Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig klart M95 Sniper. Ganske bra da man kan bruke den mot gunship eller hva det nå heter.

Er det noen av dere som får opp ping i server browser?

Du må starte spillet som admin. om du skjønner. Da får du opp ping

 

Jeg kommer meg inn på servere, men når jeg er inne på en server så lagger det farlig mye.

Lenke til kommentar

Endelig klart M95 Sniper. Ganske bra da man kan bruke den mot gunship eller hva det nå heter.

Er det noen av dere som får opp ping i server browser?

Du må starte spillet som admin. om du skjønner. Da får du opp ping

 

Jeg kommer meg inn på servere, men når jeg er inne på en server så lagger det farlig mye.

 

Har en shortcut på skrivebordet og starter spille som admin, men det har ikke fungert. Spiller kun på norske servere uansett, men hadde vært fint å vite pingen.

Aldri opplevd lag etter at jeg justerte ned til DxVersion=9, Har forresten 295 GTX grafikkort

Lenke til kommentar

Da må jeg bare skryte litt :cool:

 

På banen der det er plenty med vannscootere, båter o.l. (brettet der det er høst), klarte jeg en trippel headshot med den første sniperen man får. Og ikke nok med det, det var på 3 folk som kjørte vannscooter - to stk på den ene, en fyr alene på den andre.

 

Jeg sikta riktig nok bare på den med 2 stk på, så man kan vel kalle det 33% flaks :p Skjønte ikke at jeg hadde klart det før det begynte å komme frem usedvanlig mange poeng og de to vannscooterne stoppet opp. Fryktelig artig og skulle gjerne ha filmet det eller noe, men akk. Fortsatt et "once in a lifetime"-øyeblikk :D

Lenke til kommentar

Endelig klart M95 Sniper. Ganske bra da man kan bruke den mot gunship eller hva det nå heter.

Er det noen av dere som får opp ping i server browser?

Du må starte spillet som admin. om du skjønner. Da får du opp ping

 

Jeg kommer meg inn på servere, men når jeg er inne på en server så lagger det farlig mye.

 

Har en shortcut på skrivebordet og starter spille som admin, men det har ikke fungert. Spiller kun på norske servere uansett, men hadde vært fint å vite pingen.

Aldri opplevd lag etter at jeg justerte ned til DxVersion=9, Har forresten 295 GTX grafikkort

Start -> Battlefield bad company 2 -> "run as admin"

Lenke til kommentar

Fra offisiell blog:

"Battlefield Bad Company 2 has managed to prove so popular that yesterday the concurrent users in Battlefield: Bad Company 2 surpassed that in Battlefield 2 which has been going strong for almost 5 years."

 

Som en forklaring på hvorfor de har hatt litt problemer... Greit nok =)

 

Så et spørsmål: Jeg bruker FRAPS til å vise FPS og ta opp video/screenshots. Men I BC2 vil ikke FPS vise. Andre som har lignende problemer? Hva er problemet?

Lenke til kommentar

Sikkert nevnt det flere ganger, men 98 sider er mye og lese gjennom. Hvordan fungerer disse veteran points? Jeg har knyttet min game account til veteran side og der står det Veteran Rank 1. For jeg da en unlock, eller må man ha flere poeng?

 

Takk.

Tror man skal få unlock noen våpen hvis man har veteran rank. Men hvordan fikk du knyttet din account??

Lenke til kommentar

Endelig klart M95 Sniper. Ganske bra da man kan bruke den mot gunship eller hva det nå heter.

Er det noen av dere som får opp ping i server browser?

Du må starte spillet som admin. om du skjønner. Da får du opp ping

 

Jeg kommer meg inn på servere, men når jeg er inne på en server så lagger det farlig mye.

 

Har en shortcut på skrivebordet og starter spille som admin, men det har ikke fungert. Spiller kun på norske servere uansett, men hadde vært fint å vite pingen.

Aldri opplevd lag etter at jeg justerte ned til DxVersion=9, Har forresten 295 GTX grafikkort

 

Hvor justerte du ned til Dx9? Har GTX 295 jeg også.

Lenke til kommentar

Sikkert nevnt det flere ganger, men 98 sider er mye og lese gjennom. Hvordan fungerer disse veteran points? Jeg har knyttet min game account til veteran side og der står det Veteran Rank 1. For jeg da en unlock, eller må man ha flere poeng?

 

Takk.

Tror man skal få unlock noen våpen hvis man har veteran rank. Men hvordan fikk du knyttet din account??

 

Logger in med EA Account og aktiverer de spillene du har på veteran siden. For fortsatt ikke aktivert BF BC2. Ingen felt som vises :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...