Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen måte å bruke PDF-leseren uten at mobilen hele tiden "glemmer" at dokumentet er oppe? F.eks å hindre programmet i å sove eller noe sånt?

Hvis man skulle lest en bok i .pdf vil man jo slite, siden den etter en stund vil laste dokumentet på nytt og da står man øverst på side 1.

Endret av Herbie
Lenke til kommentar
Må si jeg blir litt irritert på alt det kule tilbehøret man får til iPhone, også ser man på det man får til Hero. Ganske labert utvalg! Se på de kule beskyttelsesdekslene og sånn man får til iPhone.. *sukk*

 

 

hehe, kule beskyttelsedeksler?!??

 

Hehe, ja mulig jeg ordlegger meg litt rart, men jeg tenker noe allà det her http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=...p;cPath=324_362 Svigerinna mi kjøpe seg mange deksler til slikk og ingenting i alle regnbuens farger! Hun veksler etter humør og årstid i grunn. Jeg som jente syns det er litt kult å ha denne muligheten :p Kjekt når man blir lei mobilen også, så kan man sprite opp utseendet! Ikke at jeg tror jeg blir lei av den deilige urban brown heroen min med det første, hverken utseendemessig eller innholdsmessig (særlig ikke det siste). Men det å ha muligheten liksom!

Lenke til kommentar

Har hatt Hero'en min i ca en måned nå, og er alt i alt fornøyd med det meste. Med noen unntak som jeg kan leve med, feks som at den innimellom henger litt og starter seg på nytt og at internett er tregere og har dårligere dekning enn min forrige mobil (Nokia N79), så er det et par ting jeg ikke klarer å leve med. Kanskje det verste er at den plutselig har sluttet å lage lyd når vekkerklokken står på, og i stedet for å ringe bare ligger å rister. Ikke kult å forsove seg til jobb. Noen andre som har hatt problemer med dette? I tillegg slutter den av og til å varsle innkommende anrop og meldinger.

 

Har lastet ned litt forskellige programmer, som TasKiller og Astro, men kan noen av dem være årsaken?

 

Har også nettopp byttet fra Telenor til OneCall, og får da bare opp en "R" over signalet (noe jeg regner med står for Roaming) og i tillegg må jeg ha dataroaming skrudd på for å kunne koble til internett. Da får jeg også opp en melding som sier at dette kan være veldig dyrt og kanskje lurt å skru av. Noen som vet om dette faktisk er noe annet enn telefonen som ikke vet at OneCall blir sendt over Telenor og Netcom sine nett?

 

Sist med ikke minst syns jeg at internett har blitt tregere etter at jeg byttet nettleverandør. Er dette bare innbilning, eller kan det være riktig?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Hehe, ja mulig jeg ordlegger meg litt rart, men jeg tenker noe allà det her http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=...p;cPath=324_362 Svigerinna mi kjøpe seg mange deksler til slikk og ingenting i alle regnbuens farger! Hun veksler etter humør og årstid i grunn. Jeg som jente syns det er litt kult å ha denne muligheten :p Kjekt når man blir lei mobilen også, så kan man sprite opp utseendet! Ikke at jeg tror jeg blir lei av den deilige urban brown heroen min med det første, hverken utseendemessig eller innholdsmessig (særlig ikke det siste). Men det å ha muligheten liksom!

 

Muligens du finner noe her da.. http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-hero-...er-57171c1.html

Lenke til kommentar
Har også nettopp byttet fra Telenor til OneCall, og får da bare opp en "R" over signalet (noe jeg regner med står for Roaming) og i tillegg må jeg ha dataroaming skrudd på for å kunne koble til internett. Da får jeg også opp en melding som sier at dette kan være veldig dyrt og kanskje lurt å skru av. Noen som vet om dette faktisk er noe annet enn telefonen som ikke vet at OneCall blir sendt over Telenor og Netcom sine nett?

Roaming betyr, som du kanskje vet, at mobilen er på et annet nett enn operatøren din sitt. Dette skjer når man er i utlandet, eller når operatøren leier nett av en annen (OneCall leier av Telenor). Når du er i utlandet vil dataroaming bli veldig dyrt, og derfor advarselen. Så lenge du er i Norge gjelder OneCall sine priser selv om du roamer på Telenor, og det er derfor ikke noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Finnes det noen måte å bruke PDF-leseren uten at mobilen hele tiden "glemmer" at dokumentet er oppe? F.eks å hindre programmet i å sove eller noe sånt?

Hvis man skulle lest en bok i .pdf vil man jo slite, siden den etter en stund vil laste dokumentet på nytt og da står man øverst på side 1.

Du kan installe KeepScreen. Med det kan du velge i hvilke programmer du vil hindre at screensaver/skjermlåsen aktiveres. Du kan velge om den skal kjøre fullt lys hele tiden, eller dimme ned etter en stund. Genialt til Spotify og Google Maps!

Lenke til kommentar

Hei,idag fikk jeg pakken min fra Ebay med ripefri beskyttelse til og ha på skjermen + et gummi etui. Men det ripefrie dekselet var ikke ment for min versjon av hero, da det står "HTC hero slim", noe jeg ikke fikk oppgitt noen sted på ebay/forhandler. Men det kostet meg bare 35kr, så jeg gidder ikke lage noen sak av det, men jeg lurer på om noen har bestilt fra ebay og kan gi meg en link til noe de vet vil passe? Eller et sted i norge, så lenge det ikke koster skjorta!

Lenke til kommentar
Har hatt Hero'en min i ca en måned nå, og er alt i alt fornøyd med det meste. Med noen unntak som jeg kan leve med, feks som at den innimellom henger litt og starter seg på nytt og at internett er tregere og har dårligere dekning enn min forrige mobil (Nokia N79), så er det et par ting jeg ikke klarer å leve med. Kanskje det verste er at den plutselig har sluttet å lage lyd når vekkerklokken står på, og i stedet for å ringe bare ligger å rister. Ikke kult å forsove seg til jobb. Noen andre som har hatt problemer med dette? I tillegg slutter den av og til å varsle innkommende anrop og meldinger.

 

Har lastet ned litt forskellige programmer, som TasKiller og Astro, men kan noen av dem være årsaken?

 

Jeg skrev i forrige side (eller siden før der igjen) om problematikken med at alarmen bare vibrerer og ikke ringer. Årsaken er at alarmvolumet er satt ned.

 

Task killer er ofte et problem, men da tror jeg siden prosessen er drept så vil den hverken ringe eller vibrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...