Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nå bekreftet at 8800gt er et godt skjermkort, men ikkje godt nok for bc2 i 1920*1080 med alt på low med 32 player :D

 

 

 

 

Med lite folk og eksplosjoner så ligger jeg på over 100fps, men så fort det kommer noen å sprenger littegranne så lagger det med musa :p

 

 

 

 

Det er dog lite forskjell i fps om det er alt på high eller alt på low i bc2. Stabilt 50-60 fps med alt på high, men musa henger litt etter. Men morro å teste iallefall. Tror ikkje det er cpu som er flaskehals her i dette tilfelle  laugh.gif

 

 

Lenke til kommentar

Jeg mener bastant enda at alt under 80 fps i bc2 er for dårlig for online spilling. Iallefall om man spiller en del. De som ikkje har hatt over 80fps vet sikkert ikkje hva jeg snakker om alikevel. Og det finnes de som mener bastant at hvis man har 60fps stabilt, så går det smud. Eller noen mener jo 30fps...

 

 

 

 

Dette er min oppfatning av fps i bc2. Andre spill er det smud mindre fps, men ikkje bc2

 

Quake 3 er det jo 120fps med vsync on på 120hz monitor som er tingen :p

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hmm, merkelig... Av en eller annen grunn får jeg ikke koblet til en eneste server nå. I samme sekund som jeg velger en server, får jeg meldingen "connection to the game server has been lost". Noen anelse om hva det kan være? Sist jeg spilte, for ett par dager siden, fungerte alt problemfritt. Har ikke endret på noe som helst siden da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Har hatt en del problemer med det samme de siste to dagene, noen ganger funker det å logge ut, så inn igjen.

Ellers må du bare prøve på forskjellige servere, det ser ut som om det er noen servere som man får feilmelding på konstant...

Lenke til kommentar

Stort sett samme erfaring jeg har fra et 8800GTX og et 285GTX også :ohmy: 8800 kortet var som forventet, men at 285 kortet presterer så dårlig i det spillet er merkmystisk-Måtte ha det meste på laveste settings for og ikke dippe under 60.

Liker bolt riflene og med de er høy fps et must!

 

Tror det må ha vært noe alvorlig galt med det 285 kortet ditt, eller at du hadde en alvorlig utdatert CPU :p Med Ci7 920 og et GTX275 kjører jeg alt på full guffe untatt at jeg har skrudd av bloom fordi jeg fikk "black screen flickering". Ligger stabilt rundt 60+ fps, kun noen drops en gang iblant hvis det er mange eksplosjoner på gang samtidig.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med det kortet, men det kan tenkes at nvidia sine drivere har blitt noe bedre.. uansett så er ikke det noe super kort for bc2. Spes ved quickscope og eksplosjoner fikk jeg STYGGE fps dropps.

At du har 60fps+ når du løper rundt spiller ingen rolle..

 

Nå er det som Nizzen påpekte at det er stor forskjell i hva folk oppfatter som glatt gameplay, men hadde jeg kjørt full pupp med et 275 så hadde jeg blitt grå håret :tease:

Lenke til kommentar

MYE enklere å treffe med Black Hawk i BC2 enn i BF2, det skal være sikkert

 

Helikopter er jo elendig i BC2.. I BF2 klarte jeg faktisk å fly, uten å bli skutt ned hele tida. Har kanskje noe å gjøre med at jeg spilte veldig mye mer BF2 enn jeg har BC2 til nå.

 

Beste program for å måle FPS i BC2 a? Har brukt fraps, men er ikke noe fan =P Noen andre fiffige muligheter?

 

Var også sykt mye action på serveren min igår, mye rart som skjedde, skal nok bli endel spilling ikveld også, spiller for det meste Squad Rush med en kompis.

 

Selv bruker jeg alltid fraps. Ellers kan du jo prøve å telle.

 

Eller bruke Xfire. Personlig synes jeg spillet føltes mer laggy på jeg faktisk ser fps, enda den ikke er lav. Men liker å ha fraps på, så kan jeg filme om et under skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...