Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Send cheaterens steamid til www.vacbanned.com så intensiveres VAC på den brukeren, jeg har rapportert 22 stykk og 19 av de er banna nå...

Det har ingen effekt, VACbanned bare lister opp profiler med VACbans. VAC er ett helautomatisk system, som igjen ikke baserer seg på reports, men på programmers unike checksummer. Mange hacks har blitt detecta i det siste, derav Catalyst Diamond o.l.
Lenke til kommentar

Kom inn på en forbanna hacka server, og mista SAMTLIGE pro perks (kan ikke løpe uendelig lenger, ninja hjelper ikke en dritt osv.), alt jeg hadde unlocka av våpenattachments osv. Finnes det noen måte å få det tilbake slik det var for en time sida? Hvis ikke er spillet ØDELAGT for meg, fullstendig. Beholdt ranken og en del challenges, men alt som har betydning er altså sletta, borte vekk. Helt forferdelig tragisk dersom over 600 timers "jobb" blir borte på ett minutt.

Edit: Har tilfeldigvis PC både hos meg selv + hjemme hos mor og far, og siden jeg har sugent nett hjemme har jeg ikke vært online i MW2 der, men hadde savefil fra så seint som august. 3 ukers spilling er borte, men hva gjør vel det når jeg redda nesten to år? Meget flaks. Har vell fått 8 nukes eller så på den perioden, men det registreres jo ikke likevel. Trodde jeg ville miste kills og slikt, men nå har jeg BÅDE alle kills, alle poeng OG alle perks, våpen og challenges tilbake.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er det sykeste...Spiller TDM på Skidrow, og kniver en kar som camper i det ene vinduet på midten. Så løper jeg 1m og kniver en kar til, men idet jeg kniver han så dør jeg. Så kommer killcam: Det viser seg da at han siste jeg kniva, som sto HELT STILLE i vinduet, hadde løpt en hel runde rundt i rommet, for så å knive meg. Jeg mener, jeg har hørt om lag, men kom igjen? Her var det snakk om flere sekunders differanse i oppdateringa han og jeg fikk. Forøvrig hadde vi eksakt lik ping, så jeg aner ugler i mosen på en eller annen måte. Klarte heller ikke finne han i lista på Steam over hvem som spilte, som om han var et spøkelse.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hmm. Gikk fra 46" LCD til 55" LED og aimen er helt off nå. Hva i allverden har skjedd. Er det tekniske forskjeller mellom LED og LCD som gjør at det virker mer "sloppy" på LED TV? Er det mer input lag på en LED enn en LCD?

Veit ikke om det er forskjell mellom LCD og LED, men LED-TVen min er UEGNA til spilling ihvertfall (helt på trynet input lag, kan ikke skjønne at de ikke klarer å komme på banen med bedre teknologi når de har visst om problemet i årevis), så må bruke den gamle PC-skjermen til Xbox-spilling. Med det sagt synes jeg ofte at å bytte skjerm kan virke negativt en periode, enten det er TV eller PC-skjerm. Nå spiller jeg dette på PC, og for en periode har jeg måttet spille MW2 på en skjerm med 1680*1050 og litt under maks grafikk (gammel PC). Når jeg så gikk tilbake til full grafikk og 1920*1080 traff jeg ikke en dritt av forskjellige årsaker. Skjerm er det som har mest å si i slike spill synes jeg, selv en liten forandring tar tid å venne seg til.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Strengt tatt burde butikkene som selger TV-er merke at svært, svært mange TVer er uegna for spill. Input lag er noe uhyre få veit hva er, og det oppgis heller ingen steder. Folk bruker tusenvis av kroner på noe som faktisk ikke duger til noe så vanlig som spilling, og det er helt på trynet.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Er det nokon som har erfaringar frå å bytte frå ein gammal kassetv til ein lcd-tv? Eg har gjort dette no, (på tide) men når eg snur med siktet mitt er det akkurat som siktet ikkje reagerar før etter ei lita stund, og da er det som regel for seint viss det plutseleg dukkar opp ein fiende. Dette er utrolig irriterende og har fått meg til å gå tilbake til kassetven. Er det nokon som har opplevd det samme, og kva gjorde du for å "ordne" opp?

Lenke til kommentar

ZalmOn: Se et par poster lenger opp, vi snakka akkurat om dette. Det er mest sannsynlig snakk om såkalt input lag, hvilket medfører at TV-en bruker litt tid på å kunne få fram bildet. I praksis er det som du sikkert merka såpass mye at nye TV-er ofte er UBRUKELIGE til spill, da lagen tilsvarer å ha mobilt bredbånd eller enda verre. Jeg kobler Xbox-en opp mot en PC-skjerm, fant ingen bedre løsning.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...