Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er 13 år og har så lyst til å ha sex. Noen tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VENT! Sex er bullshite og oppskrytt, iallefall de første gangene du har det. Du vil ha mye mer glede av å runke i allefall to år til.

 

Også til deg under meg som forteller meg at første gangen du hadde sex hadde du masse god og eksperimentell sex med alle venninnene dine med lange, samtidige orgasmer: Piss off.

Lenke til kommentar

Frohman: Det du sier om at de første gangene er oppskrytt, er fullstendig feil! Husker fortsatt min første gang, og det var omtrent på trådstarters alder. Var jeg og to venninner som var så utrolig nysgjerrig på dette, og det endte med at vi prøvde både det ene og det andre - og etter to timer med eksperimentering hadde vi begge hatt så mange,lange og samtidige orgasmer at vi var utslitt.

 

Så TS, ikke vær redd for å prøve deg på jentene i klassen - det kan bli helt fantastisk!

Endret av w0bni
Lenke til kommentar
jg har så lyst. Jeg tenker på d hele tiden , ser ofte på brøa til jentene i klassen.. hva kan jg gjøre? ;(

 

anbefaller deg å vente til du blir 16 år. Det er mye man skal ta hennsyn rundt sex som mange andre ikke tenker på. du kan få kjønnsykdommer og ihverstefall bli far. Du har mange mange år igjen å leve så jeg ser ikke poenget med å haste. jeg venta til jeg var 20 år og angrer ikke ett sekund. Tro megm det blir ikke sett på som mye kult å ha sex når du bare er 13 år. Tror du vill få langt mere nytelse av det når du har venta litt år. :) Min mening er at sex er noe du har med en person du elsker og ikke noe du har bare forde det kribbler litt der nede

Endret av estella_87
Lenke til kommentar
jg har så lyst. Jeg tenker på d hele tiden , ser ofte på brøa til jentene i klassen.. hva kan jg gjøre? ;(

Hah, Tommy det er nettopp sånn du ikke får deg noe, tenker du på at du vil ha det hele tia og bare lengter etter det så får du deg aldri noe, og du får et stempel som "pervogris" i klassen. Flørt heller med jenter bare for flørtinga sin del ikke fordi du tenker på å komme ned i buksene hennes, så kanskje det blir noe på deg ;)

Lenke til kommentar
anbefaller deg å vente til du blir 16 år. Det er mye man skal ta hennsyn rundt sex som mange andre ikke tenker på. du kan få kjønnsykdommer og ihverstefall bli far. Du har mange mange år igjen å leve så jeg ser ikke poenget med å haste. jeg venta til jeg var 20 år og angrer ikke ett sekund. Tro megm det blir ikke sett på som mye kult å ha sex når du bare er 13 år. Tror du vill få langt mere nytelse av det når du har venta litt år. :) Min mening er at sex er noe du har med en person du elsker og ikke noe du har bare forde det kribbler litt der nede

 

Skal ikke si trådstarter skal ha sex når han er 13 år. Vil heller ikke råde han til å vente til han er 20 år. Jeg er usikker på om jeg ville angret om jeg hadde sex når jeg var 13 år, men jeg vet jeg ville angret om jeg ventet til jeg var 20 år... :)

Lenke til kommentar
anbefaller deg å vente til du blir 16 år. Det er mye man skal ta hennsyn rundt sex som mange andre ikke tenker på. du kan få kjønnsykdommer og ihverstefall bli far. Du har mange mange år igjen å leve så jeg ser ikke poenget med å haste. jeg venta til jeg var 20 år og angrer ikke ett sekund. Tro megm det blir ikke sett på som mye kult å ha sex når du bare er 13 år. Tror du vill få langt mere nytelse av det når du har venta litt år. :) Min mening er at sex er noe du har med en person du elsker og ikke noe du har bare forde det kribbler litt der nede

 

Skal ikke si trådstarter skal ha sex når han er 13 år. Vil heller ikke råde han til å vente til han er 20 år. Jeg er usikker på om jeg ville angret om jeg hadde sex når jeg var 13 år, men jeg vet jeg ville angret om jeg ventet til jeg var 20 år... :)

 

det var ett eksempel. men du får det til å høres ut som det er ille at man venter til man er voksen. jeg har ikke fått noe varigemen, sånn bortsett fra jeg ikke har noen ONS eller andre mennesker som ikke er kjæresten min på lista mi over folk jeg har hatt sex med...at du ville angret over å vente til du ble 20 høres ut som om sexpresset i norge har gått litt langt. At en 13 åring vurderer å ha sex bare for å ha det er skremmende for å si mildt.

og igjen. nei jeg angrer ikke på at jeg ikke hadde sex før jeg fikk meg type når jeg var 20. hadde jeg blitt gravid hadde jeg ihvertfall vært mere klar en mange andre .

Endret av estella_87
Lenke til kommentar

Hva andre utsettes kan ikke jeg svare på. Jeg vet bare at om jeg skulle levd livet mitt en gang til, ville jeg ikke valgt å vente til jeg var 20, sett at tid og sted var rett før den tid. Hva folk opplever som rett tid og sted er nok forskjellig.

 

Jeg vil vel kanskje anbefale folk til å vente til de er 16 med å ha sex, men tror det er viktigere at man har sex med en partner som er i samme alder om man skal debutere lenge før man er 20..

Lenke til kommentar

Det formanes herved til en saklig diskusjon. Innlegg som bryter med retningslinjene er blitt slettet og vil forsette å bli slettet uten forvarsel.

 

Les de fullstendige retningslinjene for Diskusjon.no her.

 

For de som er glad i å spamme, fjolle og tulle har vi kategorier som "Off-topic", "Humor" og "Lekeplassen", dette er "Seksualitet" forumet og her streber vi etter en høyere standard og seriøse innlegg og debatter. Vennligst respekter dette om man ønsker å delta.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...