Gå til innhold

Jeg sladrer på FRP


N*

Anbefalte innlegg

Politikerene i Fremskrittspartiet er ansatt av rikfolk og manipulert av dem for at dem skal kunne tjene mer, det er skremmende at de får så mange stemmer. Jeg lurer på hvordan vi skal klare oss alle MOT alle. Mot i brystet, vett i panna, stål i ben og armer: rett og slett primitiv tankegang. Men det var noe en gammel mann sa, så frp ser at det kan brukes for propaganda. FRP finner ikke på propagandaen selv, men som sikkert kjent kler seg ut i kristent, humant eller rødts propaganda, mens de vil noe helt annet.

 

Jeg har aldri hørt et eneste ordentlig argument for frp. Det er bare forsvar for ødeleggelsen.

 

En frp'ers todelte hjerne: Ødelegg / Forsvar. Det handler om redsel og forsvar. Desverre ender det slik at når ondskapen (han som misforsto) forsvarer seg mot det gode i katastrofer som krig og ubalanse. Her kunne jeg fortsatt en stund, for jeg har fulgt med på hvordan frp manipulerer menneskene og meg selv, jeg har sett og hørt dem feile, så jeg vet. Og vi lever i en trist tid allerede, ikke gjør den verre ved å stemme høyrestilte partier som ljuger og tror der lang vei i forsvar.

 

Hørt fra han vi desverre ikke hører på: Høyre startet andre verdenskrig, veltet båten ved langesund, brant en fabrikk og imprengnor. Den skjønte du ikke den ;) Men jeg fant det på! Er det noe som heter usant, løgn, skrøn, feil? Nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte ikke allverden jeg heller, men enige er vi ihvertfall :cool: Frp er et tåpelig parti, som kommer til å rive ned Norge fra innsiden, og stoppe Norges gode globale engasjement ovenfor land her i verden som ikke har det så bra som oss. I tillegg ødelegger de konsekvent den politiske debatten i Norge ved å ty til simple forenklinger av viktige temaer, samtidig som de strør om seg med penger vi ikke har råd til å bruke. Som om ikke dette var nok sprer parti eder, galle og fremmedhad over hele Norge, og gjør livet surt for både flyktninger som har fått opphold i Norge, eller håper på å få det.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke allverden jeg heller, men enige er vi ihvertfall :cool: Frp er et tåpelig parti, som kommer til å rive ned Norge fra innsiden, og stoppe Norges gode globale engasjement ovenfor land her i verden som ikke har det så bra som oss. I tillegg ødelegger de konsekvent den politiske debatten i Norge ved å ty til simple forenklinger av viktige temaer, samtidig som de strør om seg med penger vi ikke har råd til å bruke. Som om ikke dette var nok sprer parti eder, galle og fremmedhad over hele Norge, og gjør livet surt for både flyktninger som har fått opphold i Norge, eller håper på å få det.

 

Norge er et av de verste landa å bli født i hvis man som jeg går etter forventet befolkningsvekst per person. Og de verste U-landa de beste. Å støtte dem med penger er dermed skadelig. De andre partiene har sier ikke noe om hva de vil, bare angriper FRP med ljug om hva FRP står for, bl.a. ved om ljuge om pengebruken deres. Jens Stoltenberg, og Kristin Halvorsen med flere er noen drittunger som ikke har noe å gjøre i politikken.

Lenke til kommentar

N* er ansatt av AP/KrF/V for å svartmale FrP, så Norge kan fortsette som et u-land i 4 år til.

 

Hvorfor er din innledning i 1. post riktig og min feil? Hvordan kan en 3.part vite det?

 

Jeg har tidligere tenkt å stemme FrP, men nå har jeg bestemt meg å la være å stemme, rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med noen partier. Det er noe galt med dem alle.

 

FrP gir for mye skatte og avgiftslette. Vi har det greit økonomisk i dag stort sett.

H vil ta ifra meg jobben (er sjømann).

Ap tør ikke investere i fremtiden.

KrF er basert på et eventyr.

 

Noen som har noen andre forslag til meg?

Lenke til kommentar
N* er ansatt av AP/KrF/V for å svartmale FrP, så Norge kan fortsette som et u-land i 4 år til.

 

Hvorfor er din innledning i 1. post riktig og min feil? Hvordan kan en 3.part vite det?

 

Jeg har tidligere tenkt å stemme FrP, men nå har jeg bestemt meg å la være å stemme, rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med noen partier. Det er noe galt med dem alle.

 

FrP gir for mye skatte og avgiftslette. Vi har det greit økonomisk i dag stort sett.

H vil ta ifra meg jobben (er sjømann).

Ap tør ikke investere i fremtiden.

KrF er basert på et eventyr.

 

Noen som har noen andre forslag til meg?

Venstre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...