Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var den(noobtube) hatet i cod 4? Følte den var mer nøytral som alle våpen der jeg? Er egentlig ingenting jeg hater der bortsett fra cheats og dårlig hit detection.

Jeg husker værtfall mye hat mot noobtuben før mw2 kom ut. Den var ganske overpowered allerede da, men var langt ifra like overpowered og hatet som i mw2. Jeg spillte mye på promod-servere og servere med regler mot jugger, martyrdom og tuben, så kan hende den var litt ekstra lite likt der. Kanskje den generellt var ganske godtatt?

 

Hva var buggen? annet prestige icon?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Var den(noobtube) hatet i cod 4? Følte den var mer nøytral som alle våpen der jeg? Er egentlig ingenting jeg hater der bortsett fra cheats og dårlig hit detection.

Jeg husker værtfall mye hat mot noobtuben før mw2 kom ut. Den var ganske overpowered allerede da, men var langt ifra like overpowered og hatet som i mw2. Jeg spillte mye på promod-servere og servere med regler mot jugger, martyrdom og tuben, så kan hende den var litt ekstra lite likt der. Kanskje den generellt var ganske godtatt?

 

Hva var buggen? annet prestige icon?

Jeg har søkt på mange cheats sites, og har ikke funnet noe som helst av den glitchen. Mulig det er sånn ingame glitch at playercardet til en annen person blir mixa med en som ikke er høy nok lvl til å ha det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen gode MW2 spillere som er keen på co-ops Delta/Echo på veteran? Eneste jeg ikke har tatt, for jeg rakk ikke å ta de før jeg stakk til armyen

Ps3 eller xbox?

Lenke til kommentar

Noen gode MW2 spillere som er keen på co-ops Delta/Echo på veteran? Eneste jeg ikke har tatt, for jeg rakk ikke å ta de før jeg stakk til armyen

Ps3 eller xbox?

 

Aaah sant, glemmer alltid å nevne. Det er på ps3. Er også fornøyd om noen joiner å game online. Så jeg slipper folk som driter seg ut. :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

This game is officially broken! Per dags dato lagger det selv når jeg er host selv...Folk humper bortover 5m i slengen. IW kan legge ved de samme banene i MW3, siden det har dedikerte servere, så skal jeg vurdere om det er et firma jeg ønsker noe godt eller ikke. Litt tragisk med suuuperlag i MW2, og i CS sitter jeg gjerne med ned i 5ms ping...Og andre har 5-40. Totalt sett ingen lagproblemer, og ting foregår real time.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Klarer å flakse meg til litt av og til jeg også (har nuka i den verste laggen jeg har sett), men likevel. Er jo ikke noe (like) GØY. Nukene er mye vanskeligere å få når spillet faktisk ikke foregår i real time, men gjerne 1-2 sekunder på etterskudd :p Har heller ikke nuka med noen "noob"-våpen, stort sett AUG. Av og til UMP, men synes UMP er et drittvåpen.

Siste runden holdt f.eks. en på motstanderlaget på å få nuke, antakelig pga. lagswitch e.l. Han skulle dødd 100 ganger av meg og andre, men han kunne bare løpe fritt rundt. Selv om han sto stille og man kom opp bakfra kunne han ikke kverkes (selv ikke med kniv), som om han hadde vært der for flere sekunder siden. Det generelt mest pussige i dette spillet er at skikkelig dårlig ping kommer denne spilleren til gode, i CS er det den med best ping som har en fordel.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...