Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Er en fersk eier at HTC Hero og har nå møtt et lite problem. Tenkte det første jeg skulle laste ned var Spotify, men jeg får ikke koblet meg opp på android markedet. Kan det ha noe med Netcom og nettverksinnstillinger?

 

Har sett noen som har ordnet det med HTC magic, må man gjøre det på samme måte? Chess/kundeservice/løsning for MMS oppsett HTC Magic

 

takker for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Lastet ned Any Cut her om dagen, for å fjerne teksten under ikonene på homescreenen, men har et par spørsmål. Noen som har opplevd at det ikke lages en snarvei til Kalender, selv om det står shortcut created? Lurer også på om det finnes noen annen måte å gjøre det på utenom å kalle hver snarvei for " " (altså bare et mellomrom...) Vil helst unngå å ha en grå liten boks under hvert ikon.

Lenke til kommentar
Tror det var slik du måtte koble deg opp via mobil-nettet på market først.

Jeg måtte ikke det i hvertfall :)

 

Hvordan fikser man det slik at man kan oppdatere Gmail appen manuelt? Vil helst slippe at den oppdaterer seg selv og at alle de andre appsene gjør det når jeg kobler meg på 3G..kan bli dyrt.

Hold inne "AV" knappen->Mobilt nettverk på/av.

Lenke til kommentar
Tror det var slik du måtte koble deg opp via mobil-nettet på market først.

Jeg måtte ikke det i hvertfall :)

 

Hvordan fikser man det slik at man kan oppdatere Gmail appen manuelt? Vil helst slippe at den oppdaterer seg selv og at alle de andre appsene gjør det når jeg kobler meg på 3G..kan bli dyrt.

Hold inne "AV" knappen->Mobilt nettverk på/av.

Du misforstod. Jeg spurte ikke om hvordan man skrur av og på 3G. Men om hvordan man stiller inn Gmail appen slik at den ikke oppdaterer av seg selv.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Er en fersk eier at HTC Hero og har nå møtt et lite problem. Tenkte det første jeg skulle laste ned var Spotify, men jeg får ikke koblet meg opp på android markedet. Kan det ha noe med Netcom og nettverksinnstillinger?

 

Har sett noen som har ordnet det med HTC magic, må man gjøre det på samme måte? Chess/kundeservice/løsning for MMS oppsett HTC Magic

 

takker for hjelpen! :)

Jeg hadde Hero og Netcom. Når jeg skulle logge inn på market så stod den bare og hang på den license agreement saken. Løsningen var å sette innstillingene for nett-oppsett manuelt og så godta. Var flere andre med samme problem og samme fiks. Pass på at du så kobler til over 3g/edge og ikke wifi.

Lenke til kommentar
Tror det var slik du måtte koble deg opp via mobil-nettet på market først.

Jeg måtte ikke det i hvertfall :)

 

Hvordan fikser man det slik at man kan oppdatere Gmail appen manuelt? Vil helst slippe at den oppdaterer seg selv og at alle de andre appsene gjør det når jeg kobler meg på 3G..kan bli dyrt.

Hold inne "AV" knappen->Mobilt nettverk på/av.

 

Eller kanskje enda bedre, lag en snarvei: hold nede på ønsket sted - HTC-widget - Innstillinger - Mobil.

Lenke til kommentar

Har virkelig hastighetsklassen på minnekortet egentlig noe å si. Selv har jeg Kingston 16 gb klasse 2. Når jeg overfører filer ligger jeg aldri under 6 mb per sekund på overføring. De fleste programmene til Hero er ikke særlig tunger så jeg tror neppe minnekortet blir flaskehalsen ved app2SD.

 

Såklart at dersom man overfører ofte mellom pc og telefon bør man kanskje legge til de 200-300,- for å få litt raskere kort, men til vanlig bruk bør klasse 2 holde.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...