Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Vet du hva en sammenlikning eller analogi betyr? Skal alt handle om deg?

 

Helt alvorlig, få tre kills. pop en UAV, lightweight+marathon, go stab.

 

Slutt å grin. Jeg slutter n-

Fjerner forsatt ikke fakta at det er umulig for oss å ta de flaggene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, det er måter å kontre noob-tube på. Men det er ikke like lett. Og det kommer helt ann på hvordan personen spiller [som de fleste andre våpen egentlig].

 

Jeg kan se at det er irriterende med et lag med 3-5 noob-tubere når du skal gå for et objektive. Det er ikke akkuratt lett å plante en bombe og samtidig passe på og klargjøre stedet for si 4 noob-tubere - uten at de spawner før bomben er planted og du er kommet til et sikkert sted igjen.

 

Og nå skal jeg bli VERRE, c4 foran claymorene som dekker inngangene til campspoten... Oh hell yeah!!!!!!!!!!!

 

:new_woot:

Og her kommer denne "bare for å gjøre livet surt for andre" holdningen igjen

Lenke til kommentar

Det mange glemmer er at for mange, inkludert meg, handler det kun om å være det største rasshølet. Noobtube, army og danger close er selvsagt i så måte.

 

Stats og skills bryr meg rett i brunøyet, det er ikke derfor de aller fleste spiller FPS. Det handler om å ha det mest mulig moro, og det å være drittsekk er (dessverre) den beineste veien til Rom.

 

Selvsagt trenger ikke alle å like denne spillestilen, men det er jo nettopp det som gjør det så artig.

 

Hehe jeg er veldig glad jeg spiller cod 4 promod og ikke mw 2.

 

Jeg er veldig glad jeg ikke tar noe så banalt som et skytespill stort mer alvorlig enn at jeg har lyst å drepe piksler på den måten som gjør andre mest irritert.

 

"Spillestilen" din som du kaller det har vi et annet ord for, Noob eller nybegynner om du vil.

 

*Snip*

 

Du kan prate så mye du vil. Noobtube kommer alltid til å være et noobtrekk.

 

Jeg skal vell ikke si så mye ettersom jeg ikke spiller mw2 engang. Men marcus du har de av oss som er gode og de som er dårlige. Sånn er det bare

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad jeg ikke tar noe så banalt som et skytespill stort mer alvorlig enn at jeg har lyst å drepe piksler på den måten som gjør andre mest irritert.

(...)Konsentrert er jeg når jeg leser universitetspensum. Spiller jeg skal det ikke tenkes.

At du er gammel nok til å gå på noe universitet det fatter jeg ikke. Det her er for barnslig. Har du tenkt på at det er andre der ute som også spiller for samme grunn som deg da - for å ta pause fra studeringen? Må si det er ikke så morro å gå tilbake til lesingen etter å ha møtt noen på nettet som bare jobber for å få deg sur. - Og dette skulle være de minuttene du tok pause for å avkoble og få motivasjon til videre lesning.

 

Barnslig? Det sies at man ikke kan være voksen før man tør å være et barn. Med den digresjonen unnagjort vil jeg bare påpeke at jeg har vanskelig for å se hva som er barnslig med problemstillingen.

 

Dere er jo noen helgener dere da, som ikke spiller for å gjøre andre sinte og lei. Det er jo nettopp derfor mange ønsker å bli gode i slike spill - å gjøre livet så surt som mulig for motstanderen. Jeg tror ikke dere er klar over at vi søker samme utfall, men har forskjellige måter å gjøre det på.

Jeg ser ingen grunn til å spille for å få andre til å bli sure. Selvfølgelig, det går ann å ha en god runde der du egentlig var litt sleip og tirra på deg noen andre, men jeg spiller jo ikke for å PRØVE å få de sure! Og er det derfor du vil bli god? Tror du det er grunnen til at folk vil bli gode i spill? For å gjøre livet så surt som mulig for motstanderen!? Hvordan er det gøy? Gir det deg en tilfredstillelse når du gjør livet surt for andre? Dette er en tankegang jeg har null forståelse for, og bare blir oppgitt av. (Nei jeg er ikke sur, slik du sitter å håper på)

 

Om jeg skal bli god i et spill, er det for å ha det mer gøy selv. Det er morsommere når du føler at du presterer noe. Men om jeg ville vært proff ville jeg også spillt sammens med andre som var på samme nivå slik at jeg hadde fått en utfordring. Og jeg ville håpet at begge/alle hadde det gøy under spillingen.

