Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte telefonen fra amentio.no på fredag forrige uke, nå er det tirsdag og den er ennå ikke blitt sendt.

...

Jeg blir sprø. :confused:

Typisk amentio. De bruker alltid en uke før de sender varene. Testet hodetelefoner til 1500,- i dag på telefonen og må virkelig si at lydkvaliteten er bra. Synes lyden er finere på telefonen enn på ipoden ;)

 

Jeg bestilte fra datakjeden i går kl 0830.

Den er enda ikke sendt.

 

Hvordan kan det ta lenger tid enn 2 arbeidsdager å pakke en mobiltelefon i en eske og få sendt den med Posten?

 

Må være noe jeg ikke har fått med meg her, de har jo nok av telefoner på lager så det kan ikke være det..

Nei, si det. Jeg har sluttet å handle fra de mindre nettbutikkene. Prøver å holde meg til komplett, dustin home og netshop. De vet jeg er seriøse og kjappe. Gidder ikke å vente i to uke ekstra for å spare en femtilapp.

 

Det er jo helt utrolig. De sørget i hvert fall for å trekke pengene fra kontoen allerede dagen etter bestilling! Sendte e-post på mandagen og da fikk jeg til svar den kom til å bli sendt på onsdag. Tydeligvis ikke. Det er ikke rart småbutikker som Amentio ikke blir større når service ikke er høyere prioritert.

 

Datakjeden har enda ikke sendt Heroen jeg bestilte på mandag, nå har det gått 4 arbeidsdager uten at de har klart å sende den (selv om det har vært mange Hero'er på lager hele tiden). Pengene trakk de på mandag da jeg bestilte den.

 

Jeg fikk svar på forespørsel i går om hvorfor den ikke var blitt sendt, de kom med et "standardsvar"; "vår leverandør har desverre noen logistikkproblemer".

Merkelig nok var det det samme svaret jeg fikk av de sist gang jeg prøvde å bestille av de, jeg trodde første gangen at jeg bare hadde uflaks, men her ligger det noe mer under.

 

I morgen går det til avbestilling og jeg kommer ALDRI til å bestille noenting fra den butikken igjen. Det nytter ikke å være billigst når kunden aldri får varen han har bestilt.

 

Herregud å irriterende, har aldri opplevd så treg forsendelsestid fra en nettbutikk noensinne.

 

Det blir nok å bestille fra en mer seriøs butikk som er nevnt ovenfor ja.

Jeg ble vel klok av skade til slutt ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Jeg vil sterkt anbefale www.DustinHome.no for de som handler på nett. Har bestilt fra dem noen ganger nå, og varen har alltid blitt sendt dagen etter jeg bestilte varen. Prisen dems er utrolig lav (Hardware.nos pristest) I tillegg får studenter både en liten rabatt + fri frakt!

 

Off-topic til on-topic:

Jeg har lenge ventet på Android 2.1 for Heroen nå, og det har enda ikke kommet bekreftede datoer fra HTC om når den vil komme. Har lenge hørt rykter om når den skal komme, som den siste som sier den skal komme den 15. februar, og har dessverre dårlig erfaring med slike rykter. Stoler derfor ikke på noen endelig dato før HTC offentliggjør det selv.

Lenke til kommentar

Er så utrolig fornøyd med telefonen min :) Et par småting som kunne vært bedre her og der, men får fikset det meste :)Er fremdeles i lærefasen på å skrive raskt på touch-skjerm, men kommer seg raskt :)

 

Noen som vil anbefale noen god apps fra markedet? Har en del men kunne gjerne tenkt meg mer.. En god browser hadde også vært kjekt.. Er ganske fornøyd med standaren men om det er noe bedre der ute prøver jeg gjerne det. Prøvde Dolphin, men var ikke så imponerende..

 

Hvilke program er gode som taskt manager uten å gjøre telefonen skikkelig treg og uten å fucke til alarmer? :p

Endret av Pivotal
Lenke til kommentar
Leste det ja, men kunne ikke bekreftes av kundestøtten når jeg kontaktet dem.

Men vi får håpe på at det stemmer! :D

 

Er også litt skeptisk til datoen, er en del som er buggy enda i 2.1 romen som lekket ut, men enda 3 uker til den 15. Kan være alt er fikset til da, får håpe på det :D

Lenke til kommentar
Er så utrolig fornøyd med telefonen min :) Et par småting som kunne vært bedre her og der, men får fikset det meste :)Er fremdeles i lærefasen på å skrive raskt på touch-skjerm, men kommer seg raskt :)

 

Noen som vil anbefale noen god apps fra markedet? Har en del men kunne gjerne tenkt meg mer.. En god browser hadde også vært kjekt.. Er ganske fornøyd med standaren men om det er noe bedre der ute prøver jeg gjerne det. Prøvde Dolphin, men var ikke så imponerende..

 

Hvilke program er gode som taskt manager uten å gjøre telefonen skikkelig treg og uten å fucke til alarmer? :p

Det er vanskelig å anbefale programmer når du ikke har noen spesifikke ønsker. Man kan jo si Spotify, men liker du ikke musikk er det ikke noe vits. Dolphin er et ganske god browser, men bruker du ikke telefon til å åpne nettsider er det jo ikke noe vits å anbefale den. Ta en titt på denne tråden: Anbefalte programmer til Android og lykke til ;)

 

Noen task manager skal du ikke ha bruk for da programmer som er "åpne" (de du ser når du holder inne home-knappen) ligger i dvale og bruker ikke ressurser. Da kan de jo uansett bare være der.

Lenke til kommentar

Når det gjelder butikker, så anbefaler jeg Netcom. Kan kjøpe uten abb der også.

Fikk to dager etter bestilling. :] (forutsatt at du ikke bor i nordnorge da, men heller litt nærmere oslo)

 

Pixmania anbefaler jeg IKKE. Bestilte en samsung jèt for broren min der på mandag, og sporinger viser bare at melding har kommet, ingen sending.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Vurderer kjøp av min egen lille Hero, men hadde vært greit med litt info først:

Kjøper mobilen i stor grad på grunn av Spotify for Android, noen som har erfaring med dette? Greit å bruke? Ellers er jeg også litt bekymret for batteritiden som tydeligvis ikke er noe å hoppe i taket av. Mobilen skal brukes som mp3-spiller - blir det trøbbel med batteriet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...