Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med å få oppdatert Spotify-playlistene mine på Heroen. Har gjort endringer i spillelistene på PCen, og laget spillelister jeg ønsker å ha tilgjengelig i offlinemodus på Hero, men telefonen vil ikke oppdatere spillelisteinformasjonen. Prøver å synce via WiFi, har slått av og på offline-modus og sync via wifi, og restartet spotify og telefon, men jeg får kun opp de spillelistene jeg hadde der fra før. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Min Alarm erfaring:

 

Dersom den bare vibrerer og ikke ringer, så kan det være fordi man ved et uhell (velger iallefall å tro det) har skrudd av lyden på alarmen.

 

Dette gjør man når man setter en alarm, velger ringetone på den, og deretter skru opp lyden mens man velger melodien.

 

Uten grundig testing tror jeg dette kanskje er universal? At hvis du har skrudd ned lyden på en alarm, så blir også alle de andre stille. Merkelig spør du meg, men hende iallefall meg, og gidder ikke å prøve ut akkurat nå.

Lenke til kommentar
Min Alarm erfaring:

 

Dersom den bare vibrerer og ikke ringer, så kan det være fordi man ved et uhell (velger iallefall å tro det) har skrudd av lyden på alarmen.

 

Dette gjør man når man setter en alarm, velger ringetone på den, og deretter skru opp lyden mens man velger melodien.

 

Uten grundig testing tror jeg dette kanskje er universal? At hvis du har skrudd ned lyden på en alarm, så blir også alle de andre stille. Merkelig spør du meg, men hende iallefall meg, og gidder ikke å prøve ut akkurat nå.

 

Alarmvolum kan forøvrig stilles i programmet Tone Picker, ganske mye mer lettvint enn å gjøre det gjennom alarmfunksjonen.

Lenke til kommentar

Hvordan skal man egentlig lade telefoner nå for tiden?

Skal man vente til batteriet er tomt, for så å lade den helt opp?

Eller er det ikke så viktig?

 

Tenker på dette pga jeg skal bruke telefonen ganske mye til multimedia når jeg sitter på buss osv, og da er det greit å ha bra med batteri.

 

Går det greit å lade opp telefonen hvis den er "halvfull", eller sliter dette på batteriet?

Lenke til kommentar

30 dage til Hero opgradering ! Nedtælling er begyndt

(jeg vover pelsen med en lanceringsdato endnu engang,..- forventningens glæde er altid den største)

main7418750.jpg

 

 

Det oplyses fra firmaet HTC ´s polske afdeling, at alle Europa versioner af Hero vil kunne blive opgraderet fra den 15 februar 2010 til OS 2.1 At det bliver 2.1 i stedet for det lovede OS 2.0, er en glædelig overraskelse som vi takker mange gange for. :-)

 

(Nyheden er helt dugfrisk og jeg har derfor ikke oversat teksten , men du kan evt. bruge Google Oversæt hvis det kniber med forståelsen..)

 

Androidguys.com skriver

 

We just received an email from our friends at http://android.com.pl who are advising that all HTC Hero units in Europe will see an upgrade to Android 2.1 starting February 15th.

 

They’re claiming their source for this comes from the top at HTC Poland. We’ve been hearing

rumors of HTC skipping Android 1.6 to jump into the 2.0/2.1 playing field soon.

 

With Android 2.1 just being released yesterday, the news of 2.1 surprises us. If it were 2.0 or 2.01, we’d feel better.

 

 

 

* Android 2.1 is much faster

* One interesting option is a preview of desktops, you can zoom out

two Finders as pages in your browser. Effect. Effectively reduce the

deskop, brillant view.

* Icons have clear coat (Espresso perhaps?)

* At the bottom of the menu we have: phone, menu, contacts

* HTC added a nice transition when you quit the application and move

around the options.

* Lock screen is not rounded.

* Faster-running HTC keyboard.

* New widgets from HTC (News and Weather, YouTube)

* Improved flashplayer. Operates smoothly.

* Graphic change in the gallery and video player (Cosmetic procedures)

* And the rest of the news, which introduces a new android. (Market

etc.)

* We have more RAM. About 130-140mb after killing the process. “

 

 

images7220401.jpg

Nedtællingen er begyndt..Endelig kan man finde noget fornuftigt at bruge en timer widget til :-)

 

Nogle tror at nyheden fra www.androidguys.com bare er en løgn, mens andre er sikker på at det er sandt Denne gang tror jeg selv på datoen, særligt da opdateringen har været udsat nogle gange og derfor under alle omstændigheder må være lige på trapperne. Her en kommentar fra forum

 

It isn't bullshit. I'm a user of the site and forum (http://android.com.pl) - This page has the biggest authority in ours country. They will never be confused.

As for the employee HTC. I know the forum.android.com.pl administrator and he told me that in his opinion, is the guy really working there. We have a seat HTC in Warsaw - his IP is from this city. There are several factors that speak behind him.

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...