 

Jeg ville absolutt ikke flydd rundt på mange public-servere med fullt av dårlige til passe gode spillere bare for å gjøre livet surt for dem!

 

Hvis du har opplevd å bli spilt sønder og sammen av en person uavhengig av hvilket våpen han besitter, har du garantert blitt dritsur. Du har ihvertfall ikke sett i hengivenhet på skjermen og forgudet denne ekle svette sniperen som knerter deg om du så mye som rekker opp en finger over barrieren du gjemmer deg bak.

 

På public-servere er alle de som dreper deg flere enn du dreper dem drittsekker, mens alle du dreper flere ganger enn dem er noobs. Dess flere ganger du har blitt drept av samme person, dess surere blir du selvfølgelig på ham. Desto mer så når du endelig kommer deg bak sniperen, og han no-scoper deg i hodet med Barrett'en.

 

Du kan si imot så mye du vil, men det endrer ikke på hvordan folk flest ser på onlinemodus i FPS-spill. Det hele blir nok enklere når man finner ut at flaks er en vesentlig del av spillet. Jeg ser på disse noobtubefilmene og aner ikke hvorfor folk ikke bare løper rundt og tar ned disse camperne. Ser folk i det hele tatt på killcamet sitt?

 

Det er DIREKTE latterlig å skylde på denne spillestilen, da den såpass enkelt kan kontres ned, felles for absolutt alle andre tilnærminger til spillet. Har dere aldri skutt igjennom skroget på flyet på Terminal og drept noen helt tilfeldig?

 

Man blir ikke bedre i FPS-spill for mestringens skyld. Man blir det fordi man ønsker å drepe flest mulig, og dø færrest mulig ganger i løpet av et game. Når dette forholdstallet øker, må selvsagt også frustrasjonsfaktoren hos mostanderen øke. Total dominans er noe dritt å møte, uansett hvilke våpen motstanderen måtte bruke.

 

At dere er såpass nedlatende til noobtubers betyr jo enkelt og greit at denne taktikken er overlegen til å fremprovosere frustrasjon hos motstanderen.

Jaha.

Det er vel nesten bare det den er god til også? Som jeg har sagt tidligere spiller jeg ikke for å provosere andre, men du velger vel våpen ut ifra hvem som er best på akkuratt dette du?

 

Igjen, det er en utopi å hevde at man ikke spiller for å provosere. Fra CoD, til FIFA, til profesjonell idrett jobbes det spesifikt for å vippe motstanderen av pinnen ved provokasjon og overlegenhetsdemonstrasjoner. Det er ikke rart dere klager slik hvis dere ikke har fått med dere at psykisk krigføring er en viktig del av hverdagen, såvel som i spill. Hvis du VET du kommer til å dø om du beveger deg innenfor en risikosone, har mostanderen effektivt sperret dette området. Da må man få fingeren ut og omgå sonen i stedet for å klage over hvor dårlige alle disse med noobtube er.

 

Jeg foretrekker M4A1 eller Tar. Så vidt meg bekjent har alle våpnene lik granatkaster med unntak av AK47, og jeg synes det er kjekkere med spillprogresjon, som gjør at den ikke er et reelt alternativ,

 

(...)Jeg vet ikke om dere er klar over hvilken eksplosjonsradius slike granater har jeg

Joda, de har sikkert laang raduis i virkeligheten. Men dette er ikke virkeligheten. Sammenlign området du kan bevege deg på i virkeligheten og på spillet. Dessuten så er det ingen som skyter en granatkaster tilfeldig opp i luften på ekte, og håper at den treffer noen. Som du sier, å diskutere realisme i et slikt spill er nesten ikke vits. [ihvertfall slike detaljer.]

 

Selvsagt er det ikke vits. Det er hele poenget mitt. I et spill må man føye seg til spillets regler, ikke bare klage over at X våpen er hard-counter om du velger å stå rett foran løpet til nevnte våpen, og spise kula som kommer ut.

