Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Skype ftw.

 

Enig der, men funker ikke så bra når fler skal joine mens du er ingame og midt i helifight med ett annet heli :p

 

Når jeg spiller, joiner som oftest alle før vi begynner, så det er ikkeno problem.

Ah skype! ingenting er så herlig som intense sprakelyder, slafsing, folk som ringer deg av helt andre grunner enn gaming, ustabilitet og alt sånt mens du sitter og prøver å konse på å skyte folk :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skype ftw.

 

Enig der, men funker ikke så bra når fler skal joine mens du er ingame og midt i helifight med ett annet heli :p

 

Når jeg spiller, joiner som oftest alle før vi begynner, så det er ikkeno problem.

Ah skype! ingenting er så herlig som intense sprakelyder, slafsing, folk som ringer deg av helt andre grunner enn gaming, ustabilitet og alt sånt mens du sitter og prøver å konse på å skyte folk :love:

 

Finnes instillinger. Selv hører jeg ingen lyd da folk vil ringe meg.

 

De jeg spiller meg har gode mikrofoner, så ingen "intense sprakelyder, slafsing," på meg.

 

Ustabilitet? Lol. Har aldri hatt ETT problem med det. Må være hos deg.

Lenke til kommentar

Folkens folkens....

 

Jeg slutta å spille BC2 når halvparten begynte å cheate. TV2 har jo tatt helt av med dem.

Jeg spiller nesten bare på TV2 sine servere, og joda, det er folk som bruker cheat på dem. Men det plager ikke meg og jeg har det like moro for det.

Og oppdager man folk som jukser, så kan man rapportere dem på "Klagemuren", som kan føre til at de blir banna. Det er også gøy. Selv har jeg aldri juksa og har ikke sansen for det, men jeg lar det ikke ødelegge for meg.

Lenke til kommentar

Folkens folkens....

 

Jeg slutta å spille BC2 når halvparten begynte å cheate. TV2 har jo tatt helt av med dem.

 

Tja, jeg merker i grunn ikke så mange cheatere. Nå skal det sies at jeg ikke alltid klarer å bestemme meg om folk bare er veldig gode eller om de bruker aimbot eller lignende, men likevel.

 

Var uansett en episode her om dagen som tok kaka. Spilte på Valparaiso (tror jeg det var), rush. Vi var 16 spillere på laget, og nesten ingen klarte å komme seg ut av spawn, og de som gjorde det ble raskt drept av andre spillere. Grunnen var noen folk som satt med bots i en blackhawk. Instant head-shot + at det var så godt som umulig å treffe helikopteret pga det veiva frem og tilbake som en annen jojo.

 

Kan med hånden på hjertet si at det ikke var så veldig gøy.

 

Men har folk forslag til andre servere med okay ping, hvor det er få juksere?

Lenke til kommentar

Folkens folkens....

 

Jeg slutta å spille BC2 når halvparten begynte å cheate. TV2 har jo tatt helt av med dem.

 

Tja, jeg merker i grunn ikke så mange cheatere. Nå skal det sies at jeg ikke alltid klarer å bestemme meg om folk bare er veldig gode eller om de bruker aimbot eller lignende, men likevel.

 

Var uansett en episode her om dagen som tok kaka. Spilte på Valparaiso (tror jeg det var), rush. Vi var 16 spillere på laget, og nesten ingen klarte å komme seg ut av spawn, og de som gjorde det ble raskt drept av andre spillere. Grunnen var noen folk som satt med bots i en blackhawk. Instant head-shot + at det var så godt som umulig å treffe helikopteret pga det veiva frem og tilbake som en annen jojo.

 

Kan med hånden på hjertet si at det ikke var så veldig gøy.

 

Men har folk forslag til andre servere med okay ping, hvor det er få juksere?

 

Jeg spiller som regel på Gotland serverene, her er det lite cheatere og admins som spiller aktivt :D satt den ene natten å prata med de på mumble serveren til de, vi ble sittende til kl 6 på morgenen :p hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...