Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For lett å ringe utilsiktet? Skru på en ekstra sikkerhetsfunksjon, som gjør at du må dra fingeren over skjermen i et bestemt mønster for å få låst den opp, før du kan ringe.

 

Du vet, slik det er std. er det jo bare å trykke på en kontakt i telefonmenyen, så ringes det opp. Det er dette jeg ikke liker. Ville gjerne ha fått et spørsmål, feks. " vil du ringe eller sende melding til denne kontakten. Kort sagt... ønsker å bytte resultatet av langt trykk med kort trykk..

Lenke til kommentar
Hvordan har det seg at når jeg søker på noe i marked, så sier den f.eks;

"18 resultater for "barcode scanner""

 

Forslag: Sørg for at alle ordene er stavet riktig blablabla....

 

 

Altså, den finner det jeg leter etter, men viser dem ikke..

 

whyyy

 

Har oppdaget at dette kan skje noen ganger. Det jeg gjør, er å trykke pil-tilbake til jeg kommer til den første siden man kommer til i Marked og så søke på nytt. Funker alltid for meg :D

Lenke til kommentar

Når man kobler heroen til Pcn for å overføre musikk for eks. skal man da velge htc sync eller det andre ( husker ikke hva det het ) . Og hva kan man gjøre med htc sync egentlig?

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

Glem det, jeg fant det ut :roll:

Endret av BlueB0y
Lenke til kommentar

Har litt problemer, eller jeg skjønner den ikke helt ennå, men jeg synes i hvertfall at det er vanskelig å organisere kontakter, altså etter fornavn/etternavn? Evnt en application som fikser dette?

 

Har også litt problemer med å skjønne hvorfor kontaktene blir skrevet på denne måten:

Normann;Ola/6

 

Har overført kontaktene mine fra SE C702 og de kom opp slik automatisk så er mulig det er der feilen har oppstått.

 

Noen tips? :)

 

mvh

 

Jørgen

Lenke til kommentar

Dette har kanskje blitt snakket om tidligere, men jeg har ikke ork til å lete. Sorry for det :p

 

Har denne telefonen og jeg har ett ganske kjipt problem med den som er at den alltid har dårlige signaler. Dette gjelder både 3g, 2g, WiFi osv. Helt hvorfor dette er tilfellet aner jeg ikke..

 

Jeg har lest om flere i utlandet som har det samme problemet, men ingenting om noen norske brukere. En kompis samme telefonen med samme abn. (onecall). Han sitter med fullt signal der jeg har kanskje har 2 barer, om noen i det hele tatt + at når jeg er hjemme hender det ofte at jeg ikke har dekning i det hele tatt noe som er rart siden cellfinder sier at det er en tlfmast ca 500 meter unna (jeg bor på Økern i Oslo).

 

Wifi - i leiligheten på 40 kvadrat - er også ganske dårlig og faller ut jevnlig.

 

Er det noen flere som har samme problemer med sin telefon?

 

Beklager dårlig skrevet innlegg, men er trøtt som få etter lang arbeidsdag :p

Lenke til kommentar
Bestilte telefonen fra amentio.no på fredag forrige uke, nå er det tirsdag og den er ennå ikke blitt sendt.

...

Jeg blir sprø. :confused:

Typisk amentio. De bruker alltid en uke før de sender varene. Testet hodetelefoner til 1500,- i dag på telefonen og må virkelig si at lydkvaliteten er bra. Synes lyden er finere på telefonen enn på ipoden ;)

 

Jeg bestilte fra datakjeden i går kl 0830.

Den er enda ikke sendt.

 

Hvordan kan det ta lenger tid enn 2 arbeidsdager å pakke en mobiltelefon i en eske og få sendt den med Posten?

 

Må være noe jeg ikke har fått med meg her, de har jo nok av telefoner på lager så det kan ikke være det..

Nei, si det. Jeg har sluttet å handle fra de mindre nettbutikkene. Prøver å holde meg til komplett, dustin home og netshop. De vet jeg er seriøse og kjappe. Gidder ikke å vente i to uke ekstra for å spare en femtilapp.

 

Det er jo helt utrolig. De sørget i hvert fall for å trekke pengene fra kontoen allerede dagen etter bestilling! Sendte e-post på mandagen og da fikk jeg til svar den kom til å bli sendt på onsdag. Tydeligvis ikke. Det er ikke rart småbutikker som Amentio ikke blir større når service ikke er høyere prioritert.

Lenke til kommentar

Er det noken måte å få inn bokmerker på greit og enkelt?

Kan jo seff sende dei i ein epost til meg sjølv men...

 

Også sliter eg litt med htc sync programmet.

 

Står på sida deira at det skal være oppdatert til å takle Windows 7, men funker ikkje out of the box enda...

Men det er heller ikkje første pri. for meg.

Har fått den til å funke før, da man måtte bruke ein anna driver og sånt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Hero i går, og er så langt storfornøyd. Det er fornøyelig å se et så fleksibelt OS, når jeg er vandt til å kjøre Symbian på Omnia HD.

Det kryr av apps, og jeg vet ikke hvor jeg skal lete for å finne noe jeg trenger. Har funnet noen artige.

Er i første omgang ute etter et bra program som lar meg velge alarmtone selv. Noen som har positive erfaringer med et?

Lenke til kommentar

Hei, prøver for 3 gang! Tydelig så blir jeg oversett hver gang:/

 

Problemet mitt er at kontaktene på mobilen er både sim/google, alltså dobbelt og lagret som eksempel " 1/mob nordmann ola ...

 

Jeg har redigert alle mine kontakter på gmail kontoen min, og regnet da med at det ville bli slik på telefonen av og gjøre det der, men Neida!

 

noen som har en ide på hva jeg må gjøre for og få telefonen til og oppfatte hva jeg har gjort?

Lenke til kommentar
Hei, prøver for 3 gang! Tydelig så blir jeg oversett hver gang:/

 

Problemet mitt er at kontaktene på mobilen er både sim/google, alltså dobbelt og lagret som eksempel " 1/mob nordmann ola ...

 

Jeg har redigert alle mine kontakter på gmail kontoen min, og regnet da med at det ville bli slik på telefonen av og gjøre det der, men Neida!

 

noen som har en ide på hva jeg må gjøre for og få telefonen til og oppfatte hva jeg har gjort?

Du skal slå av visning av sim kontakter.

velg: People/Menu/View og slå av de du ikke ønsker visning av, f.eks SIM.

Ville vel vurdere å slette sim kontakter uansett ettersom SE har ødelagt kontakt listen din.

 

Denne opplysningen er beskrevet i flere ander poster i denne tråden og du skal ikke ser bort fra at det er grunnen til at andre ikke har svart.

Å bli fornærmet/snurt fordi man ikke får svar på forum på internet er i seg selv ganske avslørende. Man forventer/krever ganske enkelt ikke det. At man ikke gidder søke selv er ikke en unskyldning i så måte.

Lenke til kommentar
Er i første omgang ute etter et bra program som lar meg velge alarmtone selv. Noen som har positive erfaringer med et?

Installer Rings Extended fra Market, eller kopier sangene du vil bruke til media/audio/alarms på sd-kortet (opprett mappene hvis de ikke finnes). Så er det bare å gå inn på alarmen og velge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...