 

(...)Men jeg går ikke rundt og sier at alle som ikke spiller som meg er noen duster.

Da har vi noe felles da. Jeg er ikke bedre enn den gjennomsnittlige spiller, og jeg har ingen trang til å dytte min spillestil på andre. Jeg syntes alle kan spille den måten de føler for. Men når de begynner å gå inn for å gjøre livet surt for alle andre, ja da kaller jeg de noen duster.

 

Jeg vil heller si at min frihet slutter der din starter. Vi må ta hensyn til hverandre, og respektere hverandre, om det skal bli noe hyggelig. I spillet så vel som i det virkelige liv.

 

Er vi motstandere vil jeg forsøke å drepe deg. Er vi på lag vil jeg forsøke å beskytte deg. CoD er langt ifra det virkelige liv, og skal et spill bli hyggelig må noe kunne vinnes. Kan noe vinnes må selvsagt noen andre tape. Spilldynamikk og sosialdynamikk i dagliglivet er to vidt forskjellige konsepter.

 

Jeg er ikke en (like stor) drittsekk i levende live som jeg er i Call of Duty, men i slike spill nytter det heller ikke å være snill med motstanderen, for motstanderen vet å utnytte dette. Man vinner på å være smartest, være raskere på avtrekkeren, være host og å ha litt flaks.

 

Det hadde blitt for dumt å oppføre seg i virkeligheten som man gjør på dataspill. De aller fleste spillene handler jo tross alt om å ta livet av hverandre. Å dømme folk ut ifra hvordan de spiller i CoD må jeg si er litt snodig :)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad jeg ikke tar noe så banalt som et skytespill stort mer alvorlig enn at jeg har lyst å drepe piksler på den måten som gjør andre mest irritert.

(...)Konsentrert er jeg når jeg leser universitetspensum. Spiller jeg skal det ikke tenkes.

At du er gammel nok til å gå på noe universitet det fatter jeg ikke. Det her er for barnslig. Har du tenkt på at det er andre der ute som også spiller for samme grunn som deg da - for å ta pause fra studeringen? Må si det er ikke så morro å gå tilbake til lesingen etter å ha møtt noen på nettet som bare jobber for å få deg sur. - Og dette skulle være de minuttene du tok pause for å avkoble og få motivasjon til videre lesning.

 

Barnslig? Det sies at man ikke kan være voksen før man tør å være et barn. Med den digresjonen unnagjort vil jeg bare påpeke at jeg har vanskelig for å se hva som er barnslig med problemstillingen.

At du har lyst til å drepe folk/pikslene på den måten som er mest effektiv, ser jeg ikke noe problem med, men at du skal gjøre det på den måten som irriterer folk mest, kjønner jeg ikke vitsen med.

 

Hvis du har opplevd å bli spilt sønder og sammen av en person uavhengig av hvilket våpen han besitter, har du garantert blitt dritsur. Du har ihvertfall ikke sett i hengivenhet på skjermen og forgudet denne ekle svette sniperen som knerter deg om du så mye som rekker opp en finger over barrieren du gjemmer deg bak.

Selvfølgelig vile jeg ha blitt irritert på han. Jo, han kunne iallefall gitt meg en sjanse hvis det ville vært spawn killing. Men om han hadde drept meg før jeg rakk å ta han, så hadde han vært bedre enn meg. Jeg ville blitt sur på han, men han glør det for å vinne. Han jobber ikke systematisk for å få meg sur.

 

På public-servere er alle de som dreper deg flere enn du dreper dem drittsekker, mens alle du dreper flere ganger enn dem er noobs.

Dette er bare en barnslig oppfattelse som mange på public servere har. Kan vel si at de som har denne oppfattelsen er mere "noob" selv.

 

Dess flere ganger du har blitt drept av samme person, dess surere blir du selvfølgelig på ham. Desto mer så når du endelig kommer deg bak sniperen, og han no-scoper deg i hodet med Barrett'en.

 

Du kan si imot så mye du vil, men det endrer ikke på hvordan folk flest ser på onlinemodus i FPS-spill. Det hele blir nok enklere når man finner ut at flaks er en vesentlig del av spillet.

