Gå til innhold

Glemt å møte til sesjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol: la meg gjette KLM Harald Hårfagre klokken 0900? kom nettopp hjem fra der selv nå. Det var en som ikke møtte, alstå sannsynligvis deg da :)

 

Bare ring til de og forklar, så får du ny dag. Men ikke vent for lenge, da kan eventuellt politiet komme å innhente deg med makt.

 

Håpet å slippe unna jeg, men fikk toppkarakter på samtlige punkter :shrug:

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen folkens, men jeg ringte de bare og forklarte saken som den var, og de sa jeg MÅTTE komme i morgen..

 

Jaja, greit det, men er det noen som forresten vet om en plass i militæret jeg kunne søkt for å komt på en plass hvor jeg kunne sittet og "sovna" foran en PC if u know what i mean :wink:

 

Tenkte forresten på å kjøpe meg bærbar til militæret, noen som har erfaring med dette, og hva "tha armyguys" sier om at man kommer med en slik ?

 

MVH Morten :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Hvis du studerer eller er selvstendignæringsdrivende så slipper du militæret og den andre dritten. Siviltjeneste eller noe sånt. Hvis du er religiøs så må du ta siviltjensten men ikke militæret.

 

Krig og militæret er bare noe dritt. Kaste bort et helt år i militæret for ingen nytte spør du meg :grumpy:

Hadde militæret kuttet ut pengebruken og brukt det til humanitærer prosjekter hadde det ikke vært terror i verden heller

 

thumb_antimil_01_gif.gif

Lenke til kommentar
Krig og militæret er bare noe dritt. Kaste bort et helt år i militæret for ingen nytte spør du meg :grumpy:

Hadde militæret kuttet ut pengebruken og brukt det til humanitærer prosjekter hadde det ikke vært terror i verden heller

Unnskyld meg, men hva er det for noen pingler dette landet fostrer nå for tiden? Er det ingen som vil inn i fors'en lengre? Greit nok at pengene kunne blitt brukt til noe annet humanitært bla-bla, men de fleste land trenger faktisk ett operativt forsvar!! Punktum! Ikke vits å komme med motargumenter en gang..:)

Dessuten er det veldig få som har vondt av ett år i millitæret - tvert imot!

Jeg hata litt når jeg var i fors'en selv, men jeg hadde også mye moro mens jeg var der. Ingen har vondt av litt disiplin heller :) ...så det så! :)

Gjør noe ut av pliktåret ditt så får du det garantert moro!

Lenke til kommentar

Hør på shortCut! Og for all del sørg for å havne på en plass der du får mye frisk luft og mosjon. Det har du godt av! Bare tull å satse på å få "slapp-av-tjeneste". Da blir det garantert et kjedelig og bortkastet år. Det der pasifist greiene er også noe tull. Er mot krig jeg også, men å tro at Norge kan klare seg uten forsvaret er litt for naivt.

 

Dersom du går inn for det kan du få et år med masse moro, nye venner og mange nyttige erfaringer!

 

Hilsen Jeger Vik

Porsangermoen Jegerbataljon

Lenke til kommentar

Helt enig , begynner aa bli litt pinglete...blir vel til at jeger og fiske foreningen maa forsvare Norge mens resten av de " stridsdyktige " sitter aa ser paa at moderlandet blir overfalt av fienden paa webcam :shrug:

 

Pokker ikke noe galt i aa laere litt om hvordan man skal forsvare seg .

Lenke til kommentar

Ingen vits å ha det forsvaret vi har nå i verdtfall. Er sikker på at det norske forsvaret ville knekke sammen og pisse i buksa straks de så geværløpet på en fientlig inntrenger. Nei, avskaff forsvaret og bruk pengene noe mer fornuftig. Alternativ på hva vi skulle bruke pengene på ville vært bistand og alternativ to ville vært meg. Men hvem vet, kanskje vi hadde fått råd til begge deler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Kammerat av meg møtte aldri opp på førstegangstjenesten, ringe til militæret men intet svar... dette er 1 år siden og han har fortsatt ikke hørt noe...

:lol:

Han vil sikkert høre stål dørene låse bak han

Lenke til kommentar

Hvilken fiende er det som lurer på Norge da?

 

Hva trenger Norge panservogner osv til? Er de brukt de siste 60 årene?

At ungdommen har godt av et år som naturslave er greit, men vi trenger ikke militæret. Jeg skal hvertfall ikke i armi'en.

 

Bruk de 10000000000 kronene på å bygge ut bredbåndsnettet i norge + å sørge for at det er nok pleiehjem osv til oss mongoer når vi blir gamle.

Lenke til kommentar
:lol: la meg gjette KLM Harald Hårfagre klokken 0900? kom nettopp hjem fra der selv nå. Det var en som ikke møtte, alstå sannsynligvis deg da :)

 

Bare ring til de og forklar, så får du ny dag. Men ikke vent for lenge, da kan eventuellt politiet komme å innhente deg med makt.

 

Håpet å slippe unna jeg, men fikk toppkarakter på samtlige punkter  :shrug:

 

Jepp, dette var meg :lol::lol:

 

Hvis du håpet å slippe kunne du jo bare ha svart noe mongis på testene da.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...