Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Marcus, jeg kan godt si til deg at skillsene mine ikke er problemet. Det er ikke ett problem å holde min kd over 6, samme med win ratio. MEN når jeg møter ett godt sammensveiset lag, som alle bruker nubetube, så vet jeg at jeg har tapt. At blueboy greier å ta en nubetuber sier meg ikke en dritt, jeg tviler sterkt at hvis han møter GODE folk at han kan ta de like lett, og vinne matchen.

 

Uansett, selve måten dere spiller på, det er det som er feil. Spille for å irritere, høres ut som noe barnehage opplegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

(...)

 

Takler man ikke å bli truffet i ny og ne, får man sutre til IW/Treyarch/Activision eller slutte å spille online (som deg). Å spamme medspillere med den vanligste formen for nerd-rage og rett og slett å være en dårlig taper, er fullstendig unødvendig og minst like irriterende som n00btuberene selv.

Bare tilfelle du missforsto, så var det ikke noob-tuben, og det å bli drept som han slutta å spille for, men "spill bare for å irritere motstanderen"- taktikken.

 

Kan jo sitere han fra samme post som du svarte på;

Jeg vet ikke hvilke problemer du har, men det er ikke bare nubetuben. De bruker det KUN for å irritere andre, det har de til og med sagt sjøl opp til flere ganger. Det at meningen deres er å oppføre seg mulig som en drittsekk, virker bare helt absurd.

 

Er litt trøtt så vet ikke helt hvorfor jeg svarte på detta. Får vell se over i morgen om det virker like logisk.

 

Håper at .Marcus også forsto at det var det samme jeg reagerte på. Ikke at du/dere bruker "noob-tube"(det er helt vanlig), men at du sa at poenget med å spille var å gjøre livet for motstanderen surt.

 

Men uansett, nå syntes jeg vi burde legge denne ballen død.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

 

(...)

 

Takler man ikke å bli truffet i ny og ne, får man sutre til IW/Treyarch/Activision eller slutte å spille online (som deg). Å spamme medspillere med den vanligste formen for nerd-rage og rett og slett å være en dårlig taper, er fullstendig unødvendig og minst like irriterende som n00btuberene selv.

Bare tilfelle du missforsto, så var det ikke noob-tuben, og det å bli drept som han slutta å spille for, men "spill bare for å irritere motstanderen"- taktikken.

 

Kan jo sitere han fra samme post som du svarte på;

Jeg vet ikke hvilke problemer du har, men det er ikke bare nubetuben. De bruker det KUN for å irritere andre, det har de til og med sagt sjøl opp til flere ganger. Det at meningen deres er å oppføre seg mulig som en drittsekk, virker bare helt absurd.

 

Er litt trøtt så vet ikke helt hvorfor jeg svarte på detta. Får vell se over i morgen om det virker like logisk.

 

Håper at .Marcus også forsto at det var det samme jeg reagerte på. Ikke at du/dere bruker "noob-tube"(det er helt vanlig), men at du sa at poenget med å spille var å gjøre livet for motstanderen surt.

 

Men uansett, nå syntes jeg vi burde legge denne ballen død.

Jeg er ikke en av dem som brukte noobtube spesielt ofte, men jeg vekslet mye mellom våpen i MW2 og hver eneste gang jeg traff noen med tube var det samme sutringen, uansett om det var snakk om en eneste stusselig granat i runden.

 

Jeg leste posten hans før jeg svarte. Noobtuben var en stor del av det som ble snakket om og klaget på og det var den delen av diskusjonen jeg peket meg inn på. En del av de som sier at de "gjør det bare for å irritere folk", sier nok dette også for å unngå å ta til seg stempelet som en evneveik og ensporet gamer.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke en av dem som brukte noobtube spesielt ofte, men jeg vekslet mye mellom våpen i MW2 og hver eneste gang jeg traff noen med tube var det samme sutringen, uansett om det var snakk om en eneste stusselig granat i runden.

 

Jeg leste posten hans før jeg svarte. Noobtuben var en stor del av det som ble snakket om og klaget på og det var den delen av diskusjonen jeg peket meg inn på. En del av de som sier at de "gjør det bare for å irritere folk", sier nok dette også for å unngå å ta til seg stempelet som en evneveik og ensporet gamer.