 

Selvfølgelig blir du irritert hvis du ser at den samme personen dreper deg hele tiden. Men jeg vil si at det er pga. du føler deg dårlig, og at han er bedre enn deg. Eller du mener at du er bedre og bare har uflaks når han kommer å tar deg.

Man blir ikke bedre i FPS-spill for mestringens skyld. Man blir det fordi man ønsker å drepe flest mulig, og dø færrest mulig ganger i løpet av et game.

Det vil jeg helt klart si er for mestringens skyld.

 

EDIT: Uansett, hvis jeg spillte en kamp på promod, ville jeg helt klart anse det som bra for meg selv om jeg hadde dødd flere ganger enn folk jeg hadde tatt, så lenge jeg hadde vunnet. Om du gåt for objektiv spiller det ingen rolle hvor mange ganger man dør eller dreper motstanderen, så lenge man vinner. [/edit slutt]

 

Når dette forholdstallet øker, må selvsagt også frustrasjonsfaktoren hos mostanderen øke. Total dominans er noe dritt å møte, uansett hvilke våpen motstanderen måtte bruke.

Total dominans er alltid kjedelig å møte. Dette betyr bare at det er feige lag. Det ene laget er mye bedre enn det andre. Det er kjedelig for de som blir dominert, fordi de ikke får gjort noen ting, og det er kjedelig for de som dominerer, forde de ikke får noe motstand. De som dominerer kan selvfølgelig syntes det er morro en stund da de føler at de mestrer det, men det blir fort alt for liten til ingen utfordring.

 

 

At dere er såpass nedlatende til noobtubers betyr jo enkelt og greit at denne taktikken er overlegen til å fremprovosere frustrasjon hos motstanderen.

Jaha.

Det er vel nesten bare det den er god til også? Som jeg har sagt tidligere spiller jeg ikke for å provosere andre, men du velger vel våpen ut ifra hvem som er best på akkuratt dette du?

 

Igjen, det er en utopi å hevde at man ikke spiller for å provosere. Fra CoD, til FIFA, til profesjonell idrett jobbes det spesifikt for å vippe motstanderen av pinnen ved provokasjon og overlegenhetsdemonstrasjoner. Det er ikke rart dere klager slik hvis dere ikke har fått med dere at psykisk krigføring er en viktig del av hverdagen, såvel som i spill. Hvis du VET du kommer til å dø om du beveger deg innenfor en risikosone, har mostanderen effektivt sperret dette området. Da må man få fingeren ut og omgå sonen i stedet for å klage over hvor dårlige alle disse med noobtube er.

Tidlighvis gjør du det, men jeg spiller ikke for å irritere motstanderen. Å sperre av et området ved å skremme motstanderen fra å gå igjennom der er på ingen måte å go inn for å irritere motstanderen. psykisk krigføring er ikke bare å irritere.

 

Om du hadde sittet i samme rom som en du spillte sammens med. Bare dere to mot hverandre. Ville du aktivt gått inn for å få han sur slik at han ikke var blid etterpå, eller ville du gått inn for å vinne samtidig som begge hadde det gøy? Om du mener han ville blitt sur uansett om du skal vinne, sier vel det mer om hvor dårlig taper motstanderen din ville vært.

 

Er vi motstandere vil jeg forsøke å drepe deg. Er vi på lag vil jeg forsøke å beskytte deg. CoD er langt ifra det virkelige liv, og skal et spill bli hyggelig må noe kunne vinnes. Kan noe vinnes må selvsagt noen andre tape. Spilldynamikk og sosialdynamikk i dagliglivet er to vidt forskjellige konsepter.

Jeg kjønner ikke hvorfor du absolutt skal gjøre "livet så surt" for den parten som taper! Går det ikke ann å tape, men fortsatt ha moret deg?

 

Jeg er ikke en (like stor) drittsekk i levende live som jeg er i Call of Duty, men i slike spill nytter det heller ikke å være snill med motstanderen, for motstanderen vet å utnytte dette. Man vinner på å være smartest, være raskere på avtrekkeren, være host og å ha litt flaks.

