Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Mmm spiller vanligvis SQDM med 2 kammerater over skype, så kan vel egentlig prøves ut ^^

 

Du og kammeratene dine får joine serveren min ikveld da, så skal jeg prøve å få med 2 av kammeratene mine :)

 

^^, hva heter serveren? og er det softcore? : ]]

 

Serveren heter Everest, er som regel HC, men spiller både SC og HC så vis dere vil spille SC så spiller vi SC :)

 

Bare å si ifra her når dere starter å spille så kommer hvertfall jeg cool.gif Men ikke før etter 18:00 harhar.gif

 

Og det er ikke tillatt å campe som sniper...

 

Sounds good ;D

Vi camper ikke :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi spiller heller ikke sniper :)

 

Bra new_woot.gif

 

Drit morro å spille squad rush da! :)

Ser dere bare er 3 stykker på hvert lag... (hint hint) så trenger dere en fjerde stiller jeg gjerne opp etter klokka 20:30 :D

 

Kjempe, er bare si ifra her da du blir med så skal jeg lage plass til deg vis det er en idiotisk russer eller noen andre tusseladder der.

HW.no har pri på min server, morsommere å spille med forumfolks innocent.gif

Lenke til kommentar

Tråden datt av musa mi :roll: Så nå sitter den ihop med tyggegummi og fryseteip.

 

Ingen av dere som har et headsett og anbefale til BC2 og andre FPS spill? Ser litt på G35, men er usikker.

 

Kjøp et som veier lite. Kan love deg at det blir irriterende å sitte å spille lenge om headsettet veier for mye.

Lenke til kommentar

G35 er uvant og litt tungt i starten, men er bare digg etter en ukes tid.

Om du har et bra dedikert lydkort, kjøp Roccat KAVE med 7.1 lyd

Om ikke, kjøp G35 som bruker USB. Jeg har g35, helt syk fordel i spillet, hører hvor alt foregår med pinpoint presisjon og krisp klar lyd :]]

Ellers så har du jo "nye" steelseries headsetet med 7.1, husker ikke hva det heter, men var med en kammerat kjøpte det på spaceworld her om dagen, han var meget fornøyd ^^

 

Skal bli ferdig med å fikse denne pc'en jeg fikk levert her nå, så skal jeg spille bfbc2 :] får ikke tatt med kammeratene mine da men... :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

G35 er uvant og litt tungt i starten, men er bare digg etter en ukes tid.

Om du har et bra dedikert lydkort, kjøp Roccat KAVE med 7.1 lyd

Om ikke, kjøp G35 som bruker USB. Jeg har g35, helt syk fordel i spillet, hører hvor alt foregår med pinpoint presisjon og krisp klar lyd :]]

Ellers så har du jo "nye" steelseries headsetet med 7.1, husker ikke hva det heter, men var med en kammerat kjøpte det på spaceworld her om dagen, han var meget fornøyd ^^

 

Skal bli ferdig med å fikse denne pc'en jeg fikk levert her nå, så skal jeg spille bfbc2 :] får ikke tatt med kammeratene mine da men... :]

 

Nettopp kjøpt det(muttern kommer til og drepe meg :fun: ) og føler det sitter helt perfekt på hodet. Kjenner ikke noe til at det er tungt på hodet. Har også tenkt til og bruke en bærbar pc så da er det egentlig greit med USB.

 

Høres bra ut at presisjonslyden er på topp. Så da må jeg joine noen folk her i kveld og game.

Lenke til kommentar

Hohoho folks, da er jeg klar :p

Klarte faktisk å velte et glass cola utover laptopen og ned på den stasjonære, (800D) med 3 vifter i toppen som heldigvis blåste vek det meste, så¨nå har jeg nettopp hatt en skikkelig cleaning-runde i PC'en.

 

Tror det gikk fint med både laptop og stasjonær, skulle jo bare mangle at hele driten gikk til helvete :p

 

Men ja, full action på serveren, er full nå, men kan godt sette opp vanlig Rush eller Conquest softcore vis flere vil være med. Kanskje også Squad Deathmatch!

 

Kom med forslag :D

 

Serveren heter Everest Norway

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...