Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har store problemer med å frapse nå som vi kom inn på temaet. Det gikk fint før, eller fikk lav fps naturligvis men fortsatt spillbart. Nå så får jeg heavy stuttering, av den typen at hvert 2.-4. sekund så stopper det helt opp et halvt sekund så fortsetter det. Har i5 750 og GTX 460 så burde vel gå fint å frapse, og jeg har jo gjort det før.

 

HDDen derimot er en vanlig skivedisk på 7.2k.

 

Noen som har tips? Eller hvilke innstillinger dere bruker?

Lenke til kommentar

Merker jeg oftest treffer om jeg bare gjør alt kjapt, å sikte lenge, å prøve å finne ut hvor høyt jeg må sikte funker ikke for meg. Må bare tippe kjapt, så funker det som regel. Litt samme med CoD4, gjør jeg sniping uten å tenke, er det lett.

 

Slow is smooth. Smooth is fast. Let's see it.new_woot.gif

Lenke til kommentar

MYE enklere å treffe med Black Hawk i BC2 enn i BF2, det skal være sikkert

 

Helikopter er jo elendig i BC2.. I BF2 klarte jeg faktisk å fly, uten å bli skutt ned hele tida. Har kanskje noe å gjøre med at jeg spilte veldig mye mer BF2 enn jeg har BC2 til nå.

 

Flyvingen i BF2 er mye lettere, men å treffe med minigun i Black Hawk husker jeg var dritvanskelig.

 

I BF2 trenger man jo ikke en skytter i kampheliet..F1 --> fyr av tvg-missle --> F2 :new_woot:

Lenke til kommentar

MYE enklere å treffe med Black Hawk i BC2 enn i BF2, det skal være sikkert

 

Helikopter er jo elendig i BC2.. I BF2 klarte jeg faktisk å fly, uten å bli skutt ned hele tida. Har kanskje noe å gjøre med at jeg spilte veldig mye mer BF2 enn jeg har BC2 til nå.

 

Flyvingen i BF2 er mye lettere, men å treffe med minigun i Black Hawk husker jeg var dritvanskelig.

 

I BF2 trenger man jo ikke en skytter i kampheliet..F1 --> fyr av tvg-missle --> F2 :new_woot:

Noe av det dummeste jeg vet, er når piloten flyr rundt og gjør det vanskelig for gunneren :yes: . Det er mye lettere for gunneren å få kills, enn det det er for piloten med sine raketter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MYE enklere å treffe med Black Hawk i BC2 enn i BF2, det skal være sikkert

 

Helikopter er jo elendig i BC2.. I BF2 klarte jeg faktisk å fly, uten å bli skutt ned hele tida. Har kanskje noe å gjøre med at jeg spilte veldig mye mer BF2 enn jeg har BC2 til nå.

 

Flyvingen i BF2 er mye lettere, men å treffe med minigun i Black Hawk husker jeg var dritvanskelig.

 

I BF2 trenger man jo ikke en skytter i kampheliet..F1 --> fyr av tvg-missle --> F2 :new_woot:

Noe av det dummeste jeg vet, er når piloten flyr rundt og gjør det vanskelig for gunneren :yes: . Det er mye lettere for gunneren å få kills, enn det det er for piloten med sine raketter.

?

 

Om det kun er en mann i heliet så finnes det jo ingen gunner

Lenke til kommentar

MYE enklere å treffe med Black Hawk i BC2 enn i BF2, det skal være sikkert

 

Helikopter er jo elendig i BC2.. I BF2 klarte jeg faktisk å fly, uten å bli skutt ned hele tida. Har kanskje noe å gjøre med at jeg spilte veldig mye mer BF2 enn jeg har BC2 til nå.

 

Flyvingen i BF2 er mye lettere, men å treffe med minigun i Black Hawk husker jeg var dritvanskelig.

 

I BF2 trenger man jo ikke en skytter i kampheliet..F1 --> fyr av tvg-missle --> F2 :new_woot:

Noe av det dummeste jeg vet, er når piloten flyr rundt og gjør det vanskelig for gunneren :yes: . Det er mye lettere for gunneren å få kills, enn det det er for piloten med sine raketter.

?

 

Om det kun er en mann i heliet så finnes det jo ingen gunner

Det er sant!

Lenke til kommentar

Har laget meg account på Bfbc2.com elns, hvordan skal jeg få kobla opp systemet til min xbox 360 acc ?

 

I need help. Jeg ser dere andre som er her har link til deres profil på nettsiden, med stats ogsånt.. how? TUSEN TAKK FOR HJELP

 

Tar helst og gjerne imot hjelp på PM. :)

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å kjøpe spillet for xbox og koble til automatisk med xbox live?

 

 

Når det gjelder stats så finnes det flere sider for sånt

http://bfbcs.com

http://bfbc2.statsverse.com/

 

Du skriver inn navnet ditt på riktig platform. Stats vises sikkert ikke med en gang, siden siden må hente ut stats info om deg først siden det er første gang du skriver inn navnet ditt der. (xbox live gamertag vil jeg tro du skal skrive inn, eeeeeeeeeller evt soldier name om det finnes "soldiers" på xbox og ps3)

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Mmm spiller vanligvis SQDM med 2 kammerater over skype, så kan vel egentlig prøves ut ^^

 

Du og kammeratene dine får joine serveren min ikveld da, så skal jeg prøve å få med 2 av kammeratene mine :)

 

^^, hva heter serveren? og er det softcore? : ]]

 

Serveren heter Everest, er som regel HC, men spiller både SC og HC så vis dere vil spille SC så spiller vi SC :)

 

Bare å si ifra her når dere starter å spille så kommer hvertfall jeg cool.gif Men ikke før etter 18:00 harhar.gif

 

Og det er ikke tillatt å campe som sniper...

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å kjøpe spillet for xbox og koble til automatisk med xbox live?

 

 

Når det gjelder stats så finnes det flere sider for sånt

http://bfbcs.com

http://bfbc2.statsverse.com/

 

Du skriver inn navnet ditt på riktig platform. Stats vises sikkert ikke med en gang, siden siden må hente ut stats info om deg først siden det er første gang du skriver inn navnet ditt der. (xbox live gamertag vil jeg tro du skal skrive inn, eeeeeeeeeller evt soldier name om det finnes "soldiers" på xbox og ps3)

 

Tusen takk :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...