Javel, så om du vinner fordi du er host og spiller smartere enn de andre, er du ikke snill mot motstanderen? Nei, du skal ikke være snill mot de som når du spiller med kompisen din som aldri har rørt et skytespill før, og så vidt vet forskjellen på opp og ned. Du skal selvfølgelig prøve å vinne så godt du kan, ellers vil motstanderen utnytte det. Men er det ikke mulig å være hyggelig mot hverandre forde? må man ta ibruk de mest irriterende taktikker og holdninger for at du skal vinne?

 

Det hadde blitt for dumt å oppføre seg i virkeligheten som man gjør på dataspill. De aller fleste spillene handler jo tross alt om å ta livet av hverandre. Å dømme folk ut ifra hvordan de spiller i CoD må jeg si er litt snodig :)

Ja, å dømme folk ut ifra hvordan de er i dataspill, er ikke mye vits. Men jeg syntes iallefall det sier veldig mye om deg når du går taktisk frem for å gjøre livet så "surt som mulig" for motsatanderen.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Marcus nei, det går ikke ann å få drept nubetuberen. Og om du skulle få greid det, så spawner han 20 meter unna der igjen, som betyr nye killstreaks. Han har OMA og 2 claymores, en venn som dekker han og en rimelig god headglitch. I tillegg får han en predator og en harrier, da er du ille ute. Heldigvis skyter jeg ned killstreakene på cod 4, mw2 og black ops, fordi det er ingen andre på laget som gidder.

 

(Afghan klippet)

 

Ser du ikke at nubetube rett og slett er altfor overpowered, og visst alle hadde begynt å bruke det kun pga av og irriterere motstander laget så hadde det ikke blitt gøy for noen?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Vel, det øyeblikket en roper: Tubefest!!!!!, og alle klikker, og bruker bare tube så ER det artig... :)

Vi får se på det, om ett til to år er det bare nubetubere og snipere igjen så se da. (mesteparten hvertfall.)

Lenke til kommentar

Berzerk, er det noe du prøver å komme fram til, annet enn at noobtubing er feigt, barnslig, irriterende, nooby, dårlig spillestil, owerpowered etc. ?

 

Alle her kan jo liksom ikke kjøpe en xbox bare for å springe og beskytte deg med riot- og blast shield 24/7 sånn at du ikke skal dø av noobtubere.

 

Det er noobtubere i mw2, og det kommer ALLTID til å være det, sånn er mw2. Lær deg å leve med det. Det har jeg, men tok litt tid da :)

 

Men nå bryr jeg meg ikke så mye om noobtubing lengre, har mine metoder for å rydde dem av veien ;)

Endret av BlueB0y
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Berzerk, er det noe du prøver å komme fram til, annet enn at noobtubing er feigt, barnslig, irriterende, nooby, dårlig spillestil, owerpowered etc. ?

 

Alle her kan jo liksom ikke kjøpe en xbox bare for å springe og beskytte deg med riot- og blast shield 24/7 sånn at du ikke skal dø av noobtubere.

 

Det er noobtubere i mw2, og det kommer ALLTID til å være det, sånn er mw2. Lær deg å leve med det. Det har jeg, men tok litt tid da :)

 

Men nå bryr jeg meg ikke så mye om noobtubing lengre, har mine metoder for å rydde dem av veien ;)

Jeg vet ikke hvilke problemer du har, men det er ikke bare nubetuben. De bruker det KUN for å irritere andre, det har de til og med sagt sjøl opp til flere ganger. Det at meningen deres er å oppføre seg mulig som en drittsekk, virker bare helt absurd.

 

Når i alle dager har jeg sagt at alle skal løpe rundt å beskytte meg med riot? Det eneste jeg sier er at jeg skjønner ikke at du orker å spille, når du kun prøver og gjøre det miserabelt for andre. For meg er det en idiotisk og egoistisk måte å spille på, selv om nubetube irriterer meg er det ikke i nærheten av når folk sier de skal prøve å irritere andre for å ha det gøyt sjøl.

 

Jeg spiller ikke mw2 public lenger, og kommer ikke til å gjøre det med mindre det er noe jeg trenger. Synd, fordi jeg likte det, men når folk som dette ødelegger ett spill for så mange så går man videre.

