Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Den andre er "Daileren", altså der man skriver inn nummer når man ringer. Sense Daileren finner kjapt frem til personen med å skrive "navnet" på knappene. Dette gjør ikke standard android dailer. Dailer One gjør dette, men er ikke like stabil og god som Sense.

Enig! Dialer One er ikke helt det samme

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvordan får jeg til å synce kontaktene mine med facebook på froydvillain 1.7.2?

Finner ingen funsksjon i telefonboken og finner ikke facebook sync på market lenger

Du settet opp synk av facebook kontakter i Facebook-appen som følger med.

Enten første gang du logger deg på, eller stå på hovedskjermen og trykk Menu-knappen, og så innstillinger.

Helt nederst under "Andre innstillinger" har du synkroniser kontakter.

Lenke til kommentar

Bonusspørsmål her: Får ikke til å synce alle kontaktene mine med Facebook. Noen av dem er pga de ligger ikke med riktig navn. Er det noen måte å legge de inn manuelt?

Dette var jo mye lettere på orginale 2.1

 

Fant ut dette i dag da jeg hadde samme nøtt å knekke... Gå inn på den enkelte kontakten, velg menu - rediger kontakt - menu (igjen) - Foren (merge på engelsk?)

Da kommer det opp venner fra facebook'en din det foreslås at du fletter sammen med kontakten du har valgt på telefonen. Dersom navnet i kontaktlisten på telefonen din / facebook er for ulike, vil ikke alltid riktig facebookvenn bli foreslått, så da må du endre kontaktnavnet på telefonen slik at det stemmer overens med facebook-navnet...

Funka i alle fall for meg (FroydVillain 1.7.2).alternativer

 

-T

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...