Gå til innhold

Heroes of Newerth beta keys.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en beta key til overs? Blir ganske takknemlig om jeg får tilsendt en :)

Mail: [email protected] :D

 

Har sent deg og 2 forrige innspillene en invite. Det er derimot ikke store poenget med beta lenger, da spillet kan kjøpes allerede. Er nok ikke lenge før spillet er ute av beta, så det er nok lurere å bare kjøpe spillet i stedet. Det koster rundt hundrelappen og du får flere funksjoner når du bruker en betalt versjon.

Lenke til kommentar
Noen som har en beta key til overs? Blir ganske takknemlig om jeg får tilsendt en :)

Mail: [email protected] :D

 

Har sent deg og 2 forrige innspillene en invite. Det er derimot ikke store poenget med beta lenger, da spillet kan kjøpes allerede. Er nok ikke lenge før spillet er ute av beta, så det er nok lurere å bare kjøpe spillet i stedet. Det koster rundt hundrelappen og du får flere funksjoner når du bruker en betalt versjon.

 

 

bare beta brukere som får kjøpt spillet nå..

så hvis noen har en key til overs sier jeg gjerne JA TAKK:D

 

edit: thank you for your interest in pre-ordering your Heroes of Newerth account! At this time, you must logged in as a beta member to pre-order.

Endret av swirix
Lenke til kommentar

Har noen sp.mål angående HoN.

 

Får vel begynne med å si at jeg oppdaga spillet for et par dager siden, og det ser jo så sinnsykt heftig ut for meg som er blodfan av DotA :!:

 

Noen av spørsmåla kommer nok til å være langt borte i gokk for dere som har peiling, men det har ikke jeg, så dere får leve med det.

 

Først av alt, er dette et spill som kommer ut som egen software/program på plate sånn som WC 3(Warcraft), eller er det et spill man må åpne i nettleser (er vel litt usannsynlig ettersom det er en del heftig grafikk i spillet :p )

 

Er det jobbet lenge med spillet og er det kommet ut noen dato for når det ca. kommer ut?

 

Har sjekka en del på Google, men masse blanda info.

 

Btw, hadde vært heftig med en beta key! :tease:

Lenke til kommentar
Har noen sp.mål angående HoN.

 

Får vel begynne med å si at jeg oppdaga spillet for et par dager siden, og det ser jo så sinnsykt heftig ut for meg som er blodfan av DotA :!:

 

Noen av spørsmåla kommer nok til å være langt borte i gokk for dere som har peiling, men det har ikke jeg, så dere får leve med det.

 

Først av alt, er dette et spill som kommer ut som egen software/program på plate sånn som WC 3(Warcraft), eller er det et spill man må åpne i nettleser (er vel litt usannsynlig ettersom det er en del heftig grafikk i spillet :p )

 

Er det jobbet lenge med spillet og er det kommet ut noen dato for når det ca. kommer ut?

 

Har sjekka en del på Google, men masse blanda info.

 

Btw, hadde vært heftig med en beta key! :tease:

 

Kjører selvfølgelig i eget program.

Jeg vet ærlig talt ikke om det er lenge til det blir gitt ut fullversjon og til alle.

 

Uansett er kjempe bra spill som er værdt og få med seg : )

Lenke til kommentar

Jeg har lett i 2 dager nå uten hell, og er mildt sagt frustrert, så om noen hadde vært så hyggelige å "lette på trykket" mitt (eh, det hørtes galt ut) hadde jeg blitt veldig takknemlig :D

 

[email protected]

 

Har desverre ikke flere betainvitasjoner igjen, men fikk nettopp letta på trykke hvis det gjør saken bedre? :)

 

Edit: Hadde visst 3 invites igjen. Har sendt til Eirik og fnats, siden dere andre to ikke har emailadresse på profilen eller i innlegget så blir det litt vanskelig.

 

Har en invite igjen...

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...