 

Dessuten, når vi akkurat var ferdig med dette, så kommer du inn og forsetter. Hvorfor?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Berzerk, er det noe du prøver å komme fram til, annet enn at noobtubing er feigt, barnslig, irriterende, nooby, dårlig spillestil, owerpowered etc. ?

 

Alle her kan jo liksom ikke kjøpe en xbox bare for å springe og beskytte deg med riot- og blast shield 24/7 sånn at du ikke skal dø av noobtubere.

 

Det er noobtubere i mw2, og det kommer ALLTID til å være det, sånn er mw2. Lær deg å leve med det. Det har jeg, men tok litt tid da :)

 

Men nå bryr jeg meg ikke så mye om noobtubing lengre, har mine metoder for å rydde dem av veien ;)

Jeg vet ikke hvilke problemer du har, men det er ikke bare nubetuben. De bruker det KUN for å irritere andre, det har de til og med sagt sjøl opp til flere ganger. Det at meningen deres er å oppføre seg mulig som en drittsekk, virker bare helt absurd.

 

Når i alle dager har jeg sagt at alle skal løpe rundt å beskytte meg med riot? Det eneste jeg sier er at jeg skjønner ikke at du orker å spille, når du kun prøver og gjøre det miserabelt for andre. For meg er det en idiotisk og egoistisk måte å spille på, selv om nubetube irriterer meg er det ikke i nærheten av når folk sier de skal prøve å irritere andre for å ha det gøyt sjøl.

 

Jeg spiller ikke mw2 public lenger, og kommer ikke til å gjøre det med mindre det er noe jeg trenger. Synd, fordi jeg likte det, men når folk som dette ødelegger ett spill for så mange så går man videre.

 

Dessuten, når vi akkurat var ferdig med dette, så kommer du inn og forsetter. Hvorfor?

 

Sorry da, fikk vist ikke med meg at dere var "ferdige". Skal aldri skje igjen, kan du tilgi meg? :innocent:

Lenke til kommentar

Berzerk, er det noe du prøver å komme fram til, annet enn at noobtubing er feigt, barnslig, irriterende, nooby, dårlig spillestil, owerpowered etc. ?

 

Alle her kan jo liksom ikke kjøpe en xbox bare for å springe og beskytte deg med riot- og blast shield 24/7 sånn at du ikke skal dø av noobtubere.

 

Det er noobtubere i mw2, og det kommer ALLTID til å være det, sånn er mw2. Lær deg å leve med det. Det har jeg, men tok litt tid da :)

 

Men nå bryr jeg meg ikke så mye om noobtubing lengre, har mine metoder for å rydde dem av veien ;)

Jeg vet ikke hvilke problemer du har, men det er ikke bare nubetuben. De bruker det KUN for å irritere andre, det har de til og med sagt sjøl opp til flere ganger. Det at meningen deres er å oppføre seg mulig som en drittsekk, virker bare helt absurd.

 

Når i alle dager har jeg sagt at alle skal løpe rundt å beskytte meg med riot? Det eneste jeg sier er at jeg skjønner ikke at du orker å spille, når du kun prøver og gjøre det miserabelt for andre. For meg er det en idiotisk og egoistisk måte å spille på, selv om nubetube irriterer meg er det ikke i nærheten av når folk sier de skal prøve å irritere andre for å ha det gøyt sjøl.

 

Jeg spiller ikke mw2 public lenger, og kommer ikke til å gjøre det med mindre det er noe jeg trenger. Synd, fordi jeg likte det, men når folk som dette ødelegger ett spill for så mange så går man videre.

 

Dessuten, når vi akkurat var ferdig med dette, så kommer du inn og forsetter. Hvorfor?

Folk har irritert seg over liknende problemstillinger siden multiplayerens morgen. I CS var det AWP og shield n00bs, i BC2 er det heli whores og CG n00bs. I MW2 er det n00btubers, men det er og blir i spillet, enkelt og greit.

