Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ass, var i topp form og spilte ekstremt mye, og fikk igjen for det, nå har jeg spilt mindre, bare spilt innomellom, kjenner at aimen har gått til helvete men at jeg fortsatt er winning player av erfaring og vite hvor folka gjemmer seg whistle.gif

 

Men må få se å rettet opp i dette, bare få Platin med AUG så er jeg fornøyd, deretter M1 og M93r. thumbup.gif

 

Må spille mens jeg kan, 14. november drar jeg til Puerto Rico for å bade i sol i 33 dager :)

Lenke til kommentar

Faen ass, var i topp form og spilte ekstremt mye, og fikk igjen for det, nå har jeg spilt mindre, bare spilt innomellom, kjenner at aimen har gått til helvete men at jeg fortsatt er winning player av erfaring og vite hvor folka gjemmer seg whistle.gif

 

QFT. aimen tar seg opp etter 5 minutter da, men QFT. ^^.

 

det er det jeg elsker med BF, man kan faktisk bli god taktisk, ikke bare aim aim aim.

Lenke til kommentar

aner ikke hva QFT betyr, men aimen min tar seg ikke opp igjen etter 5 min, må finne riktig sittestilling, riktig armplassering og så få stilt inn aimen.. så for meg tar det kanskje ett par runder eller fler..

quoted for truth eller noe sånt :p

 

Anyways, hvilken servere folk spiller på? Og om noen har lyst, så kan du adde meg på Steam (BreadHead2k) om

du har lyst å spille litt :)

Lenke til kommentar

@Refsa

 

 

Om det var du som sendte inn complain på battle.no idag kan du gå innpå igjen og svare de, så får du opphevet banen din på visse premisser. Tenkte å si fra, er mange som glemmer å gå innpå igjen å sjekke klagen sin slik at du ikke blir permbannet

 

 

Takker for det. Sto svar innen 72 timer så gadd ikke og stresse sånn med det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...