Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Dere kan ikke komme med et tilbud på Intel x25 Gen 2 da(gjerne 80Gb-versjonen)? Det er jo omtrent eneste ssd som det er verdt å kjøpe.

 

Hei

 

Som noen av dere sikkert har lest/hørt har Intel hatt store problemer med sine SSD-produkter i det siste, og trukket tilbake mengder SSD fra markedet. Vi tør derfor ikke å kjøre noe tilbud på disse, da tilgjengeligheten er veldig vanskelig.

Beklager - vi skulle gjerne kjørt det da vi solgte 100vis siste supertirsdag.

 

Synd. Hadde kjøpt en jeg om jeg hadde sett en god pris :)

 

EDIT: Eller to :p

Endret av MAndreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer det et råbra tilbud på en 30" 6ms PC monitor med HDCP støtte og portene HDMI, DVI, DP og litt snaks så slår jeg til. På tide å skifte ut min gamle trofaste 24" snart.

 

Enig der.

Kikket litt på 30" skjermene til netshop og de to som er interessante og skiller seg ut er:

 

(den dyre proffe skjermen som gjør alt)

NEC 30" LCD MultiSync LCD3090WQXI

nå 19.565,-

 

(den rimelige og uten HDCP)

Samsung TFT 30" 305T+, WIDE Svart

Nå 11.295,-

 

Kommer det et råbra tilbud på en eller begge av disse to så skal jeg virkelig se hardt på kontoen.

 

NB!

Hadde Apple Cinema skjermen hatt HDCP støtte (bekretet mangel her) hadde jeg muligens gått for den(dog også svak oppfrisking), men det står det ingenting om og det forundrer meg sterkt når de kaller den HD Cinema.

http://store.apple.com/no/product/M9179

 

 

EDIT:

Håper ikke det blir mye spam i tråden nå pga. oppfordringen om premie ift. antall poster!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Dere kan ikke komme med et tilbud på Intel x25 Gen 2 da(gjerne 80Gb-versjonen)? Det er jo omtrent eneste ssd som det er verdt å kjøpe.

 

Hei

 

Som noen av dere sikkert har lest/hørt har Intel hatt store problemer med sine SSD-produkter i det siste, og trukket tilbake mengder SSD fra markedet. Vi tør derfor ikke å kjøre noe tilbud på disse, da tilgjengeligheten er veldig vanskelig.

Beklager - vi skulle gjerne kjørt det da vi solgte 100vis siste supertirsdag.

Takktakk for verdifull info for meg! Noen idé om når de blir tilgjengelig i stor skala igjen? :D

Lenke til kommentar

Supre tilbud. Jeg skal definitivt bestille meg en 1.5 TB disk! Den prisen er jo veldig hyggelig. Hvor begrenset er utvalget?

 

Synd ikke Netshop er på Kickback.no enda. Kan dere gjøre noe med det? Jeg pleier å foretrekke Amentio siden jeg får 2% tilbake på alt jeg handler via dem, men slike super tilbud som dette overgår jo kickback-rabatten :)

Lenke til kommentar
Dette gjelder vel kun gammel firmware, seagate erstatter defekte disker og kan også hjelpe til med recovery :)

 

Lykke til med den. Etter uendelige purringer og 4 mnd har de enda ikke plukket opp min disk og ikke svart de siste 2-3 mnd på mail.

 

Stay away!

Endret av Nator
Lenke til kommentar
Er minnet bra og til bra pris. Skal bygge en i5 750 basert maskin snart, så minne trenger jeg.

1156 blir tokanals, så da sitter du brått med en brikke til overs. Det ligger et 4 GB DDR3-sett i lagersalget til 180kr, anbefales absolutt:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53941

 

EDIT: Det var 2 GB, ikke 4 ^^

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Dere kan ikke komme med et tilbud på Intel x25 Gen 2 da(gjerne 80Gb-versjonen)? Det er jo omtrent eneste ssd som det er verdt å kjøpe.

 

Hei

 

Som noen av dere sikkert har lest/hørt har Intel hatt store problemer med sine SSD-produkter i det siste, og trukket tilbake mengder SSD fra markedet. Vi tør derfor ikke å kjøre noe tilbud på disse, da tilgjengeligheten er veldig vanskelig.

Beklager - vi skulle gjerne kjørt det da vi solgte 100vis siste supertirsdag.

 

 

Dette er bare et problem hvis du oppretter et BIOS-passord. De færreste har det og hvis du har et BIOS-passord vet du såpass at du ikke kjøper. Jeg hadde kjøpt selv om denne buggen er der. Kan dere ikke bare sette en warning på den ? :dribble:

 

Ellers et flått tiltak med premie, her skal det postes :innocent:

Lenke til kommentar
Er minnet bra og til bra pris. Skal bygge en i5 750 basert maskin snart, så minne trenger jeg.

1156 blir tokanals, så da sitter du brått med en brikke til overs. Det ligger et 4 GB DDR3-sett i lagersalget til 180kr, anbefales absolutt:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53941

 

EDIT: Det var 2 GB, ikke 4 ^^

 

 

Mulig OT, men tenkte på minimum 6gb. Hva anbefales da? Så kan kanskje det være noe til neste time. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...