Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner jeg et snev av ironi Xander ?

 

Folk som bruker masse 40mm granat attachment på assault riflene blir ofte kalt 40mm-noobs. Akkurat som alle som forelsker seg i Carl Gustav kalles CG-noob.

 

Begge våpnene har fått redusert splash-damage siden spillets begynnelse så de er ikke så effektive mot infantry lenger heldigvis, men de er fortsatt effektive mot folk som gjemmer seg i en bygning eller rundt et hjørne.

 

Problemet oppstår når noen som kanskje ikke er såå god til å sikte begynner å bruke disse som sitt hovedvåpen fordi det som oftest er "one-shot one-kill"

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

... det som gjør meg irritert, er 40mm-noobs, og de som skyter meg med RPG, ...

Spillet handler om to ting, drepe fiender og ta og beholde flag (eller tilsvarende for andre spill modus). Når det kommer til å drepe fiender så er det kun ett spørsmål som gjelder når det kommer til valg av våpen, er det effektivt til å drepe fiender med? Hvorfor er man noob for å velge ett effektivt våpen? Det burde ikke overraske noen at det store flertallet velger effektive våpen, spesielt ikke når mange dingler store gulerøtter som rank og unlocks. Det som er mer overraskende er at utvikler går i samme fella gang på gang med nye spill, og lager ubalanserte våpen. Skulle tro at de lærte av tidligere titler og hvordan spillere oppførte seg der. Selv om spillet er nytt, så endrer ikke spillerne seg om de ikke må.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

... det som gjør meg irritert, er 40mm-noobs, og de som skyter meg med RPG, ...

Spillet handler om to ting, drepe fiender og ta og beholde flag (eller tilsvarende for andre spill modus). Når det kommer til å drepe fiender så er det kun ett spørsmål som gjelder når det kommer til valg av våpen, er det effektivt til å drepe fiender med? Hvorfor er man noob for å velge ett effektivt våpen? Det burde ikke overraske noen at det store flertallet velger effektive våpen, spesielt ikke når mange dingler store gulerøtter som rank og unlocks. Det som er mer overraskende er at utvikler går i samme fella gang på gang med nye spill, og lager ubalanserte våpen. Skulle tro at de lærte av tidligere titler og hvordan spillere oppførte seg der. Selv om spillet er nytt, så endrer ikke spillerne seg om de ikke må.

Enig :thumbup:

 

Koser meg hver gang folk sutrer i ingame chatten etter at jeg har drept dem med enten Carl Gustav eller 40mm :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg fått formatert PCen og nå er det tilbake til BC2.

 

Installerte på nytt igjen, alt gikk glatt bortsett fra at denne gangen tok jeg og haket av at jeg ikke skulle ha CD for å kunne spille det.

Jeg tror egentlig problemet ligger i at jeg pokkern meg ikke får lastet ned patchene, har gitt det 4-5 forsøk på å laste ned, men den stopper opp ca 20% uti og sier at jeg ikke er koblet til et nettverk. Noen smartypants her inne som har svaret? Er døden nær, fikk så jævlig lyst å spille etter alle BF3 nyhetene som har fartet rundt.

 

Evt. avinstallere og installere på nytt, bare denne gangen med en slik option at jeg må ha CD i CD-rommet for å starte det?

Lenke til kommentar

... det som gjør meg irritert, er 40mm-noobs, og de som skyter meg med RPG, ...

Spillet handler om to ting, drepe fiender og ta og beholde flag (eller tilsvarende for andre spill modus). Når det kommer til å drepe fiender så er det kun ett spørsmål som gjelder når det kommer til valg av våpen, er det effektivt til å drepe fiender med? Hvorfor er man noob for å velge ett effektivt våpen? Det burde ikke overraske noen at det store flertallet velger effektive våpen, spesielt ikke når mange dingler store gulerøtter som rank og unlocks. Det som er mer overraskende er at utvikler går i samme fella gang på gang med nye spill, og lager ubalanserte våpen. Skulle tro at de lærte av tidligere titler og hvordan spillere oppførte seg der. Selv om spillet er nytt, så endrer ikke spillerne seg om de ikke må.

 

Hm, er visst ikke håp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...