuelt for oss vanlige folk.

Lenke til kommentar
Dette er fortsatt det beste tilbudet du kan få på Windows 7 og ja det er kanskje på kanten moralsk, men fullt lovlig, og du betaler jo for deg, til og med det er utrolig billig.

 

Hva som er lov eller ikke mht. til å utgi seg for student skal jeg ikke bevege meg inn på, men det er uansett ingen tvil om at lisensen du kjøper på denne måten ikke er gyldig hvis du ikke er student.

 

Lisensen er kun gyldig for studenter, så juridisk sett er det ikke noe mindre/mer lovlig å laste ned Windows 7 fra TPB enn å benytte denne lisensen hvis du ikke er student.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...