Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Lol, har de lagt inn signaturbevegelser på FM eller. Som at Torres demper ballen på brystet, vender om og scorer, eller at Manchester United flakser inn mål på overtid hveer_JÆVLA_gang jeg møter dem, til tross for massivt press fra min side. Helvete

 

Torres er jo Gud på FM om man bruker ham riktig (det er som poacher alene på topp i en 4-5-1). Ligger i snitt mellom 40-60 mål de tre første sesongene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han gjør det også slik at det er umulig å slå Livepool på mine saver. Startet nettopp en ny, og tapte 3-2 første seriekamp mot Liverpool. Blir så oppgitt at jeg tror jeg starter hele driten opp igjen.

Treningskampene er jo bare tull. Man spiller mot dumbolag og vinner med 12-13 mål, før man får knallmotstand i CC mot Chelsea.

Lenke til kommentar

Sett han på benken og gi han bøter så ofte du kan. Eneste han fortjener..

 

4-2-3-1

 

-------------ST-----------

LAM-------CAM-----RAM

---------------------------

------DMC----DMC-------

LB------DC----DC----RB

 

Foran Gerrard, enten som Komplett spiss eller måltyv. Han fungerer som en jævel i begge ser det ut til.

Lenke til kommentar

Slutten av sesongen med Birmingham ble et helvete. Målene rant inn og jeg slet med å score. Gikk fra å kjempe om en 10. plass til å være ett poeng fra nedrykk. Laget har i år blitt forsterket en del, men to av de største talentene mine ble selvfølgelig skadet i første oppkjøringskamp. Typisk!

Lenke til kommentar
Noen tips til å tette igjen bakover? Jeg har Cristian Zapata og Mariusz Lewandowski som stoppere (evt Turner), pluss Geovanni Van Bronkhorst og Anthony Vanden Borre på backene. Allikevel er det kun Cardiff som slipper inn fler mål enn meg (Sunderland).
¨

- Spill med lav backlinje

- Velg "Nei" på offsidefelle i avansert.

- Gå inn på avanserte instrukser for begge midtstopperne og velg så defensivt som det går an og null kreativ frihet.

 

Dette fungerer bra med de fleste taktikker. Blir få baklengs og svært sjeldent situasjoner da motstanderne kommer gjennom alene med keeper.

Lenke til kommentar
Jeg prøver å hente Marco Verratti, men det går ikke, siden han er eid av to lag! Hva gjør jeg?

Du sender inn bud på han til begge lagene :)

Hvordan gjør jeg det da?

Pleier å stå at du kan det ;) Kan hende du må vente en stund da :)

Når jeg høyreklikker på navnet hans, står det ikke "Kom med bud" :huh:

Lenke til kommentar

Slik er det hos meg også. Aner ikke hva det kommer av, men det er enten fordi 1) du er utenfor transfervinduet eller 2) klubbene som eier han har en spesialavtale som gjør at andre (italienske?) klubber ikke kan kjøpe disse spillerne. Aner ikke hva reglene på slikt er. Forvirrende greier. Spiller selv med Napoli, er ennå i første sesong og stiller med følgende lag:

 

De Sanctis

Campagnaro - Santacroce - P. Cannavaro - Aronica

Maggio - A. Annan - Hamsik - Buonanotte

Quagliarella - Lavezzi

 

Har også Dátolo, Huseklepp, Maïga og Cigarini som brukes ofte. Lavezzi er forøvrig helt syk sammen med Q. Bøtter rett og slett inn med mål. Det store problemet ligger riktignok på den andre siden av banen, hvor man slipper inn for mye. Har opplevd å dominere kamper mot Roma og AC Milan, men likevel tape 1-3. De Sanctis er klasse, dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...