Gå til innhold

EOS 7D: Flaggskip blant crop-kameraer


Anbefalte innlegg

SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY- :-(

 

Vi har nettopp fått AVKREFTET av Canon att de blir levert idag. I steden for blir de mest sansynnlig levert på Onsdag, i verste fall på Torsdag.

 

Jeg vil beklage dette på det sterkeste og legge meg helt flat. Det har på ingen måte vert ett "forsøk å lure" kundene våre, vi var helt sikkert att de kommer idag.

 

Den spesialpris har selvfølgelig gyldighet også senere og alle kunder som vil avbestille kan selvfølgelig gjør det uten diskusjon. Vi trekker IKKE penger fra kredittkort, konto blir ikke belastet. Vi sender nå med enn gang e-mail til alle kunder med informasjon og beklagelser.

 

Det var ett dårlig mandag morgen :-(

 

Stephan

 

 

Grrrr....får bare smøre oss med tålmodighet skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke beklage. Du har tatt forbehold om levering tidligere og ikke lovet en garantert dato. Jeg legger skylda på Canon. :)

 

bare for informasjon, i JP trekker vi aldri penger fra ditt kreditt kort før varene blir fysik sendt. Så din betaling er reservert, men kontoen blir ikke belastet før....håpentlig morgendagen :-)
Kan du bekrefte at det er på lager?
Nei, ikke jeg, men Canon har bekreftet att de har blitt sendt på fredag og att de kommer på morgendagen. Det er bare veldig få ganger att det tar enn dag lenger, så der må vi være VELDIG uheldig hvis de ikke kommer på morgendagen.
Lenke til kommentar
SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY- :-(

 

Vi har nettopp fått AVKREFTET av Canon att de blir levert idag. I steden for blir de mest sansynnlig levert på Onsdag, i verste fall på Torsdag.

 

Jeg vil beklage dette på det sterkeste og legge meg helt flat. Det har på ingen måte vert ett "forsøk å lure" kundene våre, vi var helt sikkert att de kommer idag.

 

Den spesialpris har selvfølgelig gyldighet også senere og alle kunder som vil avbestille kan selvfølgelig gjør det uten diskusjon. Vi trekker IKKE penger fra kredittkort, konto blir ikke belastet. Vi sender nå med enn gang e-mail til alle kunder med informasjon og beklagelser.

 

Det var ett dårlig mandag morgen :-(

 

Stephan

Det var dette jeg fryktet når jeg leste at dere hadde fått bekreftet at den skulle komme på lager i dag og ikke faktisk hadde den på lager slik det ser ut på nettsiden deres...

 

Vi får håpe vi får den til helgen da. Hvis dere får den først inn på torsdag så er det vel en risiko vi ikke får den før helgen. Ville det vært mulig å plukke opp i en butikk i Oslo eller får butikkene den likt som oss?

Lenke til kommentar
SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY- :-(

 

Vi har nettopp fått AVKREFTET av Canon att de blir levert idag. I steden for blir de mest sansynnlig levert på Onsdag, i verste fall på Torsdag.

 

Jeg vil beklage dette på det sterkeste og legge meg helt flat. Det har på ingen måte vert ett "forsøk å lure" kundene våre, vi var helt sikkert att de kommer idag.

 

Den spesialpris har selvfølgelig gyldighet også senere og alle kunder som vil avbestille kan selvfølgelig gjør det uten diskusjon. Vi trekker IKKE penger fra kredittkort, konto blir ikke belastet. Vi sender nå med enn gang e-mail til alle kunder med informasjon og beklagelser.

 

Det var ett dårlig mandag morgen :-(

 

Stephan

Det var dette jeg fryktet når jeg leste at dere hadde fått bekreftet at den skulle komme på lager i dag og ikke faktisk hadde den på lager slik det ser ut på nettsiden deres...

 

Vi får håpe vi får den til helgen da. Hvis dere får den først inn på torsdag så er det vel en risiko vi ikke får den før helgen. Ville det vært mulig å plukke opp i en butikk i Oslo eller får butikkene den likt som oss?

Det kan absolutt hentes i butikk også når det er avtalt med kundeservice. Vi skal kjøre ut kamerane til alle Oslo butikker umiddelbart når de ankommer lageret. er usikkert hvor lenge venteliste i den physiske butikken er, så det er mer sikkert hvis du avtaler avhenting i butikk med kundeservice, der er du sikert att du ikke kjører hjem uten kamera...

 

Det var helt feil av oss å setter varebeholdning på "grønt" på fredag ettermiddag, der har vi bommet skikkelig bommet...

 

Stephan

Lenke til kommentar
Det kan absolutt hentes i butikk også når det er avtalt med kundeservice. Vi skal kjøre ut kamerane til alle Oslo butikker umiddelbart når de ankommer lageret. er usikkert hvor lenge venteliste i den physiske butikken er, så det er mer sikkert hvis du avtaler avhenting i butikk med kundeservice, der er du sikert att du ikke kjører hjem uten kamera...

 

Det var helt feil av oss å setter varebeholdning på "grønt" på fredag ettermiddag, der har vi bommet skikkelig bommet...

 

Stephan

Takk for svar. Bra dere innrømmer det var en bom å sette den til på lager før helgen, som jeg kommenterte, det er litt dodgy. Men jeg har ingen problemer med at man kan gjøre feilvurderinger, vet jeg ikke er feilfri jeg heller :-)

 

Jeg får se hva jeg gjør. Foreløpig avventer jeg situasjonen og håper å få den i posten innen helgen. Fint hvis du kunne sagt ifra hvis det blir mer forsinkelser slik at vi ikke får den til helgen, fordi da hadde det vært aktuelt å hente i butikk eller noe slikt istedenfor.