 

Takler man ikke å bli truffet i ny og ne, får man sutre til IW/Treyarch/Activision eller slutte å spille online (som deg). Å spamme medspillere med den vanligste formen for nerd-rage og rett og slett å være en dårlig taper, er fullstendig unødvendig og minst like irriterende som n00btuberene selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Berzerk, er det noe du prøver å komme fram til, annet enn at noobtubing er feigt, barnslig, irriterende, nooby, dårlig spillestil, owerpowered etc. ?

 

Alle her kan jo liksom ikke kjøpe en xbox bare for å springe og beskytte deg med riot- og blast shield 24/7 sånn at du ikke skal dø av noobtubere.

 

Det er noobtubere i mw2, og det kommer ALLTID til å være det, sånn er mw2. Lær deg å leve med det. Det har jeg, men tok litt tid da :)

 

Men nå bryr jeg meg ikke så mye om noobtubing lengre, har mine metoder for å rydde dem av veien ;)

Jeg vet ikke hvilke problemer du har, men det er ikke bare nubetuben. De bruker det KUN for å irritere andre, det har de til og med sagt sjøl opp til flere ganger. Det at meningen deres er å oppføre seg mulig som en drittsekk, virker bare helt absurd.

 

Når i alle dager har jeg sagt at alle skal løpe rundt å beskytte meg med riot? Det eneste jeg sier er at jeg skjønner ikke at du orker å spille, når du kun prøver og gjøre det miserabelt for andre. For meg er det en idiotisk og egoistisk måte å spille på, selv om nubetube irriterer meg er det ikke i nærheten av når folk sier de skal prøve å irritere andre for å ha det gøyt sjøl.

 

Jeg spiller ikke mw2 public lenger, og kommer ikke til å gjøre det med mindre det er noe jeg trenger. Synd, fordi jeg likte det, men når folk som dette ødelegger ett spill for så mange så går man videre.

 

Dessuten, når vi akkurat var ferdig med dette, så kommer du inn og forsetter. Hvorfor?

Folk har irritert seg over liknende problemstillinger siden multiplayerens morgen. I CS var det AWP og shield n00bs, i BC2 er det heli whores og CG n00bs. I MW2 er det n00btubers, men det er og blir i spillet, enkelt og greit.

 

Takler man ikke å bli truffet i ny og ne, får man sutre til IW/Treyarch/Activision eller slutte å spille online (som deg). Å spamme medspillere med den vanligste formen for nerd-rage og rett og slett å være en dårlig taper, er fullstendig unødvendig og minst like irriterende som n00btuberene selv.

Jeg taklet det helt fint før en uke til black ops. Fikk ny rekord, spilte mot 6 nubetubere, jeg fikk 16 captures i domination. Jeg ble nubetubet over 60 ganger, og vi tapte. Da var jeg helt ferdig med online, og ja da ble jeg middels irritert. Ikke pga nubetuben, men pga oppførselen deres etterpå.

Lenke til kommentar
Men nå bryr jeg meg ikke så mye om noobtubing lengre, har mine metoder for å rydde dem av veien ;)

 

Etter hvordan folk griner i denne tråden skulle man tro det var totalt umulig. :ph34r:

 

Det finnes counters til alle tilnærminger til hvordan å spille MW2 online. Synes man at det å kontre en noobtuber som ser rett opp i vildens sky og bombarderer en base på andre siden av mappet er vanskelig bør man kanskje revurdere sin egen tilnærming til spillet.

 

Jeg melder meg litt ut av denne diskusjonen nå. Det er tydelig at de som har traumatiske opplevelser med den kjære granatkasteren ikke er villig til å ta av seg hatbrillene og skaffe seg et mer nyansert syn på ting.

 

Tør faktisk påstå at for nybegynnere er det enklere med point&shoot. Selv brukte jeg noobtube noen ganger når jeg begynte å spille, og synes prosjektilbanen var ganske pussig. En enkel assault-rifle er mye enklere å håndtere etter min mening. Jeg skal dog ikke hevde noobtube ikke er den ekleste tilnærmingen til spillet etter man får spillfysikken under kontroll og har lært seg maps.

 

Men som sagt, det er en enkel sak å kontre noobtubers hvis man er det taktiske og spillmessige geniet man selv hevder man er. Til og med jeg klarer jo det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...