Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk +500 på rush på Arica Harbor engang, jeg ble igjen i den 2. basen (den defenders starter med) og stelte meg i ett av de tårnene og skjøt på defenders som spawnet på den siste basen. Prøvde også lenger bak men +500 var maks. Mulig det har blitt endret nå, hvis ikke 560 bare var tull :p

Lenke til kommentar

Fikk +500 på rush på Arica Harbor engang, jeg ble igjen i den 2. basen (den defenders starter med) og stelte meg i ett av de tårnene og skjøt på defenders som spawnet på den siste basen. Prøvde også lenger bak men +500 var maks. Mulig det har blitt endret nå, hvis ikke 560 bare var tull :p

 

Høyeste marksman bonusen er 500 så får man 10 for headshot + 50 for killet, så 560 er det ultimate :p

Lenke til kommentar

kommer veldig ann på hvordan resten av squaden er utrystet og hvilke strategier dere bruker. som engineer uten noen ammo upgrades er du for eks veldig avhengig av en assult i nærheten og det å ta ut APC'en kan ta litt tid pga CG og ingen explosive upgrade. Saigaen slakter i nærkamp, men du kan fort få problemer på med/lang avstand med dette kitet.

Lenke til kommentar

Hei jeg prøver ut en ny combo til squad deathmatch for tiden, den er saiga og carl gustav + lightweight kit og +armor hva synes dere om det?

 

Hva faen, Cowboy Bob? Avataren din.....

 

What AndyF said, forresten. Jeg hadde følt meg mer behagelig med ett annet våpen enn Saiga iallefall, noe som er effektivt på kort/medium distanse. Squad DM banene er vel ikke så store heller så da er det ikke bruk for noen sniper føler jeg iallefall.

 

Engineer, Assault x2 og medic, det er det jeg kjører når jeg spiller med kompiser. Perks bryr jeg meg ikke så mye om siden jeg ikke spiller SDM så ofte :p

Lenke til kommentar

Er det meg eller har det kommet noe så jævlig med hackere på spillet ? Har spilt en del Squad Deatchmatch på bf.no serverene. Går knapt 20 sek uten at noen blir bannet for multihack eller no.

 

Har nesten gitt opp å spille på tv2 serverene(selv om jeg får best ping der), pga cheats. (nei, er ikke en nabb som anklager folk for cheats uten grunn). Har skjedd flere ganger at jeg blir snipet over hele kartet med en gang jeg spawner(gjerne gang, på gang, på gang, av samme fyr)

 

Før pleide det ikke å være noe særlig cheating, så hva har skjedd ?

 

Btw, faen så gøy close combat sniper er :-)

http://cloud.steampowered.com/ugc/560900169351496748/ECAE4200D44FAB077B338AE71EAAC62CE45D6E71/

Lenke til kommentar

Joda tran. Men, er jo bra. Og om runden varte lenge, såklart hjelper det. Men hadde runden vart like lenge, og en var død hele tia så ville ikke det vært det samme. Og som sagt, jeg adde en bra KD til midten av runden, var jo bare at hackere kom på - og spawnkilla osv, som førte til så mange deaths. Det, og at ingen på laget hjalp nesten å ta over flagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...