Lenke til kommentar
SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY-SORRY- :-(

 

Vi har nettopp fått AVKREFTET av Canon att de blir levert idag. I steden for blir de mest sansynnlig levert på Onsdag, i verste fall på Torsdag.

 

Jeg vil beklage dette på det sterkeste og legge meg helt flat. Det har på ingen måte vert ett "forsøk å lure" kundene våre, vi var helt sikkert att de kommer idag.

 

Den spesialpris har selvfølgelig gyldighet også senere og alle kunder som vil avbestille kan selvfølgelig gjør det uten diskusjon. Vi trekker IKKE penger fra kredittkort, konto blir ikke belastet. Vi sender nå med enn gang e-mail til alle kunder med informasjon og beklagelser.

 

Det var ett dårlig mandag morgen :-(

 

Stephan

 

JP kan i det minste betale for express frakt over natt slik at de som allerede har bestilt får kameraet sitt denne uka! Et lite plaster på såret :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes JP har vært veldig hyggelige og service innstilte etter denne bommen, så all respekt til dem. Men ble litt usikker hva jeg skal gjøre med ordren min nå siden fotovideo.no har den nå til 13995! Bekreftet levering tid 30.september og der kan jeg velge henting i butikk slik at jeg får den raskest mulig.

 

Beklager at jeg sier dette siden jeg er fornøyd med servicen fra JP, men hvis ikke jeg skriver dette vil bare noen andre gjøre det. Konkurranse er jo trossalt bra for oss forbrukere.

Lenke til kommentar

Når FV går tusen under JPs helgetilbud ser det nesten ut til at vi har en liten "priskrig" på 7D!

Ser ut til at jeg må bestemme meg for om jeg skal holde på ordren hos JP, eller kansellere og stille bakerst i køa hos FV for å spare en tusenlapp (i virkeligheten blir det ca 800 kr. siden FV er dyrere på ekstrabatterier). Får vel bestemme meg i kveld en gang. Med mindre JP velger å "svare" med å sette ned prisen da og sparer meg for dilemmaet (det er jo lov å håpe....)

Lenke til kommentar
Har fått hyggelig mail fra JP om forsinkelsen og at de gir oss et plaster på såret :-) :new_woot::new_woot:

Sa dem noe om hva slags plaster? :)

 

4 GB Sandisk Extreme......men nå er det jo billigere hos FV. Kanskje bestillingen må endres selv om jeg liker servicen til JP.

 

Japan photo har, etter min erfaring, en ypperlig service som er verdt mye mer enn et par hundre lapper.

Lenke til kommentar
Har fått hyggelig mail fra JP om forsinkelsen og at de gir oss et plaster på såret :-) :new_woot::new_woot:

Sa dem noe om hva slags plaster? :)

 

4 GB Sandisk Extreme......men nå er det jo billigere hos FV. Kanskje bestillingen må endres selv om jeg liker servicen til JP.

 

Japan photo har, etter min erfaring, en ypperlig service som er verdt mye mer enn et par hundre lapper.

 

JP er gode på service! Men FV er også gode :) Gode nok til at det er verdt å betale 1000 kr mindre :-)

Lenke til kommentar

Ble til at jeg beholder ordren min hos JP, så nå gleder jeg meg bare til kommer på postkontoret mitt (sannsynligvis fre/lør)! I mellomtiden er det bare å lese manualen og alt jeg finner om kameraet på nett i tillegg til å se på bilder fra de som allerede har mottatt kameraet :-)

Lenke til kommentar
Ble til at jeg beholder ordren min hos JP, så nå gleder jeg meg bare til kommer på postkontoret mitt (sannsynligvis fre/lør)! I mellomtiden er det bare å lese manualen og alt jeg finner om kameraet på nett i tillegg til å se på bilder fra de som allerede har mottatt kameraet :-)

 

Jeg også har beholdt bestillingen min hos JF. De yter topp service!

 

Noen som kan anbefale et godt vidvinkel objektiv til kameraet? Sett litt på Canon sitt 10-22 mm. Spennende objektiv!

Lenke til kommentar

Angående vidvinkel:

Jeg har erfaring både med Canon EF-S 10-22 og med Sigma 10-20 og vil nok si at Canons egen har et overtak etter min oppfatning, men den koster altså ganske mye mer. Når det gjelder Sigma så var jeg innom to eksemplarer. Den første ble returnert etter mye problemer med fokus og uskarphet på ene siden som "kom og gikk". Det andre eksemplaret var bedre, men jeg syntes fortsatt at man burde kunne forvente noe bedre skarphet og konsistent fokus selv av en ekstrem vidvinkel, så til slutt endte det opp med at jeg kjøpte Canon 10-22, og jeg mener jeg har sett klare forbedringer i billedkvaliteten. Om det er verdt de ekstra tusenlappene kan jo diskuteres, jeg er i alle fall rimelig godt fornøyd i dag.

Jeg har desverre også litt dårlige erfaringer med andre Sigma objektiv. Uten å gå i detaljer så kan jeg vel si at det kan virke som om Sigma generelt har et problem med kvalitetskontrollen og at du kan risikere å få eksemplarer som ikke er optimale. Dette kan man natrligvis også risikere med Canon, men ut fra mine egne erfaringer og det jeg har hørt av andre og lest, så synes sjansen for dette mindre med Canon enn med Sigma.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...