Jeg tror nok "noob-tuben" har fått litt vel mye hat også. Den var hatet i cod4 også, men ikke i nærheten av hvordan den er i mw2. Det kan vel også komme av at den er litt vel overbrukt i spillet også. Du skal ikke lete lenge før du finner en som ikke bruker noe annet enn "noob-tuben" og granatkasteren, og bare skyter normale kuler i nødstilfelle der man normalt knifer eller trekker ut sidearmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg er ikke en av dem som brukte noobtube spesielt ofte, men jeg vekslet mye mellom våpen i MW2 og hver eneste gang jeg traff noen med tube var det samme sutringen, uansett om det var snakk om en eneste stusselig granat i runden.

 

Jeg leste posten hans før jeg svarte. Noobtuben var en stor del av det som ble snakket om og klaget på og det var den delen av diskusjonen jeg peket meg inn på. En del av de som sier at de "gjør det bare for å irritere folk", sier nok dette også for å unngå å ta til seg stempelet som en evneveik og ensporet gamer.

Jeg tror nok "noob-tuben" har fått litt vel mye hat også. Den var hatet i cod4 også, men ikke i nærheten av hvordan den er i mw2. Det kan vel også komme av at den er litt vel overbrukt i spillet også. Du skal ikke lete lenge før du finner en som ikke bruker noe annet enn "noob-tuben" og granatkasteren, og bare skyter normale kuler i nødstilfelle der man normalt knifer eller trekker ut sidearmen.

Var den hatet i cod 4? Følte den var mer nøytral som alle våpen der jeg? Er egentlig ingenting jeg hater der bortsett fra cheats og dårlig hit detection.

 

 

@Elderscrollsinisten

Kanskje jeg har ett litt for stort hat mot folk som spiller slik, og beskylder alle nubetubere for å spille på denne måten. Men etter hva jeg har sett i denne tråden har jeg hatt riktig i at det er hvertfall mange som spiller på denne måten. For meg så kommer dette nubetuben hatet pga den innstillingen, de fleste som har brukt nubetube mot meg har gjort det for å irritere meg. Du kan jo bare se doofen som prøver å irritere meg, slike folk blir stemplet som idioter i min "bok".

 

MEN, jeg kan jo innrømme at jeg har brukt nubetube selv og. I starten av MW2 ville jo jeg prøve alt, men jeg har absolutt ALDRI spilt for å irritere andre.

 

Om jeg har gått over grensen i noen av mine innlegg pga for mye innlevelse vil jeg gjerne trekke det tilbake. Jeg står forsatt for at folk som spiller for å irritere er noen idioter. Å gjemme seg bak en enkel IP Adresse føler jeg blir for dumt, hadde det ikke vært for anonymiteten hadde de ikke gjort det.

 

@MW2_knifer1

Jeg mener å huske at det ikke går nei, skal du kjøre OnlyUseMeBlade account eller?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan huske får du kills på pistolen om du kniver med defaultclassen med tac-knife, var jo til og med onlyusemeblade sin video jeg så det i.

Han fikk tac-knife på usp ved at kompisene hadde den fremme å begikk selvmord slik at han kunne plukke den opp å få frags på den...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Barnslig? Det sies at man ikke kan være voksen før man tør å være et barn. Med den digresjonen unnagjort vil jeg bare påpeke at jeg har vanskelig for å se hva som er barnslig med problemstillingen.

 

Og med dette tror du det menes at man ikke kan være voksen før man oppfører som en liten drittunge ? :) Selvom du klarer å hoste opp ordtak betyr det ikke at du er voksen, selvom du sikkert tror det overbeviste noen.

 

Etter å ha lest igjennom de siste sidene i denne tråden har det gått opp for meg at enkelte person rett og slett er for barnslige i hodet til å interagere med andre hvor oppførsel ikke får konsekvenser. Dette er slik oppførsel jeg og kompiser holdt på med når vi var 12 år og var pøbler på online chats. Man ser jo lett de barnslige tendensene til nevnte personer også her på forumet. Tro det eller ei men det stemmer ikke at de fleste spillet skytespill for å irritere folk mest mulig. Snakk om fjern virkelighetsoppfatning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...