Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Tru jeg hater mest med BC2 nå, er tilfeldigvis folk som ikke kan kjøre en tanks engang.

 

Spilte på Arica Harbor skal si det er irriterende når tanks camper i basen på second base. Hjelper heller ikke akkurat når resten av laget er snipers som skal prøve å drepe en person fra 1 mil avstand.

 

Mens teammates tar seg kaffepause, begynne fienden å lure på hvem som springer nedover i 2-man squad og tar A og B aleine der resten av teammates leter etter en flott busk å gjømme seg bak.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ÅHJA fyfaen hater ubrukelige folk som ligger inni busker og får sugen score, taper gamet OG får dårlig kdr.. (de får vel maks 10 kills runden ellno..)

Også folk som tar heavy tanksen på rush maps, og bruker den til å rushe rett inn i basen for å plante mcom...

Hadde de bare lært hvor nyttig tanksen er til å regne helvette over andre laget fra avstand...

 

Derfor spiller jeg nesten bare SQDM i det siste, hvor en spillers prestasjon er nok til å vinne. :]

Lenke til kommentar

Flere ting jeg syns mangler, bl.a. prone, men sikkert mange som er uenige da.

 

 

Det er bare fordi det var i Battlefield 2 :)

 

 

 

 

 

Jeg savna det jeg også på begynnelsen, men etterhvert så er det like greitt. Man slipper iallefall "dolfdiving" 

 

Det er ikkje mange ting jeg savner i bc2 annet enn:

 

 

 

 

 

Hvis man blir disconnecta/spillet klikker/man må ha et ærend, så fortsetter man ikkje med samme scoren hvis man joiner samme gamet etter en liten stund. Slik er det i bf2, men ikkje i bc2 :(

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...