Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fra 10-15m? Så dårlig kan det ikke være. Har jo brukt det før uten at det var like ille.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg spiller dette lenger egentlig. Jeg prøver å spille objectives, men laget HVERKEN prøver å ta flagg ELLER prøver å ta fiender som tar vårt flagg. Begynner å lure på IQ-en til folk av og til, når de ikke enser flaggene i det hele tatt (også et helt team, som faktisk har gått helt nederst i lista og valgt CTF!). Når man har skutt fiender med lagets flagg 15 ganger uten at de andre på laget har gjort noe som helst blir man oppgitt.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

spilte just nu min første online match på sikkert 1 år. tok sin tid å finne en match, men den var til gjengjeld cheat fri :new_woot:

er nå bare å gjøre seg klar for mw3 om en ukes tid. da er det slutt på bf3 shiten hvor jeg ender runden med 2kills og 15 death :whistle:

Lenke til kommentar

Fra 10-15m? Så dårlig kan det ikke være. Har jo brukt det før uten at det var like ille.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg spiller dette lenger egentlig. Jeg prøver å spille objectives, men laget HVERKEN prøver å ta flagg ELLER prøver å ta fiender som tar vårt flagg. Begynner å lure på IQ-en til folk av og til, når de ikke enser flaggene i det hele tatt (også et helt team, som faktisk har gått helt nederst i lista og valgt CTF!). Når man har skutt fiender med lagets flagg 15 ganger uten at de andre på laget har gjort noe som helst blir man oppgitt.

Det er PGA den jævla nuken, hadde ikke den vært i spillet hadde alle spilt for mere frags eller objektiver.

Jeg er enig i at det er mange hjernedøde noobs som spiller dette spillet nå.

Om jeg treffer på folk i domination som quickscoper så kjører jeg OMA med tube til den store gullmedaljen. Skal de først drite i objectives så skal faen ta jeg ødelegge montagene deres!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er PGA den jævla nuken, hadde ikke den vært i spillet hadde alle spilt for mere frags eller objektiver.

Jeg er enig i at det er mange hjernedøde noobs som spiller dette spillet nå.

Om jeg treffer på folk i domination som quickscoper så kjører jeg OMA med tube til den store gullmedaljen. Skal de først drite i objectives så skal faen ta jeg ødelegge montagene deres!!!!!

Det er folk som ikke nuker på mitt lag, de gjør rett og slett ingenting hverken hit eller dit (jeg nuker ofte selv, hvis jeg først får en streak, men det kommer i såfall av seg selv). Fienden nuker som juling når de camper. Blitt nuka to ganger idag av folk som camper (klanfolk - alle klaner er noobs i dette spillet) - men de har så god backup fra de andre at det ikke er mulig å ta dem. Fatter ikke at folk kan være så blaute i huet. Hva er greia liksom? Du vinner på å være en pingle, og gleden får du ved at du veit det irriterer alle som ikke er fra østeuropa, Tyskland eller Frankrike (som spiller slik). Jeg mener, bortsett fra én gang for å demonstrere for fienden hvor kjipt det er når folk camper har jeg ALDRI campa, prøver å hjelpe til på objectives, og likevel får jeg nuke stadig vekk. Det burde være 20-års absolutt grense på slike spill.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Joda, vi bare skriver med usynlige tegn slik at ingen skal få vite hva vi snakker om ;)

 

Jeg spiller enda MW2 et par runder om dagen, man får sykt bra aim av å spille MW3 med den dårlige laggen så man er jo superskjerpa når man skal spille MW2.

Ikke sjeldent at folk hyler "hacker" etter meg :p

Lenke til kommentar

Joda, vi bare skriver med usynlige tegn slik at ingen skal få vite hva vi snakker om ;)

 

Jeg spiller enda MW2 et par runder om dagen, man får sykt bra aim av å spille MW3 med den dårlige laggen så man er jo superskjerpa når man skal spille MW2.

Ikke sjeldent at folk hyler "hacker" etter meg :p

Bra aim av Call of Duty Mw3? har vi spilt to forskjellige versjoner?

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Du forsto virkelig ikke hva jeg mente :p

 

Siden det lagger så jævlig i mw3 blir man vant til at ting går i slowmotion og man må reagere kjappere.

Da er det naturlig at man reagerer kjappere enn andre som ikke er vant til det an selv spiller...

 

Altså: mw2 er mye enklere å spille siden det ikke er en hemsko der i form av lag... :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Er jo bare skrikerunger som har på mic i MW2, så jeg skrudde av muligheten til å høre folk etter et par dager. Ble fullstendig gal av all skrikinga til fjortisene.

Er jo bare skrikerunger som har på mic i MW2, så jeg skrudde av muligheten til å høre folk etter et par dager. Ble fullstendig gal av all skrikinga til fjortisene.

 

Er jo bare fett med kidz som har mic? I hvertfall når du får en GWK, som kan sammenlignes med kyrene til en svensk blondine...

Lenke til kommentar

"Security problem on host - disconnected for safety". Jøss, spillet skjønte faktisk at det var hacking på gang? Overraskende! Til og med rett, for kom inn på en gjennom-hacka server hvor host ikke virka å være til stede som spectator engang. Da slipper jeg å backe opp alt nok en gang i det minste, for det er mange som ranker deg ned så du mister alt om dagen... Nooben klarte bare å slå av killstreaks hos spillerne, så ingen krise. Fortsatt litt ekkelt hvordan folk kan sitte og endre ting på andres maskiner gjennom spillet...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg spillte 13 timer MW2 Online på lørdag :) Gøy spill, men merka jeg ikke var så god som jeg pleier.

 

Noen som har slått rekorden min på Team Deathmatch "Highrise" 47kills 4 death :D (Må tilføye at det skjedde noe rart, jeg spillte hadde ca 23 kills elleno, så leava alle og det kom sånn "host migration" Jeg var den eneste igjen, og det kom 11 nye spillere inn. Alle starta med 0 og også telleren til 7500poeng restarta, men jeg hadde fortsatt mine 23 kills :D så spillte på en måte to matcher so ble ranka som en. Hadde sikkert klart flere, siden match en hadde bare vart i 6 minutter før det skjedde, så var ikke fullt 2 games jeg spillte.

Lenke til kommentar

Har ikke fått i nærheten av så mange kills i TDM på Highrise gitt. Nuka sist der forrige måned, men blir sjelden over 30 kills likevel. Banen er ganske busy, så resten av laget vil som regel få mange kills med mindre de er ræva og bare dør. Tror rekorden min er 50-51 kills i TDM - på Derail, selvsagt med chopper gunner og nuke.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...