Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe faen, alt jeg har kjøpt siste halvår kommer på tilbud i dag :D

Hmm jeg har lagt inn ordre for 4500,- allerede så jeg skal se hva ellers jeg trenger og poste her.

Som sagt Xbox 360 Elite til 2000,- og jeg slår til på den (såpass god kunde er jeg hehe :p, ehm stian send mail?)

Endret av Theo343
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

En 16gb minnepenn til 200kr er jo ikke så alt for galt da.

Skrevet
En 16gb minnepenn til 200kr er jo ikke så alt for galt da.

Hadde det ikke vært for at jeg kan låne minnepenn på jobben når jeg vil, hadde jeg kjøpt den :)

Skrevet (endret)

NEI!!! HVORDAN KUNNE JEG MISSE BEYERDYNAMIC HEADSETTET!! NEEEI!

Edit: MASE MER PÅ oppfordring av wheelman. Fixet hengende lem klage ;)

Endret av Revolution
Skrevet

Syntes det var bra utvalg, virker soom om Netshop har lest hva folk ønsker seg i denne tråen :)

Men prisene er ikke i nærheten av hva Komplett hadde på sin supermandag.

Prisene blir vel bedre etterhvert, vi er jo tross alt kun i andre time :p

Skrevet

Det er uansett bra at de har dette, du ser jo hvor mange som engasjerer seg i å gjøre gode kjøp, og det at netshop faktisk lytter på hva folk vil ha, er jo ganske utrolig. Syns de gjør en knakendes jobb, om komplett triumferer de på priser eller ikke.

Skrevet (endret)

Sånn, da var i7 920 putta i vogna, da trenger jeg et godt x58 kort, minne pakke og strømforsyning 750w (modulær) .. pretty pleaaaase :p

Endret av texaco
Skrevet (endret)
Syntes det var bra utvalg, virker soom om Netshop har lest hva folk ønsker seg i denne tråen :)

Men prisene er ikke i nærheten av hva Komplett hadde på sin supermandag.

Prisene blir vel bedre etterhvert, vi er jo tross alt kun i andre time :p

Og hvor mange supermandager har komplett arrangert? De har kun arrangert en eneste stk dermed hadde de råd til å ha ennå bedre priser for den ene gangen. Dessuten ble de nok brent på den ene gangen da folk kjøpte i bøtter og spann kun for å legge ut på bruktmarkedet.

Endret av Theo343
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...