Gå til innhold

Heroes of Newerth beta keys.


Anbefalte innlegg

Hmm.. Jeg har en betakey jeg kan gi ut, men ikke peiling på hvem som skal få den :p

 

Hva med en liten konkurranse?

Den tiende som sender meg en pers. mld med sin epost, får en invite til den flotte remaken av Dota, altså Heroes of Newerth!

 

Regler:

-Kun mulig å sende én (1) mld. Får jeg flere meldinger fra samme person, så teller ingen av de.

-Kontoen meldingen blir sendt fra må ha minst 50 poster. (anti-cheat :p )

 

Lykke til! Poster her hvem som får inv.

Awww, skulle til å ta sjansen, men 50 poster. Har ikke så lyst å spamme forumet akkurat, men hvis det er det som skal til :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Jeg har en betakey jeg kan gi ut, men ikke peiling på hvem som skal få den :p

 

Hva med en liten konkurranse?

Den tiende som sender meg en pers. mld med sin epost, får en invite til den flotte remaken av Dota, altså Heroes of Newerth!

 

Regler:

-Kun mulig å sende én (1) mld. Får jeg flere meldinger fra samme person, så teller ingen av de.

-Kontoen meldingen blir sendt fra må ha minst 50 poster. (anti-cheat :p )

 

Lykke til! Poster her hvem som får inv.

Awww, skulle til å ta sjansen, men 50 poster. Har ikke så lyst å spamme forumet akkurat, men hvis det er det som skal til :p

 

Nei vet du hva :p Ingen som har sendt meg mld ennå x) Send meg mailen din, så sender jeg inv =)

Lenke til kommentar

heey, jeg har søkt sykt lenge nå og mange maser på at jeg skal skaffe meg en HONbeta key, og da jeg endelig skulle skaffe, så finner jeg ikke. så jeg lurer på om det fortsatt er noen her som har en beta key og gi vekk, hadde vært awzome:D send til [email protected] vis du har en, eller pm på catch-gamer.no hvor link til min bruker er : http://www.catchgamer.no/?module=users&amp...p;userId=129615 (vis du har CG) ellers så funker email flott, Takk;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...