Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit er jo ikke lenge til tg nå! blir artig til uka da vi skal på IKEA og handle hyller

Hvilke hyller faller i smak for deg/dere?

Jeg og en kammerat tenkte å kjøpe en hylle sammen(husker ikke akkurat hvilken, oppdaterer posten imorgen), men hvis det er noe annet som er bedre/mer egnet så si ifra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er en forskjell på å bygge hylle som går over mange plasser, og det å bygge en hylle til seg selv.

 

Skulle jeg ha bygd en hylle til meg selv ville jeg ha bygd den selv, og trolig fulgt Aviruse på TG-forumet sin guide, med noen små modifikasjoner.

Kamerat av meg har en slik hylla, den har vært med siden TG07, og fungerer enda like bra.

Lenke til kommentar

Det er en forskjell på å bygge hylle som går over mange plasser, og det å bygge en hylle til seg selv.

 

Skulle jeg ha bygd en hylle til meg selv ville jeg ha bygd den selv, og trolig fulgt Aviruse på TG-forumet sin guide, med noen små modifikasjoner.

Kamerat av meg har en slik hylla, den har vært med siden TG07, og fungerer enda like bra.

Bygge egen hylle har jo litt sjarm!

Husker hylla vår på TG06..! Den holdt på å knele før den var ferdig satt opp. I tillegg bestemte noen smartinger på HW-rekka at banneret måtte henge i vår hylle, samtidig som vi skulle ha switchen til datidens gbit-rekke på hylla vår også... Endte med at den ble bundet opp med TP-kabel ^^

Lenke til kommentar

Bygge egen hylle har jo litt sjarm!

Husker hylla vår på TG06..! Den holdt på å knele før den var ferdig satt opp. I tillegg bestemte noen smartinger på HW-rekka at banneret måtte henge i vår hylle, samtidig som vi skulle ha switchen til datidens gbit-rekke på hylla vår også... Endte med at den ble bundet opp med TP-kabel ^^

 

Hey, TP-kabler tåler usannsynlig mye. Det fant vi ut på TG07. :)

Lenke til kommentar

We do not allow the re-sale of tickets... or someone you trust...

 

 

Reglene stater klart at ejg ikke har lov å kjøpe dem av noen jeg ikke stoler på.. Hadde jeg ikke stolt på personen jeg hadde fått tilbud av, hadde jeg ikke gitt personen noen penger..

 

Så, jeg følger reglene fra ptn ..

Endret av Fredrik214
Lenke til kommentar

We do not allow the re-sale of tickets... or someone you trust...

 

 

Reglene stater klart at ejg ikke har lov å kjøpe dem av noen jeg ikke stoler på.. Hadde jeg ikke stolt på personen jeg hadde fått tilbud av, hadde jeg ikke gitt personen noen penger..

 

Så, jeg følger reglene fra ptn ..

 

Men du følger ikke reglene på forumet.

du skulle lest retningslinjene på forumet når du registrerte brukeren,

Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart.
Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...