Gå til innhold

[løst]Hva er i veien med denne emnetittelen?


Anbefalte innlegg

Altså nå blir jeg litt paff her. Kan noen være så snill å forklare meg hva som er så galt med det jeg har skrevet, og hva jeg eventuelt skal skrive istedenfor..?

 

Tråden her. "Må ha ny Pc med en gang. Hvilken av disse er ok?"

 

Hold på å si at det må da være måte på flisespikkeri, men ok..

Trenger uansett et forslag her tror jeg - HVA jeg skal erstatte tittelen med :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som søker opp denne tråden og ikke orker å lete gjennom flere linker kan jeg vel alltids skrive litt her. :)

 

Formålet med et emne er at det skal beskrive problemstillingen som tas opp i tråden. :)

 

Dersom man skal kjøpe seg en PC er det mange ting som kan være interessante for den som svarer å vite, allerede i emnefeltet. For eksempel, skal den benyttes til spilling? Skal den benyttes til bilderedigering? Skal PCen være en kontor-PC, eller kanskje den skal redigere video, eller kanskje du vil ha en HTPC?

 

Videre er det enkelte som har preferanser angående prosessormerke e.l., kanskje man allerede har et hovedkort. Da kan man forklare at man vil holde seg til f.eks. AMD i tittelen.

 

Hvor mye skal brukes? Kanskje du ikke vil bruke mer enn 4000, som fattig student? Du er kanskje nykonfirmert og ønsker å bruke 15 000 på en heftig spill-PC? Kanskje du vil ha noe midt i mellom? :)

 

Skal du ha skjerm?

 

Dette er relevante spørsmål.

 

La oss derfor tenke oss en emnetittel for noen som har 8000 å bruke på en PC, som skal brukes til spilling, personen har skjerm, og ingen preferanser.

 

"Ny spill-PC uten skjerm, under 8000 kroner".

 

Her er det allerede gitt mye informasjon angående hva du er ute etter. I tillegg gir det din tråd en øyeblikkelig identitet i forumet, slik at man lettere legger merke til den, fremfor "Hjelp, trenger ny PC". :)

 

Husk, de som hjelper til med å sette opp PC-forslag i forumet gjør det frivillig på sin egen fritid, og da skylder du dem å gjøre jobben så lett som overhodet mulig fra starten.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...