Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det en god vekkerklokke der ute?

 

Prøv app. NightWatch,- et meget luksuøst og stilrent design, kan bl.a. kan sige klokken (kræver app. TTS Service extended installeret) og aktiveres automatisk ved strømtilslutning m.m. Jeg tror ikke at en vekkerklokke kan findes meget bedre?

 

 

Fant den ikke i Market, søkte med og uten mellomrom (har tilgang på payed apps). :)

 

Det var mærkeligt,- den må være taget ned idag for jeg kan heller ikke finde den. De må være igang med en opdatering eller lignende , for den har været på free Android Market i lang tid og den er stadig vist på nettet.

 

Hvis den ikke dukker op igen op Android market, kan du prøve at genfinde finde den via androlib.com, dsom henviser til den direkte placering på Android Market

 

nightstand8405946841197.jpg

 

Nightwatch er her vist i grå farve, selv bruger jeg den klassiske røde skrift, tilføjet batterisymbol.

 

Besøg evt denne side via din mobil, den viser så vej til applikation på smartphonens android market

 

You download apps from the Androidmarket. Androlib only give you the possibility to browse the market catalog from a web browser. and then we added some features like screenshots, videos and a forum where developers can discuss with their users)

 

 

http://uk.androlib.com/android.application...watch-jAqp.aspx

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Okei, da var den faktisk helt utladet! :-D.

 

Har pirket litt borti den for å sjekke hvilke muligheter jeg har.

Noen som har Apps å anbefale? Samt innstillinger, programer, tips osv? :).

 

Husker jeg fant en liste over anbefalte apps, men.. (A). Første inntrykket var at den kansje var litt treg å starte opp(kansje fordi det var første gang?), ellers virker telefonen super til nå!

Lenke til kommentar

Indtil Nightwatch kommer op på Android market igen, så prøv Kaloer Clock - night (den har jeg lige tjekket , og den findes på Market) og den hører også til blandt de bedste free klokker

 

Vi kan jo ikke havde, at du ikke vågner til tiden på mandag :sleep:

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Finnes det en god vekkerklokke der ute?

 

Prøv app. NightWatch,- et meget luksuøst og stilrent design, kan bl.a. kan sige klokken (kræver app. TTS Service extended installeret) og aktiveres automatisk ved strømtilslutning m.m. Jeg tror ikke at en vekkerklokke kan findes meget bedre?

 

 

Fant den ikke i Market, søkte med og uten mellomrom (har tilgang på payed apps). :)

 

Det var mærkeligt,- den må være taget ned idag for jeg kan heller ikke finde den. De må være igang med en opdatering eller lignende , for den har været på free Android Market i lang tid og den er stadig vist på nettet.

 

Hvis den ikke dukker op igen op Android market, kan du prøve at genfinde finde den via androlib.com, dsom henviser til den direkte placering på Android Market

 

nightstand8405946841197.jpg

 

Nightwatch er her vist i grå farve, selv bruger jeg den klassiske røde skrift, tilføjet batterisymbol.

 

Besøg evt denne side via din mobil, den viser så vej til applikation på smartphonens android market

 

You download apps from the Androidmarket. Androlib only give you the possibility to browse the market catalog from a web browser. and then we added some features like screenshots, videos and a forum where developers can discuss with their users)

 

 

http://uk.androlib.com/android.application...watch-jAqp.aspx

 

Fungerer denne som en vanlig vekkerklokke, ettersom telefonen ligger på siden sånn mener jeg? Lyser tallene hele tiden? Trekker ikke dette masse strøm? Nå ligger jo mobilen som regel til lading om natten uansett, så det har kanskje ikke så mye å si men. Er det slik at den drar mye strøm?

 

Okei, da var den faktisk helt utladet! :-D.

 

Har pirket litt borti den for å sjekke hvilke muligheter jeg har.

Noen som har Apps å anbefale? Samt innstillinger, programer, tips osv? :).

 

Husker jeg fant en liste over anbefalte apps, men.. (A). Første inntrykket var at den kansje var litt treg å starte opp(kansje fordi det var første gang?), ellers virker telefonen super til nå!

 

Ta en titt her! :D

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973

Lenke til kommentar
Første inntrykket var at den kansje var litt treg å starte opp(kansje fordi det var første gang?), ellers virker telefonen super til nå!

 

Det har du helt rett i men fordelen som etter min mening langt overgår ulempen med lang oppstart er at jeg knapt behøver restarte. Tror jeg har restartet en gang pga krasj siden i sommer. Mistet den i gulvet og måttet restarte og oppgradert et par ganger men det er alt.

Lenke til kommentar

Takk for svar angående filbehandling, dere som svarte meg! :)

 

Lash: Selv kjøpte jeg telefonen for nå 2 dager siden. Ja, den tar lang tid å starte opp første gangen, og for alt jeg vet, gjør den det sikkert generelt også.

Men hallo, er dette så relevant? Jeg mener, hvor ofte er mobilen avslått? :p Min er i hvert fall aldri det. Uavhengig av dèt, jeg synes det er en liten pris å betale. Se på alt HTC Hero forbereder når den loader : )

Mitt førsteinntrykk over en telefon har aldri noen sinne vært bedre. Tør faktisk si at jeg på så kort tid har blitt ordentlig glad i den.

Den gjør akkurat det jeg ber den om, og ikke noe annet = )

Lenke til kommentar
Jeg slår mobilen min ofte av og på. Samme grunn som man må restarte en PC en gang i blant :)

Tror du sterkt må vurdere hva du putter inn i maskinene dine.

Det er ingen grunn til å restarte PCer eller mobiler oftere enn en gang i måneden eller hver annen. Untaket er selvsagt installasjon av enkelte programmer og oppdateringer men det er jo ikke ofte du skal behøve det på en mobil.

Lenke til kommentar

Èn ting er vel å skru av dataen/mobilen for kvelden. En annen ting er å "tvangsrestarte" den fordi noe har hengt seg. Her virket det som om Heiturpottur restartet mobilen og dataen ofte fordi noe hadde hengt seg/noe var galt. Iallefall som jeg forsto det, og som det virker som om Babelfisken forsto det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...